Blog
6 kwietnia 2020
Raportowanie z wykorzystaniem Data Studio
Prawidłowo zebrane i zinterpretowane dane w każdym biznesie są nie do przecenienia. O zaletach Google Data Studio i sposobach jego wykorzystania pisze nasz Traffic&Webdevelopment Director Maciej Kapuściński dla serwisu Marketing przy kawie.
30 marca 2020
3 powody, dlaczego warto prowadzić firmowego bloga
O tym, jakie korzyści niesie za sobą prowadzenie firmowego bloga oraz czy faktycznie warto w niego zainwestować, przeczytaj w najnowszym artykule naszej SEO copywriterki Małgorzaty Ciorgoń.
27 marca 2020
Nowe warunki korzystania z usług Google
31 marca 2020 wejdą w życie nowe warunki korzystania z usług Google. Aby z nich korzystać, użytkownik musi je zaakceptować, dlatego warto się z nimi zapoznać i je zrozumieć. Jakie są najważniejsze zmiany?
26 marca 2020
Search Ads 360 – optymalizacja stawek i śledzenie konwersji
Dzięki wykorzystaniu Search Ads 360 możemy dostosować stawki słów kluczowych w czasie rzeczywistym, a analiza i optymalizacja każdego słowa kluczowego pozwoli zwiększyć efektywność prowadzonych kampanii. Przeczytaj, jak dzięki temu narzędziu możemy zmaksymalizować Twój ROAS.
20 marca 2020
Jak skonfigurować konwersje sprzedaży w Google Ads dla sklepu internetowego?
Aby skutecznie prowadzić kampanie w Google Ads oraz mierzyć ich wyniki, niezbędne jest skonfigurowanie odpowiednich zdarzeń konwersji. O tym, jak wykorzystać do tego Google Tag Managera i jak połączyć ze sobą konta Google Ads i Google Analytics, pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński w serwisie interaktywnie.com.
19 marca 2020
Na czy polega optymalizacja treści pod SEO?
Optymalizacja to szereg działań, których celem jest dostosowanie witryny do wymogów algorytmów wyszukiwarek internetowych oraz potrzeb użytkowników. O tym, jakie wymagania muszą spełniać treści zamieszczone na witrynie oraz jak stworzyć odpowiednią ich strukturę, pisze nasza specjalistka od SEO copywritingu Małgorzata Ciorgoń.
18 marca 2020
Championi Digitalu w Result Media
Nasi specjaliści SEM - Darek Ilnicki i Konrad Bąk ukończyli z sukcesem program Digital Champion i należą do elitarnego grona profesjonalistów z certyfikatem Google w zakresie wdrażania oraz optymalizacji kampanii inteligentnych.
6 marca 2020
Google Ads – automatyzacja czy ręczne ustawianie kampanii?
Czy lepsze wyniki osiągniemy, ustawiając kampanie Google Ads automatycznie czy ręcznie? Nasz specjalista SEM Konrad Bąka w serwisie interaktywnie.com pisze o możliwościach optymalizacji kampanii dzięki wykorzystaniu inteligentnych strategii.
26 lutego 2020
SEO copywriting – czym jest i dlaczego jest tak ważny?
SEO copywriting łączy w sobie sztukę tworzenia unikalnych, przyjaznych dla czytelników treści i aktualnej, merytorycznej wiedzy dotyczącej sposobu działania robotów Google. O tekstach, które służą poprawieniu widoczności witryny w wynikach wyszukiwania, pisze nasza specjalistka od seo copywritingu Małgorzata Ciorgoń.