Newsy

160 wpisów na stronie
28

Ofensywa Google’a przyspiesza! SEM News 3/2023

Tak aktywnego lutego nie było w historii branży marketingu i internetu! SI demoluje cały porządek i wszyscy gracze starają się dostosować. Najnowsze wieści z digitalowego świata na kanale Super Efektywny Marketing.

czytaj więcej
29

Result Media Partnerem Premium Google na rok 2023

Result Media jako jedna z pierwszych agencji w Polsce uzyskała status Partnera Premium w programie Google Partners na rok 2023!

czytaj więcej
30

Nowe technologie zmieniają reklamę online! SEM News 2/2023

Styczeń zaczął się od apokaliptycznych newsów, a do tego jest wyjątkowo dużo zmian u różnych graczy. Wieszczy to aktywny rok dla branży. (...)

czytaj więcej
31

Google – podsumowanie zmian 2022 i prognozy na 2023. SEM News 1/2023

Wyścig o nowy porządek searcha właśnie się rozpoczyna, kolejni giganci odpalają własne sieci reklamowe, a to wszystko w blasku końca ery social media. (...)

czytaj więcej
32

Google Ads – najważniejsze zmiany w 2022 r.

Najważniejsze zmiany w Google Ads w 2022 r. - elastyczne reklamy tekstowe, Performance Max, reklamy audio.

czytaj więcej
33

Najważniejsze aktualizacje algorytmu Google w 2022 r.

Najważniejsze zmiany w algorytmie Google w 2022 r. - mobile vs desktop, humen first, walka ze spamem i recenzje produków.

czytaj więcej
34

Marketingowe podsumowanie trendów 2022. SEM News 15/2022

Kolejny ciekawy rok za nami. Na świecie działo się więcej, niż byśmy chcieli, a w marketingu wcale nie mniej. (...)

czytaj więcej
35

Podcasty wchodzą do mainstreamu! SEM News 14/2022

Rewolucja audio na innych rynkach trwa od wielu lat. W Polsce ten trend długo nie mógł się przebić. Jednak w 2021 roku okazało się, ze podcastów słucha 9 milionów Polek i Polaków, a 2022 to wysyp podcastów, podcastów firmowych, nowych form reklamowych, badań, grupy roboczej IAB ds. audio i szybko rosnącej świadomości marketerów. (...)

czytaj więcej
36

Początek końca ery social media. SEM News 13/2022

W tym roku wróciły wszystkie obawy marketerów związane z serwisami społecznościowymi. Zamieszanie wokół Twittera i spadające zasięgi oraz możliwości targetowania reklamy na Facebooku pokazują nowe rozdanie. Twórcy treści, przejmujący rolę nadawców, przywracają markom “bezpieczeństwo” i profesjonalizm, którego tak brakowało w serwisach (...)

czytaj więcej
1 2 3 4 5 16 17 18