Newsy

158 wpisów na stronie
82

Wyszukiwarka od Apple? Czy ma szanse na rynku zdominowanym przez Google?

Wiele wskazuje na to, że Apple prowadzi prace nad własnym silnikiem wyszukiwania. Czy rzeczywiście  może uniezależnić się od Google? - dla serwisu interaktywnie.com komentuje nasz traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński. 

czytaj więcej
83

Jakie funkcjonalności Google mogą wykorzystać lokalne biznesy?

Google oferuje wiele narzędzi, z których mogą korzystać lokalne biznesy. Większość z nich to bezpłatne rozwiązania, dzięki którym można promować firmę czy efektywniej prowadzić kampanię reklamową. Więcej na temat funkcjonalności Google, które można wykorzystać do promocji biznesu, warto przeczytać w artykule Macieja Kapuścińskiego w serwisie (...)

czytaj więcej
84

Historia o tym, jak marzenia dostają skrzydeł, czyli jak Google nagrał o nas film

Z MoreMadam.pl współpracujemy od 2018 roku. Jak zaczęła się ta współpraca? Połączył nas Google. I o tym jest ta historia…

czytaj więcej
85

Facebook Attribution, czyli jak zbierać dane o użytkowniku, a nie o cookies

Tradycyjne narzędzia marketingowe do atrybucji, które wykorzystują pliki cookie i często analizują ostatnie kliknięcia, mogą prezentować niepełny obraz wpływu poszczególnych działań reklamowych na wyniki kampanii. O zaletach Facebook Attribution pisze w serwisie nowymarketing.pl Maciej Kapuściński. 

czytaj więcej
86

Wspieramy działania Heinz Club 57

Branża gastronomiczna z powodu pandemii koronawirusa doświadcza ogromnych strat. Wiele lokali notuje znaczny spadek obrotów, część niestety przegrała walkę o przetrwanie. Dlatego marka Heinz – producent kultowych ketchupów i sosów, która od lat ściśle współpracuje z lokalami gastronomicznymi w całej Polsce, zdecydowała o uruchomieniu nowej platformy (...)

czytaj więcej
87

Nowe opłaty za wyświetlenie reklam Google

Od 1 listopada 2020 r. Google zacznie pobierać nowe opłaty za reklamy wyświetlane w Austrii, Turcji i Wielkiej Brytanii. Wynikają one ze zmian w przepisach podatkowych w Austrii i Wielkiej Brytanii oraz skomplikowanych przepisów tureckich. Warto już teraz przygotować się do tych zmian.

czytaj więcej
88

Remarketing na Facebooku. Jak poprawnie zdefiniować kampanie?

Remarketing  umożliwia prezentowanie wysoce trafnych reklam określonej grupie docelowej przy stosunkowo niskim koszcie. W poradniku w serwisie interaktywnie.com Tomasz Kraiński krok po kroku pokazuje, jak prawidłowo ustawić kampanię remarketingową na Facebooku. 

czytaj więcej
89

Jak wykorzystać SEO storytelling w e-commerce?

Storytelling to niezwykle skuteczne narzędzie komunikacji, które sprawia, że odbiorca utożsamia się z wartościami i ideami reprezentowanymi przez firmę. O tym, gdzie warto wykorzystać storytelling i jakim językiem mówić, aby zwiększyć widoczność swojej witryny i przyczynić się do wzrostu sprzedaży, pisze w serwisie nowymarketing.pl nasze SEO (...)

czytaj więcej
90

Result Media z tytułem Facebook Marketing Partner!

Jakość naszych usług i skuteczność prowadzonych kampanii zostały docenione – otrzymaliśmy status Facebook Marketing Partner. Mamy dostęp do najnowszych narzędzi, zasobów i najlepszych praktyk. Co dzięki temu zyskają nasi klienci?

czytaj więcej
1 2 3 9 10 11 16 17 18