Blog

308 wpisów na stronie
262

Google Marketing Platform, czyli wiedza w służbie efektywności kampanii

Wydatki na reklamę online rosną z roku na rok. Nasi klienci osiągają coraz lepsze wyniki ROAS i to stanowi zachętę do zwiększania budżetów. O planowaniu, mierzeniu i optymalizowaniu kampanii dzięki narzędziom dostępnym w Google Marketing Platform i jakie korzyści współpracy z agencją Premium mają reklamodawcy, pisze Maciej Kapuściński w najnowszym (...)

czytaj więcej
263

Resultowi Mikołajowie w Domu Dziecka w Warszawie

Mieliśmy ogromną przyjemność gościć u Pani Dyrektor Domu Dziecka nr 2 im. J. Korczaka w Warszawie. To spotkanie było efektem naszej Mikołajowej akcji, podczas której zebraliśmy pieniądze na prezenty dla Wychowanków tej placówki.

czytaj więcej
264

Jak śledzić połączenia telefoniczne?

Połączenia telefoniczne mają przewagę nad formularzami i mailami, ponieważ dostajemy pożądane informacje od razu. O tym, jak śledzić te połączenia i jakie narzędzia można do tego wykorzystać, pisze nasz SEM Lead Lech Wyrzykowski dla interaktywnie.com

czytaj więcej
265

Strona internetowa firmy – optymalizacja treści

Aby strona zajmowała wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, konieczna jest optymalizacja treści, w tym m.in. odpowiednio skonstruowane nagłówki oraz słowa kluczowe w dodawanych tekstach. W kolejnym artykule na łamach „Personelu i Zarządzania” przedstawiamy najważniejsze elementy, które wpływają na postrzeganie strony przez użytkowników i jej (...)

czytaj więcej
266

Co to są featured snippets i jak się tam znaleźć?

Coraz częściej w polu wyszukiwania wpisujemy konkretne pytania. Odpowiedzi na nie mogą pojawiać się bezpośrednio w oknie przed listą wyników wyszukiwania. Warto zatem tak tworzyć treści, aby zwiększyć swoje szanse na "pozycję 0". O featured snippets i jak się tam znaleźć pisze nasz SEO Specialist Michał Gierat dla interaktywnie.com

czytaj więcej
267

Modele atrybucji – łańcuchy Markowa

Użytkownik zazwyczaj wykonuje więcej niż jedną interakcję ze stroną, zanim podejmie decyzję zakupową. Atrybucja wskazuje nam, jakie jest procentowe prawdopodobieństwo udziału źródła ruchu w każdorazowym wystąpieniu konwersji. O zaletach stosowania łańcuchów Markowa w modelowaniu atrybucji dla serwisu NowyMarketing pisze nasz traffic & webdevelopment (...)

czytaj więcej
268

Jak umiejętnie wykorzystywać sezonowość w sprzedaży?

W branży e-commerce listopad i grudzień to najgorętszy okres - mamy Black Friday, Cyber Monday czy Dzień Darmowej Dostawy, rozpoczynające szaleństwo przedświątecznych zakupów. O tym, jak przygotować ofertę i gdzie szukać klientów, warto przeczytać w naszym artykule dla Marketingu przy Kawie.

czytaj więcej
269

BERT a SEO, czyli jak przygotować się na zmiany w Google

BERT, czyli nowy system przetwarzania języka ludzi przez komputer, to jedna z najważniejszych zmian w algorytmie Google w ostatnim czasie. Czy jego implementacja wpływanie na wyniki wyszukiwania? Jak przygotować strony na zmiany zachodzących we współczesnym SEO?

czytaj więcej
270

Firma w internecie – cykl artykułów w „Personelu i Zarządzaniu”

Razem z miesięcznikiem „Personel i Zarządzanie” rozpoczynamy cykl artykułów, w których podpowiemy, co powinna zawierać strona, aby godnie reprezentować markę w internecie, jak analizować ruch na stronie oraz prowadzić efektywne kampanie promocyjne. W pierwszej części opowiemy o odpowiedniej optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek. Zapraszamy do (...)

czytaj więcej
1 2 3 29 30 31 33 34 35