Newsy
12 maja 2022
Działania SEM w Polsce warte 2 miliardy złotych, spadki Amazona i naprawa relacji klient-agencja! SEM News 5/2022
Dzisiaj ani słowa o TikToku ;) Jest za to o wydatkach na reklamę online w Polsce, które w 2021 przekroczyły 6,2 mld PLN. Dodatkowo problemy z akcjami Amazona, przejęcie Twittera, nowości z konferencji IAB i pierwsza akcja zmiany w relacjach klient-agencja.
7 maja 2022
Boty rekrutacyjne Google i TikTok miażdżący konkurencję! SEM News 6/2022
Do tego nowe rozwiązania reklamowe od tytułowych gigantów, rebranding Instagrama i problemy ze spamem na Facebooku. Zapraszamy do subiektywnego przeglądu rzeczywistości internetowo-marketingowej.
27 kwietnia 2022
Zmiany Google 2021-2022. Algorytm, produkty, nowości!
Ilość zmian wprowadzana przez Alphabet w produktach Google jest trudna do ogarnięcia. Śledząc to na bierząco przygotowaliśmy subiektywne zestawienie najważniejszych zmian i trendów widocznych w działaniach internetowego giganta. Od reklam, przez rozwój sztucznej inteligencji po szykowanie się do pierwszego od dwóch lat sezonu wakacyjnego.
20 kwietnia 2022
Nowe formaty reklamowe na Tik Toku, Twitter i drama Muska oraz będzie drożej i gorzej! SEM News 4/2022
Digitalowa rzeczywistość w ciągłym ruchu, dlatego podrzucamy gorące newsy Super Efektywnego Marketingu, a w nich m.in.: Twitter i Elon Musk – jak zakończy się ta drama? TikTok i reklamy – czy chiński serwis znokautuje innych graczy w socialach? A w Polsce – pieniądze w roli głównej podwyżki, wynagrodzenia, czyli co słychać w digital i e-commerce.
23 marca 2022
Koniec Google Analytics, NFT na Insta, 10 min na TikToku. SEM News 3/2022
Super Efektywny Marketing to cotygodniowa porcja wiedzy na naszym youtubowym kanale - to już wiecie. Ale dziś pierwszy odcinek naszego newsowego zestawienia „Co tam, panie, w marketingu?” Czy musimy pokochać Analyticsa 4? Co nowego planuje Marek Z.? No i… znajdź 10 różnic między TikTokiem a YouTubem...
23 lutego 2022
Wyśmienite doświadczenie klienta – 5 kluczy do sukcesu w e-commerce
Doświadczenie klienta, czyli customer experience w e-commerce to nie tylko przejrzysta strona z wyraźnym przyciskiem „kup”. To takie przygotowanie kontaktu klienta z marką, aby zakupy „robiły się same”, a kupujący na żadnym etapie tej ścieżki nie utknęli czy nie zagubili się w całym procesie. (...)
10 stycznia 2022
Kreacja i design na przełomie 2021/2022
Na łamach „Nowego Marketingu” nasz art director Paweł Panasiuk dzieli się swoimi refleksjami o kreacjach i designie – co ciekawego zdarzyło się w minionym roku i jakie wyzwania czekają nas w 2022.
5 stycznia 2022
SEM/SEO na przełomie 2021/2022
Dane i sposób ich wykorzystania do prowadzenia kampanii to przyszłość skutecznego działania w sieci. W związku z planowanym odejściem od plików cookies i coraz większym naciskiem na bezpieczeństwo danych reklamodawcy muszą postawić większy nacisk na stworzenie profili podobieństwa najbardziej wartościowych użytkowników na podstawie własnych (...)
17 grudnia 2021
E-commerce na przełomie 2021/2022
Jak co roku redakcja „Nowego Marketingu” poprosiła czołowe agencje marketingowe o podsumowanie wydarzeń 2021 roku i opisanie wyzwań, które stoją przed skalpami internetowymi w nowym roku. Odpowiedzi udzielił nasz SEM manager Dariusz Ilnicki.