Newsy

153 wpisy na stronie
82

Nowe opłaty za wyświetlenie reklam Google

Od 1 listopada 2020 r. Google zacznie pobierać nowe opłaty za reklamy wyświetlane w Austrii, Turcji i Wielkiej Brytanii. Wynikają one ze zmian w przepisach podatkowych w Austrii i Wielkiej Brytanii oraz skomplikowanych przepisów tureckich. Warto już teraz przygotować się do tych zmian.

czytaj więcej
83

Remarketing na Facebooku. Jak poprawnie zdefiniować kampanie?

Remarketing  umożliwia prezentowanie wysoce trafnych reklam określonej grupie docelowej przy stosunkowo niskim koszcie. W poradniku w serwisie interaktywnie.com Tomasz Kraiński krok po kroku pokazuje, jak prawidłowo ustawić kampanię remarketingową na Facebooku. 

czytaj więcej
84

Jak wykorzystać SEO storytelling w e-commerce?

Storytelling to niezwykle skuteczne narzędzie komunikacji, które sprawia, że odbiorca utożsamia się z wartościami i ideami reprezentowanymi przez firmę. O tym, gdzie warto wykorzystać storytelling i jakim językiem mówić, aby zwiększyć widoczność swojej witryny i przyczynić się do wzrostu sprzedaży, pisze w serwisie nowymarketing.pl nasze SEO (...)

czytaj więcej
85

Result Media z tytułem Facebook Marketing Partner!

Jakość naszych usług i skuteczność prowadzonych kampanii zostały docenione – otrzymaliśmy status Facebook Marketing Partner. Mamy dostęp do najnowszych narzędzi, zasobów i najlepszych praktyk. Co dzięki temu zyskają nasi klienci?

czytaj więcej
86

Spółka nazwa.pl i Result Media – biznes online w dobrych rękach

Polski Instytut Ekonomiczny policzył, że w naszym kraju własną stronę internetową przed wybuchem pandemii miało 66% małych firm. Pojawienie się koronawirusa wymusiło, a raczej przyspieszyło zmianę zachowań konsumenckich – zakupy w znacznym stopniu przeniosły się do internetu. Liczba e-sklepów rośnie z roku na rok, ale w ostatnim kwartale (...)

czytaj więcej
87

Konrad Spoczyński w halo.radio o e-commerce i pandemii

O e-biznesie w czasach kryzysu 22.07.2020 o godz. 21.00 w Halo.Radio z Tomaszem Kowalczukiem rozmawiali: Konrad Spoczyński - CEO Result Media oraz Urszula Hruściel z MoreMadam.pl

czytaj więcej
88

Social selling – potencjał sprzedażowy mediów społecznościowych

Serwisy społecznościowe od kilku lat próbują dywersyfikować źródła swoich przychodów, udostępniając funkcje wspomagające sprzedaż. O ile wcześniej można było się zastanawiać, czy social media to dobre miejsce do sprzedaży produktów czy usług, o tyle obserwując zmianę zachowań internautów, należy po prostu uznać i wykorzystać potencjał (...)

czytaj więcej
89

Czy wyszukiwanie głosowe ma przyszłość?

Voice search z pewnością w przyszłości odegra znaczącą rolę w marketingu internetowym. To zasługa coraz dokładniejszych narzędzi rozpoznających ludzką mowę oraz rozwoju technologii. O przyszłości voice search pisze dla serwisu interaktywnie.com nasz SEM Lead Dariusz Ilnicki. 

czytaj więcej
90

Jak sprzedawać w mediach społecznościowych?

W ostatnim czasie widoczny jest coraz mocniejszy rozwój funkcjonalności sprzedażowych na platformach społecznościowych. O dostępnych formach reklamowych w social mediach i ich wykorzystaniu w sprzedaży, w komentarzu dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEM Lead Lech Wyrzykowski.

czytaj więcej
1 2 3 9 10 11 15 16 17