Blog
19 marca 2020
Na czy polega optymalizacja treści pod SEO?
Optymalizacja to szereg działań, których celem jest dostosowanie witryny do wymogów algorytmów wyszukiwarek internetowych oraz potrzeb użytkowników. O tym, jakie wymagania muszą spełniać treści zamieszczone na witrynie oraz jak stworzyć odpowiednią ich strukturę, pisze nasza specjalistka od SEO copywritingu Małgorzata Ciorgoń.
18 marca 2020
Championi Digitalu w Result Media
Nasi specjaliści SEM - Darek Ilnicki i Konrad Bąk ukończyli z sukcesem program Digital Champion i należą do elitarnego grona profesjonalistów z certyfikatem Google w zakresie wdrażania oraz optymalizacji kampanii inteligentnych.
6 marca 2020
Google Ads – automatyzacja czy ręczne ustawianie kampanii?
Czy lepsze wyniki osiągniemy, ustawiając kampanie Google Ads automatycznie czy ręcznie? Nasz specjalista SEM Konrad Bąka w serwisie interaktywnie.com pisze o możliwościach optymalizacji kampanii dzięki wykorzystaniu inteligentnych strategii.
26 lutego 2020
SEO copywriting – czym jest i dlaczego jest tak ważny?
SEO copywriting łączy w sobie sztukę tworzenia unikalnych, przyjaznych dla czytelników treści i aktualnej, merytorycznej wiedzy dotyczącej sposobu działania robotów Google. O tekstach, które służą poprawieniu widoczności witryny w wynikach wyszukiwania, pisze nasza specjalistka od seo copywritingu Małgorzata Ciorgoń.
24 lutego 2020
Po co Ci agencja – konferencja DIMAQ Day
Kampania online jest skuteczna i mierzalna, a dobrze przygotowana i prowadzona osiąga świetne wyniki. Kiedy warto zatrudnić agencję? I na co możesz liczyć, współpracując z doświadczonym partnerem? Podczas konferencji DIMAQ Day opowie o tym nasz client service director Mariusz Sosonowski.
20 lutego 2020
Co powinien zawierać audyt SEO?
Rzetelny audyt SEO wymaga czasu i wiedzy z wielu obszarów oraz dobrej znajomości zasad, jakimi obecnie kieruje się algorytm Google i dostępu do specjalistycznych narzędzi. O tym, jakie wskazówki mogą, a jakie powinny się znaleźć w profesjonalnym audycie SEO, warto przeczytać w komentarzu naszego specjalisty SEO Michała Gierata dla interaktywnie.com
19 lutego 2020
Remarketing na Facebooku – jakich błędów unikać?
Remarketing na Facebooku – jak poprawnie zdefiniować kampanię, określić grupę odbiorców, aby nie przepalać budżetu reklamowego i kiedy takie działanie ma sens. O tym pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński dla serwisu interaktywnie.com
18 lutego 2020
Google Marketing Platform – szybciej i skuteczniej niż konkurencja
Google Marketing Platform to platforma łącząca w sobie zintegrowane narzędzia marketingowe i analityczne. Dzięki zastosowaniu GMP jako agencja możemy efektywniej prowadzić działania marketingowe, szybciej reagować na zmiany czy trendy i lepiej kontrolować inwestycje.
14 lutego 2020
Piksel konwersji Facebooka
Aby czerpać wymierne korzyści z reklamowania się na Facebooku, konieczne jest skonfigurowanie odpowiednich zdarzeń na stronie, które pozwolą nam mierzyć efekty prowadzonej kampanii. O tym, czym jest piksel konwersji Facebooka, jak go poprawnie skonfigurować i wykorzystywać w marketingu, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński. (...)