!{'Result Media'}
Result Media FacebookResult Media LinkedInGoogle Partner
Result Media
NEWSROOM

Wyniki wyszukiwania bez adresów URL?

Google testuje wyświetlanie tylko nazwy witryny w wynikach wyszukiwania. To oczywiście test, zatem trudno wyrokować, czy zakończy się on decyzją o pozostawieniu na stałe tak wyglądających wyników. Ponieważ zmiany te będą dotyczyć wszystkich wyników SERP, to ich wpływ na SEO pozostaje znikomy.

Od dłuższego czasu obserwujemy ukrywanie adresów URL w wynikach wyszukiwania – pod breadcrumbs. Dzieje się tak m.in. dlatego, że wiele serwisów wciąż nie jest w stanie serwować przyjaznych adresów URL. Dlatego to nowe rozwiązanie wydaje się korzystne dla wszystkich stron, które w wynikach wyszukiwania chcą być postrzegane jako profesjonalne, a nadal mają zbyt długi i nieprzyjazny adres. Jednak brak adresu URL może się wiązać z ryzykiem – nietrudno będzie użytkownikowi pomylić podobne strony, patrząc na wyniki wyszukiwania.

O nowym teście Google pisze Michał Gierat, nasz SEO Specialist dla interaktywnie.com

Przeczytaj artykuł

 

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa