Newsy
3 marca 2023
Ofensywa Google’a przyspiesza! SEM News 3/2023
Tak aktywnego lutego nie było w historii branży marketingu i internetu! SI demoluje cały porządek i wszyscy gracze starają się dostosować. Najnowsze wieści z digitalowego świata na kanale Super Efektywny Marketing.
23 lutego 2023
Result Media Partnerem Premium Google na rok 2023
Result Media jako jedna z pierwszych agencji w Polsce uzyskała status Partnera Premium w programie Google Partners na rok 2023!
27 stycznia 2023
Nowe technologie zmieniają reklamę online! SEM News 2/2023
Styczeń zaczął się od apokaliptycznych newsów, a do tego jest wyjątkowo dużo zmian u różnych graczy. Wieszczy to aktywny rok dla branży. (...)
13 stycznia 2023
Google – podsumowanie zmian 2022 i prognozy na 2023. SEM News 1/2023
Wyścig o nowy porządek searcha właśnie się rozpoczyna, kolejni giganci odpalają własne sieci reklamowe, a to wszystko w blasku końca ery social media. (...)
12 stycznia 2023
Google Ads – najważniejsze zmiany w 2022 r.
Najważniejsze zmiany w Google Ads w 2022 r. - elastyczne reklamy tekstowe, Performance Max, reklamy audio.
11 stycznia 2023
Najważniejsze aktualizacje algorytmu Google w 2022 r.
Najważniejsze zmiany w algorytmie Google w 2022 r. - mobile vs desktop, humen first, walka ze spamem i recenzje produków.
19 grudnia 2022
Marketingowe podsumowanie trendów 2022. SEM News 15/2022
Kolejny ciekawy rok za nami. Na świecie działo się więcej, niż byśmy chcieli, a w marketingu wcale nie mniej. (...)
1 grudnia 2022
Podcasty wchodzą do mainstreamu! SEM News 14/2022
Rewolucja audio na innych rynkach trwa od wielu lat. W Polsce ten trend długo nie mógł się przebić. Jednak w 2021 roku okazało się, ze podcastów słucha 9 milionów Polek i Polaków, a 2022 to wysyp podcastów, podcastów firmowych, nowych form reklamowych, badań, grupy roboczej IAB ds. audio i szybko rosnącej świadomości marketerów. (...)
10 listopada 2022
Początek końca ery social media. SEM News 13/2022
W tym roku wróciły wszystkie obawy marketerów związane z serwisami społecznościowymi. Zamieszanie wokół Twittera i spadające zasięgi oraz możliwości targetowania reklamy na Facebooku pokazują nowe rozdanie. Twórcy treści, przejmujący rolę nadawców, przywracają markom “bezpieczeństwo” i profesjonalizm, którego tak brakowało w serwisach (...)