Blog

327 wpisów na stronie
235

Czy wyszukiwanie głosowe ma przyszłość?

Voice search z pewnością w przyszłości odegra znaczącą rolę w marketingu internetowym. To zasługa coraz dokładniejszych narzędzi rozpoznających ludzką mowę oraz rozwoju technologii. O przyszłości voice search pisze dla serwisu interaktywnie.com nasz SEM Lead Dariusz Ilnicki. 

czytaj więcej
236

Evergreen content – wiecznie żywe treści na stronę internetową

Evergreen content to treści,które mimo upływu czasu są stale przydatne, pożyteczne i wyszukiwane. To treści, które ciągle generują ruch na stronie. I w końcu, to treści, które doceniają zarówno czytelnicy, jak i roboty wyszukiwarek. O tworzeniu wartościowych, ponadczasowych treści evergreenowych pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
237

Najważniejsze aktualizacje Google, czyli zmiany, o których warto pamiętać

Algorytmy Google zmieniają się często, dlatego warto trzymać rękę na pulsie i wiedzieć, co zrobić, żeby nasza witryna nie spadła w wynikach wyszukiwania. O co zadbać i jakie ostatnio wprowadzane zmiany miały największy wpływ na SERP-y – pisze na naszej stronie Michał Gierat.

czytaj więcej
238

Opisy kategorii w sklepie internetowym – strata czasu czy konieczność?

Właściciele sklepów internetowych często zastanawiają się, czy warto poświęcać czas na pisanie opisów kategorii. W opinii wielu osób mają one bowiem mniejszą wartość niż opisy produktów ze sprzedażowego punktu widzenia. Czy tworzenie opisów kategorii w e-sklepie to strata czasu czy absolutna konieczność? Zachęcamy do lektury artykułu!

czytaj więcej
239

Jak sprzedawać w mediach społecznościowych?

W ostatnim czasie widoczny jest coraz mocniejszy rozwój funkcjonalności sprzedażowych na platformach społecznościowych. O dostępnych formach reklamowych w social mediach i ich wykorzystaniu w sprzedaży, w komentarzu dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEM Lead Lech Wyrzykowski.

czytaj więcej
240

Google Update 2021

Każdego roku Google wprowadza nawet kilkaset zmian algorytmu. Najnowsza ogłoszona 28 maja tego roku dotyczy szybkości ładowania stron i łatwości korzystania z urządzeń mobilnych. Zmiany te zostały ogłoszone z dużym wyprzedzeniem, ale już teraz warto przeczytać, na jakie elementy struktury strony powinniśmy zwrócić uwagę, aby dobrze się do niej (...)

czytaj więcej
241

Jak wykorzystać Facebook Shops?

Facebook Shops w szybki i bezpłatny sposób umożliwia stworzenie własnego sklepu internetowego, z którego klienci będą mogli korzystać zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie. Aby sprzedawać produkty, korzystając z tego nowego rozwiązania, niezbędne jest podpięcie katalogu do strony. Dzięki temu można wybrać ze swojej oferty konkretne produkty, (...)

czytaj więcej
242

Agencja Result Media wspiera proekologiczną działalność Fundacji Łąka

Czy powinniśmy się pożegnać z wizją równo przystrzyżonego trawnika, a zamiast tego posiać kwietną łąkę, która będzie miała korzystny wpływ na nasze środowisko? Taka idea przyświeca działaniu Fundacji Łąka, z którą rozpoczynamy współpracę. Jej celem jest propagowanie łąk kwietnych w przestrzeni miejskiej. Fundacja działa we współpracy z (...)

czytaj więcej
243

Campaign Manager – skuteczne zarządzanie kampaniami

W jaki sposób można mierzyć i monitorować aktywność oraz wyniki we wszystkich kampaniach online? Dobrym rozwiązaniem, z którego korzystają doświadczone agencje, jest Campaign Manager. W najnowszym artykule Maciej Kapuściński pisze o tym, jak analizować skuteczności kampanii i optymalizować harmonogram mediów z wykorzystaniem tego narzędzia.

czytaj więcej
1 2 3 26 27 28 35 36 37