Artykuły

117 wpisów na stronie
28

Google Analytics

Google Analytics to zaawansowane narzędzie oferowane przez firmę Google, służące do śledzenia i analizy ruchu na stronach internetowych.

czytaj więcej
29

Ewolucja kampanii Discovery, czyli czym jest Demand Gen?

Google Ads, mimo swojej niezwykle silnej i niezachwianej pozycji na międzynarodowym rynku wyszukiwarek internetowych, wciąż rozwija i udoskonala swoje narzędzia. Ponad rok temu było głośno o Performance Max, potem o kampaniach audio na YouTube (sic!), a teraz na tapet wzięta została dobrze znana wszystkim kampania Discovery. Jakie zatem czekają nas zmiany?

czytaj więcej
30

Raport „E-commerce w Polsce 2023” – silversi na zakupach online

Najnowszy raport „E-commerce w Polsce 2023” potwierdza rosnącą popularność e-zakupów w Polsce. Z badania wynika, że odsetek seniorów kupujących online w Polsce wzrósł i obecnie stanowią oni 35% wszystkich badanych internautów.

czytaj więcej
31

Dlaczego warto wdrożyć Consent Mode na swojej witrynie i jak zrobić to szybko i bezpiecznie?

Consent Mode należy wdrożyć na wszystkich stronach korzystających m.in. z najpopularniejszych systemów marketingowych, takich jak: Google Ads, Google Analytics czy Facebook Ads. Tryb uzyskiwania zgody pozwoli prowadzić analitykę i kampanie Google Ads z zachowaniem prywatności użytkownika, co wynika z prawnego obowiązku uzyskiwanie zgody od użytkowników na (...)

czytaj więcej
32

Duże zmiany SEO w 2023 – wywiad z Krzysztofem Marcem z DevaGroup

W jaki sposób zmienia się to, jak wyszukujemy informacje w sieci? Czy nadeszła już rewolucja wideo? Jakie działania marketingowe warto uruchomić w pierwszym roku funkcjonowania sklepu internetowego? O zmianach w SEO, nowych technologiach, optymalizacjach Google’a, sztucznej inteligencji w bardzo ciekawej rozmowie z Krzysztofem Marcem z DevaGroup, organizatorem (...)

czytaj więcej
33

Marketing 5.0 – technologia w służbie człowieka

Istnieją dwa główne czynniki, które można uznać za elementy napędzające ewolucję marketingu: technologia marketingowa i potrzeby konsumentów. Te 2 czynniki spowodowały kolejne etapy rewolucji marketingu jako filozofii biznesu. Stad pojawienie się wersji 1.0, 2.0, 3.0 i 4.0. Czy teraz nadszedł czas na marketing 5.0?

czytaj więcej
34

Czym są meta tagi i jak je pisać, aby polubił je nie tylko robot wyszukiwarki?

O ile tworzenie jakościowych i wciągających treści czy właściwy dobór słów kluczowych, które okażą się pomocne w budowaniu architektury serwisu, są kwestiami, o których należy bezwzględnie pamiętać, to warto zadbać i perfekcyjnie wykończyć także nieco inne - mniej oczywiste, ale równie istotne elementy. Przykładem mogą być meta tagi, które (...)

czytaj więcej
35

PR na ścieżce zakupowej: od świadomości do finalizacji zakupu

W przemyślanych strategiach online digital PR towarzyszy konsumentom od zdefiniowania potrzeby po finalizację zakupu. O tym, jakie działania warto wykorzystać na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego, pisze Ewa Ziętek-Maciejczyk w najnowszym trendbooku IAB Polska „Na zachodzie bez zmian: czyli dlaczego i komu PR jest potrzebny w 2023 roku?”.

czytaj więcej
36

Ile kosztuje dobre SEO? – rozmowa z Damianem Sałkowskim z Senuto

Kiedyś działania SEO zdominowane były przez "szamanów i czarowników SEO", dzisiaj to potężny biznes z dużą gamą specjalizacji i wymagający potężnych nakładów. Damian w rozmowie podpowiada, kiedy i jak robić skuteczne SEO, od czego zależy jego koszt i dlaczego najważniejsze jest wybranie doświadczonego partnera do współpracy przy pozycjonowaniu.

czytaj więcej
1 2 3 4 5 11 12 13