Blog

344 wpisy na stronie
235

Historia o tym, jak marzenia dostają skrzydeł, czyli jak Google nagrał o nas film

Z MoreMadam.pl współpracujemy od 2018 roku. Jak zaczęła się ta współpraca? Połączył nas Google. I o tym jest ta historia…

czytaj więcej
236

Duplicate content – dlaczego należy się go wystrzegać

W przypadku wykrycia duplicate content algorytm Google nakłada karę na daną witrynę w postaci filtra lub blokady. Efektem jest spadek widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania, a nawet całkowite zniknięcie z rankingu Google. O tym, jak wykryć i wyeliminować zduplikowane treści w serwisie, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
237

Facebook Attribution, czyli jak zbierać dane o użytkowniku, a nie o cookies

Tradycyjne narzędzia marketingowe do atrybucji, które wykorzystują pliki cookie i często analizują ostatnie kliknięcia, mogą prezentować niepełny obraz wpływu poszczególnych działań reklamowych na wyniki kampanii. O zaletach Facebook Attribution pisze w serwisie nowymarketing.pl Maciej Kapuściński. 

czytaj więcej
238

3 zasady skutecznej optymalizacji

Prowadząc kampanie online, mamy dostęp do mnóstwa danych, które wpływają na ich efektywność. Na podstawie tych danych podejmujemy decyzje o optymalizacji poszczególnych parametrów kampanii, co bezpośrednio wpływa na ich wyniki. O tym, jak robić to dobrze, pisze Maciej Kapuściński, nasz traffic&webdevelopment director.

czytaj więcej
239

Wspieramy działania Heinz Club 57

Branża gastronomiczna z powodu pandemii koronawirusa doświadcza ogromnych strat. Wiele lokali notuje znaczny spadek obrotów, część niestety przegrała walkę o przetrwanie. Dlatego marka Heinz – producent kultowych ketchupów i sosów, która od lat ściśle współpracuje z lokalami gastronomicznymi w całej Polsce, zdecydowała o uruchomieniu nowej platformy (...)

czytaj więcej
240

Jakie znaczenie dla SEO ma szybkość strony?

Jak wyznaczyć kilka najczęściej popełnianych błędów związanych z szybkością działania strony? Jak zweryfikować ich obecność na naszej stronie i kolejno je eliminować? Pisze o tym nasz SEO specjalista Michał Gierat.

czytaj więcej
241

Nowe opłaty za wyświetlenie reklam Google

Od 1 listopada 2020 r. Google zacznie pobierać nowe opłaty za reklamy wyświetlane w Austrii, Turcji i Wielkiej Brytanii. Wynikają one ze zmian w przepisach podatkowych w Austrii i Wielkiej Brytanii oraz skomplikowanych przepisów tureckich. Warto już teraz przygotować się do tych zmian.

czytaj więcej
242

Ekocontent, czyli jak tworzyć treści zgodnie z ideą eco friendly

Jak segregować content i jak wybrać ten, który faktycznie nadaje się do ponownego użycia? O konkretnych działaniach, jakie należy podjąć, by strategia content marketingowa była rzeczywiście zgodna z zasadami eco friendly, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
243

Audyt SEO – dlaczego warto go zrobić?

Dobrze funkcjonująca strona zgodna z najnowszymi wytycznymi SEO to inwestycja, która przełoży się na wyniki wyszukiwania w długim okresie, a co za tym idzie – na rozwój biznesu. O tym, jakie elementy powinien zawierać audyt SEO i dlaczego warto zlecić go profesjonalistom, pisze nasz SEO specialist Michał Gierat.

czytaj więcej
1 2 3 26 27 28 37 38 39