Artykuły
3 października 2019
Cele w Google Analytics – czyli jak mierzyć skuteczność działań marketingowych
Dzięki właściwie skonfigurowanym celom Analytics może dostarczać ważnych informacji, takich jak liczba konwersji czy współczynnik konwersji na stronie, co jest podstawą do oceny, czy działania marketingowe firmy są skuteczne.
22 sierpnia 2019
Czy bounce rate zawsze prawdę Ci powie?
Bounce rate, czyli współczynnik odrzuceń w statystykach strony to wskaźnik, który określa, jaki procent internautów opuszcza daną stronę zaraz po wejściu na nią. Wysoki bounce rate jest często powodem do zmartwień właścicieli stron. Ale nie zawsze powinien.
23 maja 2019
Czat boty to przyszłość w interakcjach z konsumentami
Traffic & Web Development Director w Result Media przekonuje w swoim tekście, że rozmowy z czat botami stają się marketingowym trendem, który coraz śmielej będzie wykorzystywany w e-commerce
21 maja 2019
Koniec aukcyjnego modelu drugiej ceny
Przejście Google na model pierwszej ceny oznacza potężną zmianę w branży reklamy internetowej.
25 kwietnia 2019
Realne zyski na fake biznesie
W dzisiejszym internecie często królują fałszywe informacje. W jaki sposób zarabia się na fake newsach?
16 kwietnia 2019
Sankcje za przejście na ciemniejszą stronę SEO
Traffic and Web Development Director oraz SEO Specialist z Result Media opisują główne praktyki SEO, za które można dostać karę od Google
16 kwietnia 2019
Reklamowe ABC YouTube’a
Lech Wyrzykowski, SEM Lead w agencji Result Media opisuje główne zasady i narzędzia do stosowania w marketingu na YouTube.