Blog

266 wpisów na stronie
235

O prowadzeniu kampanii na LinkedIn – Konrad Bąk w raporcie „Media społecznościowe”

Reklama w mediach społecznościowych jest jednym z najszybciej rosnących segmentów marketingu w internecie. O tym, jakie są możliwości promocji w LinkedIn i z jakimi kosztami trzeba się liczyć, pisze SEM Specialist Konrad Bąk w raporcie interaktywnie.com „Media społecznościowe”.

czytaj więcej
236

Facebook podpowie nam, jak się ubrać stylowo

Nowa funkcja Facebooka – Fashion ++ oparta na sztucznej inteligencji ma na celu pomóc użytkownikowi w dobieraniu atrakcyjnych stylizacji, dopasowanych do jego sylwetki, zgodnie z obowiązującymi trendami. O marketingowych możliwościach wykorzystania tego rozwiązania pisze Lech Wyrzykowski nasz SEM Lead dla interaktywnie.com

czytaj więcej
237

Jak stosować zasady 4P w digitalowym świecie? – konferencja Digital Day

DIGITAL Day to konferencje dla osób z sektora MSP, które chcą zgłębić tajniki marketingu internetowego. Jak skutecznie promować firmę w digitalowym świecie, dowiesz się z prelekcji naszego Traffic & Webdevelopment Directora – Macieja Kapuścińskiego.

czytaj więcej
238

Jak wykorzystać inteligentne głośniki w działaniach sprzedażowych?

Inteligentne głośniki stają się coraz bardziej popularne. Wyposażone w możliwość sterowania głosowego pomagają nam zarządzać domowymi urządzeniami, sprawdzić pogodę czy zamówić jedzenie. O tym, jak je wykorzystać w działaniach sprzedażowych, pisze nasz SEM Specialist Konrad Bąk dla interaktywnie.com

czytaj więcej
239

Nasza agencja na CEE Agency Summit 2019

Przedstawiciele Result Media byli uczestnikami CEE Agency Summit 2019 w Kijowie. To spotkanie 200 menedżerów z agencji partnerskich Google z Europy Środkowej i Wschodniej, którzy dzielą się wiedzą i najlepszymi praktykami z prowadzenia kampanii Google Ads.

czytaj więcej
240

Result Media wchodzi na rynek niemiecki

Nasza agencja wygrała przetarg na obsługę kampanii Google Ads organizowany przez niemiecką markę Vexcash. Result Media będzie odpowiedzialna za prowadzenie wszystkich działań marketingowych marki w wyszukiwarce Google. Kampanie będą prowadzone na rynku niemieckim i dostosowane do jego specyfiki. 

czytaj więcej
241

Result Media ma nowego PR & marketing managera

Ewa Ziętek-Maciejczyk jest nowym PR & marketing managerem naszej agencji. Do jej zadań będzie należało kreowanie i prowadzenie komunikacji w mediach oraz budowanie wizerunku firmy. 

czytaj więcej
242

Czy bounce rate zawsze prawdę Ci powie?

Bounce rate, czyli współczynnik odrzuceń w statystykach strony to wskaźnik, który określa, jaki procent internautów opuszcza daną stronę zaraz po wejściu na nią. Wysoki bounce rate jest często powodem do zmartwień właścicieli stron. Ale nie zawsze powinien.

czytaj więcej
243

Result Media wygrało przetarg na obsługę marek Vivus i Zaplo

Polski branżowy lider wybrał naszą agencję do prowadzenia digitalowych kampanii!

czytaj więcej
1 2 3 26 27 28 29 30