Blog

266 wpisów na stronie
172

Social selling – potencjał sprzedażowy mediów społecznościowych

Serwisy społecznościowe od kilku lat próbują dywersyfikować źródła swoich przychodów, udostępniając funkcje wspomagające sprzedaż. O ile wcześniej można było się zastanawiać, czy social media to dobre miejsce do sprzedaży produktów czy usług, o tyle obserwując zmianę zachowań internautów, należy po prostu uznać i wykorzystać potencjał (...)

czytaj więcej
173

Przyjazne adresy URL

Linki przyjazne pod SEO to adresy, które za pomocą słownikowych objaśnień tłumaczą, o czym jest strona, do której kierujemy użytkownika. Stosowanie logicznych adresów jest tak samo przydatne ludziom, jak i robotom wyszukiwarek. O tym, jak budować przyjazne adresy URL, pisze Michał Gierat.

czytaj więcej
174

Czy wyszukiwanie głosowe ma przyszłość?

Voice search z pewnością w przyszłości odegra znaczącą rolę w marketingu internetowym. To zasługa coraz dokładniejszych narzędzi rozpoznających ludzką mowę oraz rozwoju technologii. O przyszłości voice search pisze dla serwisu interaktywnie.com nasz SEM Lead Dariusz Ilnicki. 

czytaj więcej
175

Evergreen content – wiecznie żywe treści na stronę internetową

Evergreen content to treści,które mimo upływu czasu są stale przydatne, pożyteczne i wyszukiwane. To treści, które ciągle generują ruch na stronie. I w końcu, to treści, które doceniają zarówno czytelnicy, jak i roboty wyszukiwarek. O tworzeniu wartościowych, ponadczasowych treści evergreenowych pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
176

Najważniejsze aktualizacje Google, czyli zmiany, o których warto pamiętać

Algorytmy Google zmieniają się często, dlatego warto trzymać rękę na pulsie i wiedzieć, co zrobić, żeby nasza witryna nie spadła w wynikach wyszukiwania. O co zadbać i jakie ostatnio wprowadzane zmiany miały największy wpływ na SERP-y – pisze na naszej stronie Michał Gierat.

czytaj więcej
177

Opisy kategorii w sklepie internetowym – strata czasu czy konieczność?

Właściciele sklepów internetowych często zastanawiają się, czy warto poświęcać czas na pisanie opisów kategorii. W opinii wielu osób mają one bowiem mniejszą wartość niż opisy produktów ze sprzedażowego punktu widzenia. Czy tworzenie opisów kategorii w e-sklepie to strata czasu czy absolutna konieczność? Zachęcamy do lektury artykułu!

czytaj więcej
178

Jak sprzedawać w mediach społecznościowych?

W ostatnim czasie widoczny jest coraz mocniejszy rozwój funkcjonalności sprzedażowych na platformach społecznościowych. O dostępnych formach reklamowych w social mediach i ich wykorzystaniu w sprzedaży, w komentarzu dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEM Lead Lech Wyrzykowski.

czytaj więcej
179

Google Update 2021

Każdego roku Google wprowadza nawet kilkaset zmian algorytmu. Najnowsza ogłoszona 28 maja tego roku dotyczy szybkości ładowania stron i łatwości korzystania z urządzeń mobilnych. Zmiany te zostały ogłoszone z dużym wyprzedzeniem, ale już teraz warto przeczytać, na jakie elementy struktury strony powinniśmy zwrócić uwagę, aby dobrze się do niej (...)

czytaj więcej
180

Jak wykorzystać Facebook Shops?

Facebook Shops w szybki i bezpłatny sposób umożliwia stworzenie własnego sklepu internetowego, z którego klienci będą mogli korzystać zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie. Aby sprzedawać produkty, korzystając z tego nowego rozwiązania, niezbędne jest podpięcie katalogu do strony. Dzięki temu można wybrać ze swojej oferty konkretne produkty, (...)

czytaj więcej
1 2 3 19 20 21 28 29 30