Artykuły

153 wpisy na stronie
127

Najważniejsze aktualizacje Google, czyli zmiany, o których warto pamiętać

Algorytmy Google zmieniają się często, dlatego warto trzymać rękę na pulsie i wiedzieć, co zrobić, żeby nasza witryna nie spadła w wynikach wyszukiwania. O co zadbać i jakie ostatnio wprowadzane zmiany miały największy wpływ na SERP-y – pisze na naszej stronie Michał Gierat.

czytaj więcej
128

Opisy kategorii w sklepie internetowym – strata czasu czy konieczność?

Właściciele sklepów internetowych często zastanawiają się, czy warto poświęcać czas na pisanie opisów kategorii. W opinii wielu osób mają one bowiem mniejszą wartość niż opisy produktów ze sprzedażowego punktu widzenia. Czy tworzenie opisów kategorii w e-sklepie to strata czasu czy absolutna konieczność? Zachęcamy do lektury artykułu!

czytaj więcej
129

Google Update 2021

Każdego roku Google wprowadza nawet kilkaset zmian algorytmu. Najnowsza ogłoszona 28 maja tego roku dotyczy szybkości ładowania stron i łatwości korzystania z urządzeń mobilnych. Zmiany te zostały ogłoszone z dużym wyprzedzeniem, ale już teraz warto przeczytać, na jakie elementy struktury strony powinniśmy zwrócić uwagę, aby dobrze się do niej (...)

czytaj więcej
130

Campaign Manager – skuteczne zarządzanie kampaniami

W jaki sposób można mierzyć i monitorować aktywność oraz wyniki we wszystkich kampaniach online? Dobrym rozwiązaniem, z którego korzystają doświadczone agencje, jest Campaign Manager. W najnowszym artykule Maciej Kapuściński pisze o tym, jak analizować skuteczności kampanii i optymalizować harmonogram mediów z wykorzystaniem tego narzędzia.

czytaj więcej
131

Persona grata w biznesie

Do czego służy persona w biznesie? Jak stworzyć jej opis? Skąd czerpać informacje? O personie, która pomaga precyzyjnie trafić do grupy docelowej, warto przeczytać w artkule naszej SEO copywriterki Małgorzaty Ciorgoń

czytaj więcej
132

Jakie są korzyści z prowadzenia działań SEO?

Zwiększenie ruchu na stronie. Budowanie świadomości marki. Wizerunek eksperta. Dotarcie do nowych klientów. O największych korzyściach działań SEO pisze Michał Gierat.

czytaj więcej
133

Drogowskazy w e-commerce, czyli o kategoriach słów kilka

Odpowiednio zaprojektowana struktura kategorii to podstawa pozycjonowania sklepu. Jak stworzyć intuicyjne drzewo kategorii? Dlaczego okruszki są ważne? Pisze o tym nasze SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
134

Google Data Studio – raporty na miarę potrzeb każdego klienta

Google Data Studio pozwala tworzyć wiele różnych raportów i zaprezentować je w postaci ciekawych diagramów czy wykresów, które mają dynamiczną postać. O raportach, dzięki którym szybko można wyciągnąć wnioski dotyczące skuteczności prowadzonych działań, pisze Maciej Kapuściński.

czytaj więcej
135

SEO storytelling w sprzedaży, czyli jak opowiadać o produkcie

W e-handlu dobrego sprzedawcę zastępuje opis produktu. Powinien on przyciągać nie tylko uwagę ludzi, ale i robotów wyszukiwarek. O tym, jak tworzyć opisy produktów, które sprzedają i uniknąć przy tym błędów, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
1 2 3 14 15 16 17