Newsy
11 marca 2021
Amazon – jak reklamować się na platformie i czy warto?
Wejście Amazona do Polski to ogromna szansa rozwoju rodzimych firmy poprzez wykorzystanie nowych obszarów marketingowych wcześniej niedostępnych. O możliwościach tej platformy i specyfice sieci reklamowych dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEM Lead Konrad Bąk.
9 marca 2021
Result Media w gronie 33 największych agencji Google Ads w Polsce wg LinkedIn
Znaleźliśmy się w gronie 33 wyróżnionych agencji w rankingu Widoczni - Największe agencje Google Ads w Polsce wg LinkedIn.
1 lutego 2021
Result Media nagrodzona Diamentem „Forbesa” 2021
Result Media zostało nagrodzone Diamentem "Forbesa" 2021. Jest to wyróżnienie dla dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw.
14 stycznia 2021
Jak zbudować autorytet w oczach Google?
Jak zadbać o EAT i zbudować autorytet w oczach Google, dla interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat.
22 grudnia 2020
Jak przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience?
O tym, jakie parametry sprawdzić i jakich narzędzi użyć, aby przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat.
21 grudnia 2020
SEM/SEO na przełomie 2020/2021
Które kampanie z obszaru SEM/SEO okazały się najciekawsze w 2020 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed SEM/SEO w nowym roku? Dla serwisu nowymarketing.pl podsumowują mijający rok i prognozują 2021 Maciej Kapuściński i Michał Gierat.
16 grudnia 2020
Reklama internetowa na przełomie 2020/2021
Rok 2020 przypomniał nam, że rzeczywistość pisze najbardziej zaskakujące scenariusze. Jaki był mijający rok dla reklamy internetowej? Co nas czeka w 2021? O pandemii, która zmieniła obraz rynku w 2020 i trendach na przyszły rok dla serwisu nowymarketing.pl pisze nasz CEO Konrad Spoczyński.
14 grudnia 2020
E-commerce na przełomie 2020/2021
Które kampanie e-sklepów okazały się najciekawsze w 2020 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed e-commerce w 2021 roku? O e-commerce na przełomie 2020/2021 dla serwisu nowymarketing.pl pisze nasz traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński.
10 grudnia 2020
Co decyduje o sukcesie e-commerce?
O optymalizacji sklepu internetowego, skutecznych działaniach promocyjnych i modzie na „social selling” dla „Pulsu Biznesu” komentuje prezes Result Media Konrad Spoczyński.