Newsy
23 lutego 2022
Wyśmienite doświadczenie klienta – 5 kluczy do sukcesu w e-commerce
Doświadczenie klienta, czyli customer experience w e-commerce to nie tylko przejrzysta strona z wyraźnym przyciskiem „kup”. To takie przygotowanie kontaktu klienta z marką, aby zakupy „robiły się same”, a kupujący na żadnym etapie tej ścieżki nie utknęli czy nie zagubili się w całym procesie. (...)
10 stycznia 2022
Kreacja i design na przełomie 2021/2022
Na łamach „Nowego Marketingu” nasz art director Paweł Panasiuk dzieli się swoimi refleksjami o kreacjach i designie – co ciekawego zdarzyło się w minionym roku i jakie wyzwania czekają nas w 2022.
5 stycznia 2022
SEM/SEO na przełomie 2021/2022
Dane i sposób ich wykorzystania do prowadzenia kampanii to przyszłość skutecznego działania w sieci. W związku z planowanym odejściem od plików cookies i coraz większym naciskiem na bezpieczeństwo danych reklamodawcy muszą postawić większy nacisk na stworzenie profili podobieństwa najbardziej wartościowych użytkowników na podstawie własnych (...)
17 grudnia 2021
E-commerce na przełomie 2021/2022
Jak co roku redakcja „Nowego Marketingu” poprosiła czołowe agencje marketingowe o podsumowanie wydarzeń 2021 roku i opisanie wyzwań, które stoją przed skalpami internetowymi w nowym roku. Odpowiedzi udzielił nasz SEM manager Dariusz Ilnicki.
14 października 2021
Adaptacja strategii SEE-THINK-DO-CARE w kampanii dla e-commerce
Strategia SEE-THINK-DO-CARE dzieli odbiorców na 4 grupy, biorąc pod uwagę ich intencje zakupowe. Dzięki temu możemy kierować komunikaty dopasowane do odpowiedniego momentu ich ścieżki zakupowej. W serwisie "Nowy Marketing" nasz SEM specialist Adrian Włodarczyk podaje konkretne przykłady działań dopasowanych do poszczególnych segmentów odbiorców.
12 października 2021
Najważniejsze aktualizacje Google 2021– jak uniknąć błędów w pozycjonowaniu witryny
Jeśli chcemy znacząco zwiększyć szanse na realizację naszych celów biznesowych, zadbajmy o to, aby działające witryny czy tworzone właśnie strony były jak najlepiej dostosowane do pojawiających się modyfikacji algorytmu Google. Ostatnie zmiany i ich wpływ na pozycjonowanie witryny wyjaśnia nasz SEO manager Michał Gierat dla „Marketingu przy kawie”.
15 września 2021
Facebook wycofał 3 narzędzia umożliwiające analizę danych
Z Facebooka korzysta obecnie prawie 3 mld internautów miesięcznie. Reklamodawcy chętnie korzystają z tej formy dotarcia do użytkownika, a firma od wielu lat rozwija narzędzia, które pomagają im ocenić skuteczność kampanii reklamowych. (...)
9 września 2021
Błędy SEO na nowej stronie, czyli jak nie zepsuć efektu „WOW”
Efektywna witryna to taka, która jest nowoczesna wizualnie, funkcjonalna i użyteczna dla internautów oraz widoczna dla wyszukiwarek. Jednak przy tworzeniu czy zmianie strony łatwo popełnić błędy, które negatywnie wpłyną na jej pozycjonowanie. Jak ich nie popełnić, w serwisie „Marketing przy kawie” radzi nasz SEO manager Michał Gierat.
23 sierpnia 2021
Słowa kluczowe w treści serwisu – jak pisać i czego unikać?
Wartościowy content jest integralną częścią każdej strony internetowej. Dlatego tak ważne jest, aby jak najlepiej wykorzystać możliwości, jakie dają nam poszczególne rodzaje wpisów tworzone z myślą o wyszukiwarkach. O tym, jak tworzyć treści zgodnie z SEO, dla serwisu „Nowy Marketing” pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.