Blog

344 wpisy na stronie
244

Remarketing na Facebooku. Jak poprawnie zdefiniować kampanie?

Remarketing  umożliwia prezentowanie wysoce trafnych reklam określonej grupie docelowej przy stosunkowo niskim koszcie. W poradniku w serwisie interaktywnie.com Tomasz Kraiński krok po kroku pokazuje, jak prawidłowo ustawić kampanię remarketingową na Facebooku. 

czytaj więcej
245

Jak wykorzystać SEO storytelling w e-commerce?

Storytelling to niezwykle skuteczne narzędzie komunikacji, które sprawia, że odbiorca utożsamia się z wartościami i ideami reprezentowanymi przez firmę. O tym, gdzie warto wykorzystać storytelling i jakim językiem mówić, aby zwiększyć widoczność swojej witryny i przyczynić się do wzrostu sprzedaży, pisze w serwisie nowymarketing.pl nasze SEO (...)

czytaj więcej
246

Result Media z tytułem Facebook Marketing Partner!

Jakość naszych usług i skuteczność prowadzonych kampanii zostały docenione – otrzymaliśmy status Facebook Marketing Partner. Mamy dostęp do najnowszych narzędzi, zasobów i najlepszych praktyk. Co dzięki temu zyskają nasi klienci?

czytaj więcej
247

Spółka nazwa.pl i Result Media – biznes online w dobrych rękach

Polski Instytut Ekonomiczny policzył, że w naszym kraju własną stronę internetową przed wybuchem pandemii miało 66% małych firm. Pojawienie się koronawirusa wymusiło, a raczej przyspieszyło zmianę zachowań konsumenckich – zakupy w znacznym stopniu przeniosły się do internetu. Liczba e-sklepów rośnie z roku na rok, ale w ostatnim kwartale (...)

czytaj więcej
248

Ekotrend w content marketingu, czyli recykling treści

Recykling treści to metoda polegająca na ponownym wykorzystaniu już istniejącego contentu. Ale nie ma to nic wspólnego ze zjawiskiem duplicate content. O jego zaletach i wpływie na działania SEO pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
249

Konrad Spoczyński w halo.radio o e-commerce i pandemii

O e-biznesie w czasach kryzysu 22.07.2020 o godz. 21.00 w Halo.Radio z Tomaszem Kowalczukiem rozmawiali: Konrad Spoczyński - CEO Result Media oraz Urszula Hruściel z MoreMadam.pl

czytaj więcej
250

Social selling – potencjał sprzedażowy mediów społecznościowych

Serwisy społecznościowe od kilku lat próbują dywersyfikować źródła swoich przychodów, udostępniając funkcje wspomagające sprzedaż. O ile wcześniej można było się zastanawiać, czy social media to dobre miejsce do sprzedaży produktów czy usług, o tyle obserwując zmianę zachowań internautów, należy po prostu uznać i wykorzystać potencjał (...)

czytaj więcej
251

Przyjazne adresy URL

Linki przyjazne pod SEO to adresy, które za pomocą słownikowych objaśnień tłumaczą, o czym jest strona, do której kierujemy użytkownika. Stosowanie logicznych adresów jest tak samo przydatne ludziom, jak i robotom wyszukiwarek. O tym, jak budować przyjazne adresy URL, pisze Michał Gierat.

czytaj więcej
252

Czy wyszukiwanie głosowe ma przyszłość?

Voice search z pewnością w przyszłości odegra znaczącą rolę w marketingu internetowym. To zasługa coraz dokładniejszych narzędzi rozpoznających ludzką mowę oraz rozwoju technologii. O przyszłości voice search pisze dla serwisu interaktywnie.com nasz SEM Lead Dariusz Ilnicki. 

czytaj więcej
1 2 3 27 28 29 37 38 39