Newsy

158 wpisów na stronie
91

Spółka nazwa.pl i Result Media – biznes online w dobrych rękach

Polski Instytut Ekonomiczny policzył, że w naszym kraju własną stronę internetową przed wybuchem pandemii miało 66% małych firm. Pojawienie się koronawirusa wymusiło, a raczej przyspieszyło zmianę zachowań konsumenckich – zakupy w znacznym stopniu przeniosły się do internetu. Liczba e-sklepów rośnie z roku na rok, ale w ostatnim kwartale (...)

czytaj więcej
92

Konrad Spoczyński w halo.radio o e-commerce i pandemii

O e-biznesie w czasach kryzysu 22.07.2020 o godz. 21.00 w Halo.Radio z Tomaszem Kowalczukiem rozmawiali: Konrad Spoczyński - CEO Result Media oraz Urszula Hruściel z MoreMadam.pl

czytaj więcej
93

Social selling – potencjał sprzedażowy mediów społecznościowych

Serwisy społecznościowe od kilku lat próbują dywersyfikować źródła swoich przychodów, udostępniając funkcje wspomagające sprzedaż. O ile wcześniej można było się zastanawiać, czy social media to dobre miejsce do sprzedaży produktów czy usług, o tyle obserwując zmianę zachowań internautów, należy po prostu uznać i wykorzystać potencjał (...)

czytaj więcej
94

Czy wyszukiwanie głosowe ma przyszłość?

Voice search z pewnością w przyszłości odegra znaczącą rolę w marketingu internetowym. To zasługa coraz dokładniejszych narzędzi rozpoznających ludzką mowę oraz rozwoju technologii. O przyszłości voice search pisze dla serwisu interaktywnie.com nasz SEM Lead Dariusz Ilnicki. 

czytaj więcej
95

Jak sprzedawać w mediach społecznościowych?

W ostatnim czasie widoczny jest coraz mocniejszy rozwój funkcjonalności sprzedażowych na platformach społecznościowych. O dostępnych formach reklamowych w social mediach i ich wykorzystaniu w sprzedaży, w komentarzu dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEM Lead Lech Wyrzykowski.

czytaj więcej
96

Jak wykorzystać Facebook Shops?

Facebook Shops w szybki i bezpłatny sposób umożliwia stworzenie własnego sklepu internetowego, z którego klienci będą mogli korzystać zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie. Aby sprzedawać produkty, korzystając z tego nowego rozwiązania, niezbędne jest podpięcie katalogu do strony. Dzięki temu można wybrać ze swojej oferty konkretne produkty, (...)

czytaj więcej
97

Agencja Result Media wspiera proekologiczną działalność Fundacji Łąka

Czy powinniśmy się pożegnać z wizją równo przystrzyżonego trawnika, a zamiast tego posiać kwietną łąkę, która będzie miała korzystny wpływ na nasze środowisko? Taka idea przyświeca działaniu Fundacji Łąka, z którą rozpoczynamy współpracę. Jej celem jest propagowanie łąk kwietnych w przestrzeni miejskiej. Fundacja działa we współpracy z (...)

czytaj więcej
98

Jakie techniczne aspekty strony e-commerce mają krytyczny wpływ na jej pozycję w Google?

Odpowiednie przystosowanie sklepu internetowego to nie tylko wygląd czy asortyment. W artykule na łamach serwisu interaktywnie.com Michał Gierat omawia najczęściej spotykane w e-commerce techniczne błędy, które mają wpływ na pozycję w Google.

czytaj więcej
99

Jak optymalizować kampanie w czasie kryzysu?

W sytuacji kryzysu wiele firm decyduje się na ograniczenie kosztów, najczęściej zaczynając od cięć w budżecie przeznaczonym na marketing. Tymczasem koszty działań reklamowych można znacząco ograniczyć, optymalizując swoje kampanie.  O działaniach, które warto podjąć, aby poprawić efektywność kampanii, pisze Darek Ilnicki w ramach akcji (...)

czytaj więcej
1 2 3 10 11 12 16 17 18