!{'Result Media'}
Result Media Facebook Result Media FacebookResult Media LinkedInGoogle Partner
Result Media
NEWSROOM

NEWS ROOM
’’

Result Media dołącza do IAB Polska!
Miło nam poinformować, że przystąpiliśmy do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jako agencja Google Partner Premier i Facebook Partner jesteśmy partnerem biznesowym naszych klientów, dlatego cały czas rozwijajmy nasze know-how, śledzimy i testujemy najnowsze rozwiązania, korzystamy przy tym z badań i wiedzy międzynarodowych ekspertów.
Jak umiejętnie wykorzystywać sezonowość w sprzedaży?
W branży e-commerce listopad i grudzień to najgorętszy okres - mamy Black Friday, Cyber Monday czy Dzień Darmowej Dostawy, rozpoczynające szaleństwo przedświątecznych zakupów. O tym, jak przygotować ofertę i gdzie szukać klientów, warto przeczytać w naszym artykule dla Marketingu przy Kawie.
Firma w internecie – cykl artykułów w „Personelu i Zarządzaniu”
Razem z miesięcznikiem „Personel i Zarządzanie” rozpoczynamy cykl artykułów, w których podpowiemy, co powinna zawierać strona, aby godnie reprezentować markę w internecie, jak analizować ruch na stronie oraz prowadzić efektywne kampanie promocyjne. W pierwszej części opowiemy o odpowiedniej optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek. Zapraszamy do lektury!
Visual search i voice search – jak przygotować się na zmiany zachowań użytkowników
Visual search i voice search - to wynik wzrostu udziału wyszukiwań na urządzeniach mobilnych. Jak marki powinny przygotować się na tę zmianę w zwyczajach użytkowników? O tym pisze nasz SEM Specialist Dariusz Ilnicki dla interaktywnie.com
Wyniki wyszukiwania bez adresów URL?
Google testuje wyświetlanie tylko nazwy witryny w wynikach wyszukiwania. Ponieważ zmiany te będą dotyczyć wszystkich wyników SERP, to ich wpływ na SEO pozostaje znikomy. O bezpieczeństwie tego rozwiązania, korzyściach i zagrożeniach pisze Michał Gierat, nasz SEO Specialist dla interaktywnie.com
Digital Day – czyli o tym, jak funkcjonować w cyfrowym świecie
3 dni, 3 miasta i 600 słuchaczy – takie są wyniki Digital Day, którego byliśmy partnerem i prelegentem. Uczestnicy mogli posłuchać o skutecznych działaniach promocji online. Wiemy, jak działają te mechanizmy, jakich efektów mogą oczekiwać i tą wiedzą dzieliliśmy się podczas konferencji.
Warsztaty Google Analytics – Tips’n’Tricks
✅ Jak analizować wpływ pojedynczej strony na cały proces zakupowy klienta? ✅ W jaki sposób dokładniej analizować współczynnik odrzuceń na stronie? ✅ Jak minimalizować różnice pomiędzy sesjami użytkownika? Dzięki warsztatom "Google Analytics - Tips’n’Tricks" możemy lepiej optymalizować prowadzone kampanie.
O prowadzeniu kampanii na LinkedIn – Konrad Bąk w raporcie „Media społecznościowe”
Reklama w mediach społecznościowych jest jednym z najszybciej rosnących segmentów marketingu w internecie. O tym, jakie są możliwości promocji w LinkedIn i z jakimi kosztami trzeba się liczyć, pisze SEM Specialist Konrad Bąk w raporcie interaktywnie.com „Media społecznościowe”.
Facebook podpowie nam, jak się ubrać stylowo
Nowa funkcja Facebooka – Fashion ++ oparta na sztucznej inteligencji ma na celu pomóc użytkownikowi w dobieraniu atrakcyjnych stylizacji, dopasowanych do jego sylwetki, zgodnie z obowiązującymi trendami. O marketingowych możliwościach wykorzystania tego rozwiązania pisze Lech Wyrzykowski nasz SEM Lead dla interaktywnie.com
Jak stosować zasady 4P w digitalowym świecie? – konferencja Digital Day
DIGITAL Day to konferencje dla osób z sektora MSP, które chcą zgłębić tajniki marketingu internetowego. Jak skutecznie promować firmę w digitalowym świecie, dowiesz się z prelekcji naszego Traffic & Webdevelopment Directora – Macieja Kapuścińskiego.
Powrót do strony głównej

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa