Blog

307 wpisów na stronie
271

Moduł e-commerce w Google Analytics – wyjątkowy cel dla sklepów internetowych

W Google Analytics mamy dostępny moduł e-commerce, szczególnie istotny dla właścicieli sklepów internetowych. Dzięki jego implementacji dowiemy się, jakie kategorie produktów generują przychody czy które kreacje pomagają sprzedawać.

czytaj więcej
272

Wyniki wyszukiwania bez adresów URL?

Google testuje wyświetlanie tylko nazwy witryny w wynikach wyszukiwania. Ponieważ zmiany te będą dotyczyć wszystkich wyników SERP, to ich wpływ na SEO pozostaje znikomy. O bezpieczeństwie tego rozwiązania, korzyściach i zagrożeniach pisze Michał Gierat, nasz SEO Specialist dla interaktywnie.com

czytaj więcej
273

Digital Day – czyli o tym, jak funkcjonować w cyfrowym świecie

3 dni, 3 miasta i 600 słuchaczy – takie są wyniki Digital Day, którego byliśmy partnerem i prelegentem. Uczestnicy mogli posłuchać o skutecznych działaniach promocji online. Wiemy, jak działają te mechanizmy, jakich efektów mogą oczekiwać i tą wiedzą dzieliliśmy się podczas konferencji.

czytaj więcej
274

Cele w Google Analytics – czyli jak mierzyć skuteczność działań marketingowych

Dzięki właściwie skonfigurowanym celom Analytics może dostarczać ważnych informacji, takich jak liczba konwersji czy współczynnik konwersji na stronie, co jest podstawą do oceny, czy działania marketingowe firmy są skuteczne.

czytaj więcej
275

Warsztaty Google Analytics – Tips’n’Tricks

✅ Jak analizować wpływ pojedynczej strony na cały proces zakupowy klienta? ✅ W jaki sposób dokładniej analizować współczynnik odrzuceń na stronie? ✅ Jak minimalizować różnice pomiędzy sesjami użytkownika? Dzięki warsztatom "Google Analytics - Tips’n’Tricks" możemy lepiej optymalizować prowadzone kampanie.

czytaj więcej
276

O prowadzeniu kampanii na LinkedIn – Konrad Bąk w raporcie „Media społecznościowe”

Reklama w mediach społecznościowych jest jednym z najszybciej rosnących segmentów marketingu w internecie. O tym, jakie są możliwości promocji w LinkedIn i z jakimi kosztami trzeba się liczyć, pisze SEM Specialist Konrad Bąk w raporcie interaktywnie.com „Media społecznościowe”.

czytaj więcej
277

Facebook podpowie nam, jak się ubrać stylowo

Nowa funkcja Facebooka – Fashion ++ oparta na sztucznej inteligencji ma na celu pomóc użytkownikowi w dobieraniu atrakcyjnych stylizacji, dopasowanych do jego sylwetki, zgodnie z obowiązującymi trendami. O marketingowych możliwościach wykorzystania tego rozwiązania pisze Lech Wyrzykowski nasz SEM Lead dla interaktywnie.com

czytaj więcej
278

Jak stosować zasady 4P w digitalowym świecie? – konferencja Digital Day

DIGITAL Day to konferencje dla osób z sektora MSP, które chcą zgłębić tajniki marketingu internetowego. Jak skutecznie promować firmę w digitalowym świecie, dowiesz się z prelekcji naszego Traffic & Webdevelopment Directora – Macieja Kapuścińskiego.

czytaj więcej
279

Jak wykorzystać inteligentne głośniki w działaniach sprzedażowych?

Inteligentne głośniki stają się coraz bardziej popularne. Wyposażone w możliwość sterowania głosowego pomagają nam zarządzać domowymi urządzeniami, sprawdzić pogodę czy zamówić jedzenie. O tym, jak je wykorzystać w działaniach sprzedażowych, pisze nasz SEM Specialist Konrad Bąk dla interaktywnie.com

czytaj więcej
1 2 3 30 31 32 33 34 35