Blog

296 wpisów na stronie
289

Konrad Spoczyński dla Pulsu Biznesu

Prezes Result Media nie podziela entuzjazmu jakim w wielu firmach cieszy się zdalna praca. W Pulsie Biznesu mówi o wadach pracy na odległość.

czytaj więcej
290

Ekspercka opinia od Result Media na łamach Pulsu Biznesu

Najważniejszy polski dziennik biznesowy skorzystał z wiedzy Macieja Kapuścińskiego. Traffic & Web Development Director mówił o znaczeniu Big Data dla biznesu.

czytaj więcej
291

Medialny mini poradnik Macieja Kapuścińskiego o SEO

Traffic & Web Development Director w Result Media radzi jak korzystać z narzędzi SEO: Senuto, MajesticSEO, SEMstorm, Google Search Console, Google Analytics.

czytaj więcej
292

Lech Wyrzykowski doradza jak promować się na You Tube

Nasz SEM LEAD w Result Media na łamach Interaktywnie.com o tajnikach reklamowania się na You Tube. Lech przekonuje, że video marketing może być bardzo skuteczny.

czytaj więcej
293

Result Media wygrało przetarg na obsługę Almi Decor

Result Media podpisało umowę z nowym, prestiżowym Klientem. Agencja głównie będzie dbać o zwiększenie sprzedaży na stronie almidecor.com/pl poprzez działania e-commerce, analitykę oraz optymalizację.

czytaj więcej
294

Result Media z nowym specjalistą od komunikacji

Result Media tworzy dział PR. Nową agencyjną strukturą kieruje Adam Bodziak, doświadczony w marketingu internetowym specjalista od komunikacji.

czytaj więcej
295

Maciej Kapuściński na nowym stanowisku

Awans w strukturach Result Media - specjalista od digital marketing Maciej Kapuściński jako Traffic & Web Development Director obejmuje stery działu Resut Media.

czytaj więcej
296

Jak sprawić, żeby firma była widoczna w internecie – wywiad dla Wprost

Konrad Spoczyński w rozmowie z tygodnikiem Wprost mówi o tym jakie parametry powinna mieć firmowa strona www, jak ułatwić jej znalezienie w sieci, w co inwestować przy jej powstawaniu

czytaj więcej
1 2 3 31 32 33