Blog
22 czerwca 2020
Jak sprzedawać w mediach społecznościowych?
W ostatnim czasie widoczny jest coraz mocniejszy rozwój funkcjonalności sprzedażowych na platformach społecznościowych. O dostępnych formach reklamowych w social mediach i ich wykorzystaniu w sprzedaży, w komentarzu dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEM Lead Lech Wyrzykowski.
16 czerwca 2020
Google Update 2021
Każdego roku Google wprowadza nawet kilkaset zmian algorytmu. Najnowsza ogłoszona 28 maja tego roku dotyczy szybkości ładowania stron i łatwości korzystania z urządzeń mobilnych. Zmiany te zostały ogłoszone z dużym wyprzedzeniem, ale już teraz warto przeczytać, na jakie elementy struktury strony powinniśmy zwrócić uwagę, aby dobrze się do niej (...)
8 czerwca 2020
Jak wykorzystać Facebook Shops?
Facebook Shops w szybki i bezpłatny sposób umożliwia stworzenie własnego sklepu internetowego, z którego klienci będą mogli korzystać zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie. Aby sprzedawać produkty, korzystając z tego nowego rozwiązania, niezbędne jest podpięcie katalogu do strony. Dzięki temu można wybrać ze swojej oferty konkretne produkty, (...)
5 czerwca 2020
Agencja Result Media wspiera proekologiczną działalność Fundacji Łąka
Czy powinniśmy się pożegnać z wizją równo przystrzyżonego trawnika, a zamiast tego posiać kwietną łąkę, która będzie miała korzystny wpływ na nasze środowisko? Taka idea przyświeca działaniu Fundacji Łąka, z którą rozpoczynamy współpracę. Jej celem jest propagowanie łąk kwietnych w przestrzeni miejskiej. Fundacja działa we współpracy z (...)
3 czerwca 2020
Campaign Manager – skuteczne zarządzanie kampaniami
W jaki sposób można mierzyć i monitorować aktywność oraz wyniki we wszystkich kampaniach online? Dobrym rozwiązaniem, z którego korzystają doświadczone agencje, jest Campaign Manager. W najnowszym artykule Maciej Kapuściński pisze o tym, jak analizować skuteczności kampanii i optymalizować harmonogram mediów z wykorzystaniem tego narzędzia.
29 maja 2020
Persona grata w biznesie
Do czego służy persona w biznesie? Jak stworzyć jej opis? Skąd czerpać informacje? O personie, która pomaga precyzyjnie trafić do grupy docelowej, warto przeczytać w artkule naszej SEO copywriterki Małgorzaty Ciorgoń
22 maja 2020
Jakie są korzyści z prowadzenia działań SEO?
Zwiększenie ruchu na stronie. Budowanie świadomości marki. Wizerunek eksperta. Dotarcie do nowych klientów. O największych korzyściach działań SEO pisze Michał Gierat.
19 maja 2020
Drogowskazy w e-commerce, czyli o kategoriach słów kilka
Odpowiednio zaprojektowana struktura kategorii to podstawa pozycjonowania sklepu. Jak stworzyć intuicyjne drzewo kategorii? Dlaczego okruszki są ważne? Pisze o tym nasze SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.
12 maja 2020
Google Data Studio – raporty na miarę potrzeb każdego klienta
Google Data Studio pozwala tworzyć wiele różnych raportów i zaprezentować je w postaci ciekawych diagramów czy wykresów, które mają dynamiczną postać. O raportach, dzięki którym szybko można wyciągnąć wnioski dotyczące skuteczności prowadzonych działań, pisze Maciej Kapuściński.