Blog

357 wpisów na stronie
235

Reklama internetowa na przełomie 2020/2021

Rok 2020 przypomniał nam, że rzeczywistość pisze najbardziej zaskakujące scenariusze. Jaki był mijający rok dla reklamy internetowej? Co nas czeka w 2021? O pandemii, która zmieniła obraz rynku w 2020 i trendach na przyszły rok dla serwisu nowymarketing.pl pisze nasz CEO Konrad Spoczyński. 

czytaj więcej
236

E-commerce na przełomie 2020/2021

Które kampanie e-sklepów okazały się najciekawsze w 2020 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed e-commerce w 2021 roku? O e-commerce na przełomie 2020/2021 dla serwisu nowymarketing.pl pisze nasz  traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński. 

czytaj więcej
237

Co decyduje o sukcesie e-commerce?

O optymalizacji sklepu internetowego, skutecznych działaniach promocyjnych i modzie na „social selling” dla „Pulsu Biznesu” komentuje prezes Result Media Konrad Spoczyński.

czytaj więcej
238

Co to jest SEO checklist?

Jakie czynności SEO trzeba wykonać przy każdym serwisie? Czy wszystkie te elementy działają dokładnie z taką samą siłą na wyniki domeny? Jak stworzyć własną checklistę SEO? Pisze o tym nasz SEO manager Michał Gierat.

czytaj więcej
239

Model AIDA w copywritingu, czyli jak wypłynąć na szerokie wody Internetu

Attention, Interest, Desire i Action to cztery główne filary, na których należy opierać swój przekaz. Jak to zrobić, radzi nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
240

Frazy kluczowe na Instagramie

Jak wprowadzenie wyszukiwania opartego na frazach kluczowych wpłynie na aktywności marketingowe na Instagramie, komentuje dla serwisu interaktywnie.com nasz SEM specialist Konrad Bąk. 

czytaj więcej
241

Jak optymalizować treści reklam?

Treści reklam dobieramy do produktów czy usług, które reklamujemy. Aby osiągnąć lepsze efekty, powinniśmy optymalizować ich treści. Dlatego w kolejnym odcinku naszego cyklu o optymalizacji, piszemy o testach A/B, poprawie wyniku jakości i stronach docelowych, na których kierujemy użytkowników.

czytaj więcej
242

Jak organizować biznes online podczas pełnego lockdownu?

Wiemy, jak ważne dla przedsiębiorstw jest skuteczne działanie online, zwłaszcza gdy jest to jedyna albo dominująca forma funkcjonowania biznesu. Dlatego w naszej agencji jesteśmy przygotowani na każdy rozwój wypadków.

czytaj więcej
243

E-commerce to kierunek dla biznesu

O internecie, który szczególnie w dzisiejszych czasach wspiera małe biznesy i duże przedsiębiorstwa, rozwoju e-commerce i planach na zazwyczaj wyjątkowo udany sprzedażowo koniec roku dla serwisu "Rzeczpospolitej" firma.rp.pl pisze CEO Result Media Konrad Spoczyński.

czytaj więcej
1 2 3 26 27 28 38 39 40