Artykuły

97 wpisów na stronie
55

Your Money or Your Life, czyli YMYL w praktyce

YMYL to rodzaj klasyfikacji witryn internetowych, których treści mogą mieć realny wpływ na zdrowie, komfort, zasoby finansowe, a nawet życie czytelników. Jakie strony do nich zaliczymy i dlaczego ma to ogromne znaczenie dla bezpieczeństwa internautów, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
56

Rozszerzenia reklam – dlaczego warto je stosować

Funkcja rozszerzenia reklam w Google Ads umożliwi wyświetlanie w reklamie dodatkowych informacji o firmie. Dzięki temu zajmowana przez firmę przestrzeń reklamowa powiększa się, a to zazwyczaj skutkuje większym współczynnikiem klikalności reklamy. O tym, kiedy i jaki typ rozszerzenia wybrać, pisze nasz traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński. (...)

czytaj więcej
57

Co to jest SEO checklist?

Jakie czynności SEO trzeba wykonać przy każdym serwisie? Czy wszystkie te elementy działają dokładnie z taką samą siłą na wyniki domeny? Jak stworzyć własną checklistę SEO? Pisze o tym nasz SEO manager Michał Gierat.

czytaj więcej
58

Model AIDA w copywritingu, czyli jak wypłynąć na szerokie wody Internetu

Attention, Interest, Desire i Action to cztery główne filary, na których należy opierać swój przekaz. Jak to zrobić, radzi nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
59

Jak optymalizować treści reklam?

Treści reklam dobieramy do produktów czy usług, które reklamujemy. Aby osiągnąć lepsze efekty, powinniśmy optymalizować ich treści. Dlatego w kolejnym odcinku naszego cyklu o optymalizacji, piszemy o testach A/B, poprawie wyniku jakości i stronach docelowych, na których kierujemy użytkowników.

czytaj więcej
60

Jak organizować biznes online podczas pełnego lockdownu?

Wiemy, jak ważne dla przedsiębiorstw jest skuteczne działanie online, zwłaszcza gdy jest to jedyna albo dominująca forma funkcjonowania biznesu. Dlatego w naszej agencji jesteśmy przygotowani na każdy rozwój wypadków.

czytaj więcej
61

Optymalizacja typów dopasowania słów kluczowych

Stosując odpowiednie typy dopasowania, możemy efektywniej wydatkować budżet przeznaczony na kampanię oraz skutecznej docierać do odbiorców. O optymalizacji typów dopasowania pisze Maciej Kapuściński.

czytaj więcej
62

5 prostych trików na poprawę widoczności strony

Czy Twoja strona jest gotowa na zdobywanie wysokich pozycji? 5 prostych trików, od których musisz zacząć, aby rozpocząć walkę o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, pokazuje nasz SEO manager Michał Gierat.

czytaj więcej
63

Duplicate content – dlaczego należy się go wystrzegać

W przypadku wykrycia duplicate content algorytm Google nakłada karę na daną witrynę w postaci filtra lub blokady. Efektem jest spadek widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania, a nawet całkowite zniknięcie z rankingu Google. O tym, jak wykryć i wyeliminować zduplikowane treści w serwisie, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
1 2 3 6 7 8 9 10 11