Blog
29 kwietnia 2021
Nowy program Google Partners – jesteśmy gotowi!
Jesteśmy dumni, że od 2016 r. mamy status Google Partner Premier, który jest potwierdzeniem naszych umiejętności i skuteczności działań w zakresie Google Ads. Wkrótce zmienią się zasady uczestnictwa w programie. Sprawdziliśmy nowe wymagania i wiemy, że jesteśmy dobrze przygotowani do planowanych zmian.
27 kwietnia 2021
Słowo, obraz, dźwięk. Daj się poznać z jak najlepszej strony, czyli 3 niecodzienne formy contentu
Marketing treści to sprawdzony sposób na promocję w sieci. Ale artykuły to nie wszystko! Jak tworzyć oryginalny i ciekawy content, a dzięki temu zyskać aktywnych zwolenników marki? Pisze o tym nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.
20 kwietnia 2021
Wynik jakości reklamy – dlaczego jest taki ważny
Wynik jakości to narzędzie, które pomaga ocenić, czy dana reklama lepiej odpowiada oczekiwaniom klienta niż propozycje konkurencji. Reklamy o wyższej jakości mogą osiągnąć lepsze pozycje przy jednocześnie niższym koszcie za kliknięcie. O tym, na co zwrócić uwagę i jak przygotować reklamy, aby podnieść wynik jakości, pisze nasz specjalista SEM (...)
5 kwietnia 2021
Jakie korzyści z „zero-clicków” wynikają dla właścicieli stron?
Dzięki wyszukiwaniu zero-click internauta otrzymuje w wynikach wyszukiwania gotową odpowiedź bez konieczności przechodzenia do strony, która jest źródłem informacji. Czy to jednoznacznie zagrożenie dla firm, które chcą przyciągnąć użytkowników do swojej witryny, co wymaga kliknięcia w link? Dla serwisu interaktywnie.com komentuje nasza specjalistka (...)
29 marca 2021
Result Media w finale konkursu European Search Awards 2021
Result Media w gronie wyróżnionych w międzynarodowym konkursie European Search Awards 2021. Uznanie jury zdobyła kampania: Result Driven Marketing in the MediStore campaign.
25 marca 2021
(Po)covidowy omnichannel, czyli co pandemia zrobiła z handlem
Zmiana zachowań klientów w sytuacji pandemii zmusiła sprzedawców do dużo szerszego myślenia i znacznie szybszego inwestowania w rozwój strategii wielokanałowego dotarcia i obsługi klienta. O tym, w jakiej rzeczywistości jesteśmy po roku rewolucji w handlu i jaki jest ten (po)covidowy omnichannel, dla serwisu Nowy Marketing piszą nasi eksperci – Ewa (...)
24 marca 2021
Współpraca klient – agencja (cz. 4). Dostęp do kont Facebooka
Skuteczna kampania w social mediach buduje wizerunek firmy, pomaga dotrzeć do nowych klientów i wygenerować wartościowy ruch na naszej stronie. O tym, jakie uprawnienia będą potrzebne agencji, aby wesprzeć firmę w realizacji jej celów biznesowych, piszą nasi eksperci – Maciej Kapuściński i Mariusz Sosnowski.
22 marca 2021
Schiessl Polska i Result Media – dobry klimat do współpracy
Miło nam poinformować, że na pokładzie Result Media witamy Schiessl Polska - lidera rynku chłodnictwa i klimatyzacji. Nasza współpraca zaczęła się od audytu. Zaproponowane rozwiązania przekonały Schiessl Polska, że świetnie rozumiemy potrzeby biznesowe firmy, a to zaowocowało rozpoczęciem stałej współpracy.
16 marca 2021
Rotacja, lokalizacja i dystrybucja, czyli jeszcze więcej sposobów na optymalizację kampanii
W cyklu optymalizacji Maciej Kapuściński opisuje kolejne elementy, które mają wpływ na efektywność kampanii, a są to: rotacja reklam, optymalizacja pod kątem lokalizacji i urządzeń, z których korzystają internauci oraz miejsc wyświetlania reklam.