Blog
21 maja 2019
Koniec aukcyjnego modelu drugiej ceny
Przejście Google na model pierwszej ceny oznacza potężną zmianę w branży reklamy internetowej.
17 maja 2019
Puls Biznesu o Result Media: „Od start-upu do partnera potęg IT”
Według Pulsu Biznesu biznesowa droga Result Media może być wzorcowym case study firmowego sukcesu. Redakcja w najnowszym numerze opisuje historię, filozofię i plany naszej agencji.
9 maja 2019
Referencje od MoreMadame.pl
Po ponad rocznej współpracy z firmą MoreMadame.pl Result Media może pochwalić się opinią od Klienta.
25 kwietnia 2019
Realne zyski na fake biznesie
W dzisiejszym internecie często królują fałszywe informacje. W jaki sposób zarabia się na fake newsach?
16 kwietnia 2019
Sankcje za przejście na ciemniejszą stronę SEO
Traffic and Web Development Director oraz SEO Specialist z Result Media opisują główne praktyki SEO, za które można dostać karę od Google
16 kwietnia 2019
Reklamowe ABC YouTube’a
Lech Wyrzykowski, SEM Lead w agencji Result Media opisuje główne zasady i narzędzia do stosowania w marketingu na YouTube.
9 kwietnia 2019
Result Media w elitarnym gronie najlepszych agencji Europy Środkowo – Wschodniej!
Result Media wybrane przez Google do prestiżowego programu „CEE Elevator 2019".
17 marca 2019
Voice search. Jakie zmiany przyniesie wyszukiwanie głosowe w marketingu internetowym?
Voice search bardzo zmienia styl szukania informacji. O znaczeniu tej nowości dla branży marketingu w wyszukiwarkach napisał dla Interaktywnie.com nasz SEM Specialist Dariusz Ilnicki.
10 marca 2019
Konrad Spoczyński dla Rzeczpospolitej o Internet of Things
Opiniotwórczy dziennik zwrócił się do prezesa Result Media w sprawie wypowiedzi, która dotyczy aspektów biznesowego wykorzystywania Internetu Rzeczy.