Newsy

153 wpisy na stronie
73

E-commerce na przełomie 2020/2021

Które kampanie e-sklepów okazały się najciekawsze w 2020 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed e-commerce w 2021 roku? O e-commerce na przełomie 2020/2021 dla serwisu nowymarketing.pl pisze nasz  traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński. 

czytaj więcej
74

Co decyduje o sukcesie e-commerce?

O optymalizacji sklepu internetowego, skutecznych działaniach promocyjnych i modzie na „social selling” dla „Pulsu Biznesu” komentuje prezes Result Media Konrad Spoczyński.

czytaj więcej
75

Frazy kluczowe na Instagramie

Jak wprowadzenie wyszukiwania opartego na frazach kluczowych wpłynie na aktywności marketingowe na Instagramie, komentuje dla serwisu interaktywnie.com nasz SEM specialist Konrad Bąk. 

czytaj więcej
76

E-commerce to kierunek dla biznesu

O internecie, który szczególnie w dzisiejszych czasach wspiera małe biznesy i duże przedsiębiorstwa, rozwoju e-commerce i planach na zazwyczaj wyjątkowo udany sprzedażowo koniec roku dla serwisu "Rzeczpospolitej" firma.rp.pl pisze CEO Result Media Konrad Spoczyński.

czytaj więcej
77

Wyszukiwarka od Apple? Czy ma szanse na rynku zdominowanym przez Google?

Wiele wskazuje na to, że Apple prowadzi prace nad własnym silnikiem wyszukiwania. Czy rzeczywiście  może uniezależnić się od Google? - dla serwisu interaktywnie.com komentuje nasz traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński. 

czytaj więcej
78

Jakie funkcjonalności Google mogą wykorzystać lokalne biznesy?

Google oferuje wiele narzędzi, z których mogą korzystać lokalne biznesy. Większość z nich to bezpłatne rozwiązania, dzięki którym można promować firmę czy efektywniej prowadzić kampanię reklamową. Więcej na temat funkcjonalności Google, które można wykorzystać do promocji biznesu, warto przeczytać w artykule Macieja Kapuścińskiego w serwisie (...)

czytaj więcej
79

Historia o tym, jak marzenia dostają skrzydeł, czyli jak Google nagrał o nas film

Z MoreMadam.pl współpracujemy od 2018 roku. Jak zaczęła się ta współpraca? Połączył nas Google. I o tym jest ta historia…

czytaj więcej
80

Facebook Attribution, czyli jak zbierać dane o użytkowniku, a nie o cookies

Tradycyjne narzędzia marketingowe do atrybucji, które wykorzystują pliki cookie i często analizują ostatnie kliknięcia, mogą prezentować niepełny obraz wpływu poszczególnych działań reklamowych na wyniki kampanii. O zaletach Facebook Attribution pisze w serwisie nowymarketing.pl Maciej Kapuściński. 

czytaj więcej
81

Wspieramy działania Heinz Club 57

Branża gastronomiczna z powodu pandemii koronawirusa doświadcza ogromnych strat. Wiele lokali notuje znaczny spadek obrotów, część niestety przegrała walkę o przetrwanie. Dlatego marka Heinz – producent kultowych ketchupów i sosów, która od lat ściśle współpracuje z lokalami gastronomicznymi w całej Polsce, zdecydowała o uruchomieniu nowej platformy (...)

czytaj więcej
1 2 3 8 9 10 15 16 17