Blog

344 wpisy na stronie
271

2 x S, czyli SEO storytelling w praktyce

Czy da się jednocześnie opowiadać historię dla ludzi i dla robotów wyszukiwarek? Oczywiście! A co wynika z takiego połączenia, warto przeczytać w nowym artykule Małgorzaty Ciorgoń.

czytaj więcej
272

Result Media z nominacjami w konkursie European Search Awards 2020

Nasza agencja znalazła się w gronie wyróżnionych w międzynarodowym konkursie European Search Awards 2020! Uznanie jury zdobyły kampanie: dla firmy EDEN Springs w kategorii: BEST USE OF SEARCH – B2B (PPC) oraz Casa Carina w kategorii: BEST LOW BUDGET CAMPAIGN (PPC).

czytaj więcej
273

Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży?

Storytelling to umiejętność kreowania historii, które oddziaływują na emocje i wyobraźnię odbiorcy. O tym, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży i dlaczego warto w niego inwestować, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
274

Jak przetrwać i nie dać o sobie zapomnieć

Konrad Spoczyński, prezes Result Media, w serwisie cyfrowa.rp.pl podpowiada, jak skutecznie prowadzić działania promocyjne firmy w czasie pandemii.

czytaj więcej
275

Raportowanie z wykorzystaniem Data Studio

Prawidłowo zebrane i zinterpretowane dane w każdym biznesie są nie do przecenienia. O zaletach Google Data Studio i sposobach jego wykorzystania pisze nasz Traffic&Webdevelopment Director Maciej Kapuściński dla serwisu Marketing przy kawie. 

czytaj więcej
276

3 powody, dlaczego warto prowadzić firmowego bloga

O tym, jakie korzyści niesie za sobą prowadzenie firmowego bloga oraz czy faktycznie warto w niego zainwestować, przeczytaj w najnowszym artykule naszej SEO copywriterki Małgorzaty Ciorgoń.

czytaj więcej
277

Nowe warunki korzystania z usług Google

31 marca 2020 wejdą w życie nowe warunki korzystania z usług Google. Aby z nich korzystać, użytkownik musi je zaakceptować, dlatego warto się z nimi zapoznać i je zrozumieć. Jakie są najważniejsze zmiany?

czytaj więcej
278

Search Ads 360 – optymalizacja stawek i śledzenie konwersji

Dzięki wykorzystaniu Search Ads 360 możemy dostosować stawki słów kluczowych w czasie rzeczywistym, a analiza i optymalizacja każdego słowa kluczowego pozwoli zwiększyć efektywność prowadzonych kampanii. Przeczytaj, jak dzięki temu narzędziu możemy zmaksymalizować Twój ROAS.

czytaj więcej
279

Jak skonfigurować konwersje sprzedaży w Google Ads dla sklepu internetowego?

Aby skutecznie prowadzić kampanie w Google Ads oraz mierzyć ich wyniki, niezbędne jest skonfigurowanie odpowiednich zdarzeń konwersji. O tym, jak wykorzystać do tego Google Tag Managera i jak połączyć ze sobą konta Google Ads i Google Analytics, pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński w serwisie interaktywnie.com.

czytaj więcej
1 2 3 30 31 32 37 38 39