Artykuły
9 kwietnia 2020
Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży?
Storytelling to umiejętność kreowania historii, które oddziaływują na emocje i wyobraźnię odbiorcy. O tym, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży i dlaczego warto w niego inwestować, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.
30 marca 2020
3 powody, dlaczego warto prowadzić firmowego bloga
O tym, jakie korzyści niesie za sobą prowadzenie firmowego bloga oraz czy faktycznie warto w niego zainwestować, przeczytaj w najnowszym artykule naszej SEO copywriterki Małgorzaty Ciorgoń.
26 marca 2020
Search Ads 360 – optymalizacja stawek i śledzenie konwersji
Dzięki wykorzystaniu Search Ads 360 możemy dostosować stawki słów kluczowych w czasie rzeczywistym, a analiza i optymalizacja każdego słowa kluczowego pozwoli zwiększyć efektywność prowadzonych kampanii. Przeczytaj, jak dzięki temu narzędziu możemy zmaksymalizować Twój ROAS.
19 marca 2020
Na czy polega optymalizacja treści pod SEO?
Optymalizacja to szereg działań, których celem jest dostosowanie witryny do wymogów algorytmów wyszukiwarek internetowych oraz potrzeb użytkowników. O tym, jakie wymagania muszą spełniać treści zamieszczone na witrynie oraz jak stworzyć odpowiednią ich strukturę, pisze nasza specjalistka od SEO copywritingu Małgorzata Ciorgoń.
26 lutego 2020
SEO copywriting – czym jest i dlaczego jest tak ważny?
SEO copywriting łączy w sobie sztukę tworzenia unikalnych, przyjaznych dla czytelników treści i aktualnej, merytorycznej wiedzy dotyczącej sposobu działania robotów Google. O tekstach, które służą poprawieniu widoczności witryny w wynikach wyszukiwania, pisze nasza specjalistka od seo copywritingu Małgorzata Ciorgoń.
18 lutego 2020
Google Marketing Platform – szybciej i skuteczniej niż konkurencja
Google Marketing Platform to platforma łącząca w sobie zintegrowane narzędzia marketingowe i analityczne. Dzięki zastosowaniu GMP jako agencja możemy efektywniej prowadzić działania marketingowe, szybciej reagować na zmiany czy trendy i lepiej kontrolować inwestycje.
11 lutego 2020
Rosną wydatki na reklamę online
Dlaczego firmy coraz chętniej inwestują w reklamę online? Jak machine learning zmienia skuteczność działań marketingowych? Czy 2020 będzie wreszcie rokiem sztucznej inteligencji? O trendach w reklamie online i strategii Google pisze nasz ekspert Maciej Kapuściński.
6 listopada 2019
BERT a SEO, czyli jak przygotować się na zmiany w Google
BERT, czyli nowy system przetwarzania języka ludzi przez komputer, to jedna z najważniejszych zmian w algorytmie Google w ostatnim czasie. Czy jego implementacja wpływanie na wyniki wyszukiwania? Jak przygotować strony na zmiany zachodzących we współczesnym SEO?
24 października 2019
Moduł e-commerce w Google Analytics – wyjątkowy cel dla sklepów internetowych
W Google Analytics mamy dostępny moduł e-commerce, szczególnie istotny dla właścicieli sklepów internetowych. Dzięki jego implementacji dowiemy się, jakie kategorie produktów generują przychody czy które kreacje pomagają sprzedawać.