Artykuły

117 wpisów na stronie
37

Tak trzeba robić marketing – wywiad z dr Jackiem Kotarbińskim

Jacek Kotarbiński to autorytet świata marketingu, trener biznesu, ekonomista, wykładowca i rynkolog. W rozmowie na kanale Super Efektywny Marketing mówi o tym, jak stworzyć skuteczny dział marketingu w firmie oraz co zrobić, by wyprzedzić konkurencję.

czytaj więcej
38

Jak robię marketing B2B – wywiad z Łukaszem Kosuniakem

Jak jeden lead może kosztować 40 tysięcy złotych? Jak przygotować się do kryzysu? W rozmowie z Łukaszem Kosuniakiem o licznych paradoksach, a także o kliencie Schrödingera, czyli kliencie w marketingu, który już kupuje od nas produkt, ale jeszcze robi research, a my musimy odpowiadać na jego pytania z różnych etapów lejka zakupowego.

czytaj więcej
39

Zespół Result Media z certyfikatami Google Partners Digital Champions

Kampanie w Google to codzienność agencji marketingu internetowego. Wiele z nich przystępuje do  programu partnerskiego Google, ale jedynie 3% najlepszych agencji otrzymuje status Partnera Premium. Do tego elitarnego grona należy agencja Result Media. Wybrane firmy partnerskie z całego świata Google zaprasza do programu szkoleniowego Digital Champions. To (...)

czytaj więcej
40

CZY MARKETING FILMOWY MOŻE BYĆ BARDZIEJ SKUTECZNY? O promocji filmu w intrenecie – seminarium FILM FACTORS

21 czerwca w kinie Helios w Blue City odbyło się seminarium w ramach programu FILM FACTORS dotyczące produkcji filmowych i zasad ich rozliczania. O efektywnych kampaniach marketingowych dla filmu i nowych formach promocji mówiła nasza PR & marketing director Ewa Ziętek-Maciejczyk w trakcie swojej prelekcji.

czytaj więcej
41

Topical authority, czyli jak budować treści, aby stać się autorytetem w branży

Budując wiarygodność strony, musimy zadbać o najwyższą jakość contentu oraz o to, aby przekazywana wiedza była wyczerpująca i użyteczna dla odbiorców. O tym, jak tworzyć treści zgodnie z ideą topical authority, pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
42

Ochrona danych osobowych w kampaniach leadowych

Pozyskiwanie leadów, czyli danych kontaktowych potencjalnych klientów, to jeden z kluczowych składników strategii marketingowych i sprzedażowych. Powinniśmy jednak pamiętać, że internauci są coraz bardziej świadomi swoich praw w zakresie danych osobowych oraz wynikających z tego obowiązków po stronie reklamodawcy. Zadbajmy więc o to, aby przygotowany (...)

czytaj więcej
43

Jakich treści unikać na stronie? Kilka słów o thin contencie

O tym, że warto dbać o content na stronie, wszyscy wiemy. Ale czy słyszeliście o thin contencie? Czym jest i jak wpływa na stronę internetową? Odpowiedzi na te i inne pyta udzieli nasza SEO copywritera Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
44

Reklama porównawcza – na jakich zasadach jest dopuszczalna

Co to jest reklama porównawcza? Czy można ją stosować? Co może zrobić przedsiębiorca poszkodowany reklamą porównawczą? Pisze o tym Karol Budek w cyklu „SEM/SEO okiem prawnika”.

czytaj więcej
45

Call to action, czyli jak skutecznie wzywać do działania

Call to action to jeden z najważniejszych elementów na stronie internetowej, dlatego powinien łączyć ze sobą dwa główne aspekty, czyli odpowiednią treść i trudną do pominięcia formę. Co zrobić, aby zachęta do działania była naprawdę skuteczna? Praktycznych i konkretnych wskazówek udziela nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
1 2 3 4 5 6 11 12 13