Blog

266 wpisów na stronie
226

Jak umiejętnie wykorzystywać sezonowość w sprzedaży?

W branży e-commerce listopad i grudzień to najgorętszy okres - mamy Black Friday, Cyber Monday czy Dzień Darmowej Dostawy, rozpoczynające szaleństwo przedświątecznych zakupów. O tym, jak przygotować ofertę i gdzie szukać klientów, warto przeczytać w naszym artykule dla Marketingu przy Kawie.

czytaj więcej
227

BERT a SEO, czyli jak przygotować się na zmiany w Google

BERT, czyli nowy system przetwarzania języka ludzi przez komputer, to jedna z najważniejszych zmian w algorytmie Google w ostatnim czasie. Czy jego implementacja wpływanie na wyniki wyszukiwania? Jak przygotować strony na zmiany zachodzących we współczesnym SEO?

czytaj więcej
228

Firma w internecie – cykl artykułów w „Personelu i Zarządzaniu”

Razem z miesięcznikiem „Personel i Zarządzanie” rozpoczynamy cykl artykułów, w których podpowiemy, co powinna zawierać strona, aby godnie reprezentować markę w internecie, jak analizować ruch na stronie oraz prowadzić efektywne kampanie promocyjne. W pierwszej części opowiemy o odpowiedniej optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek. Zapraszamy do (...)

czytaj więcej
229

Visual search i voice search – jak przygotować się na zmiany zachowań użytkowników

Visual search i voice search - to wynik wzrostu udziału wyszukiwań na urządzeniach mobilnych. Jak marki powinny przygotować się na tę zmianę w zwyczajach użytkowników? O tym pisze nasz SEM Specialist Dariusz Ilnicki dla interaktywnie.com

czytaj więcej
230

Moduł e-commerce w Google Analytics – wyjątkowy cel dla sklepów internetowych

W Google Analytics mamy dostępny moduł e-commerce, szczególnie istotny dla właścicieli sklepów internetowych. Dzięki jego implementacji dowiemy się, jakie kategorie produktów generują przychody czy które kreacje pomagają sprzedawać.

czytaj więcej
231

Wyniki wyszukiwania bez adresów URL?

Google testuje wyświetlanie tylko nazwy witryny w wynikach wyszukiwania. Ponieważ zmiany te będą dotyczyć wszystkich wyników SERP, to ich wpływ na SEO pozostaje znikomy. O bezpieczeństwie tego rozwiązania, korzyściach i zagrożeniach pisze Michał Gierat, nasz SEO Specialist dla interaktywnie.com

czytaj więcej
232

Digital Day – czyli o tym, jak funkcjonować w cyfrowym świecie

3 dni, 3 miasta i 600 słuchaczy – takie są wyniki Digital Day, którego byliśmy partnerem i prelegentem. Uczestnicy mogli posłuchać o skutecznych działaniach promocji online. Wiemy, jak działają te mechanizmy, jakich efektów mogą oczekiwać i tą wiedzą dzieliliśmy się podczas konferencji.

czytaj więcej
233

Cele w Google Analytics – czyli jak mierzyć skuteczność działań marketingowych

Dzięki właściwie skonfigurowanym celom Analytics może dostarczać ważnych informacji, takich jak liczba konwersji czy współczynnik konwersji na stronie, co jest podstawą do oceny, czy działania marketingowe firmy są skuteczne.

czytaj więcej
234

Warsztaty Google Analytics – Tips’n’Tricks

✅ Jak analizować wpływ pojedynczej strony na cały proces zakupowy klienta? ✅ W jaki sposób dokładniej analizować współczynnik odrzuceń na stronie? ✅ Jak minimalizować różnice pomiędzy sesjami użytkownika? Dzięki warsztatom "Google Analytics - Tips’n’Tricks" możemy lepiej optymalizować prowadzone kampanie.

czytaj więcej
1 2 3 25 26 27 28 29 30