!{'Result Media'}
iab Facebook Marketing Partner Google Partner
Result Media
NEWSROOM

NEWS ROOM
’’

Jak zbudować autorytet w oczach Google?
Użytkownicy Google oczekują, że znajdą w wynikach wyszukiwania rzetelne odpowiedzi. Dlatego współczynnik EAT pomaga ocenić nie tylko samą witrynę, ale też jakość contentu i jego twórców. O tym, jak zadbać o EAT i zbudować autorytet w oczach Google, dla interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat. 
Jakie funkcjonalności Google mogą wykorzystać lokalne biznesy?
Google oferuje wiele narzędzi, z których mogą korzystać lokalne biznesy. Większość z nich to bezpłatne rozwiązania, dzięki którym można promować firmę czy efektywniej prowadzić kampanię reklamową. Więcej na temat funkcjonalności Google, które można wykorzystać do promocji biznesu, warto przeczytać w artykule Macieja Kapuścińskiego w serwisie interaktywnie.com.
Historia o tym, jak marzenia dostają skrzydeł, czyli jak Google nagrał o nas film
Z MoreMadam.pl współpracujemy od 2018 roku. Jak zaczęła się ta współpraca? Połączył nas Google. I o tym jest ta historia…
Facebook Attribution, czyli jak zbierać dane o użytkowniku, a nie o cookies
Tradycyjne narzędzia marketingowe do atrybucji, które wykorzystują pliki cookie i często analizują ostatnie kliknięcia, mogą prezentować niepełny obraz wpływu poszczególnych działań reklamowych na wyniki kampanii. O zaletach Facebook Attribution pisze w serwisie nowymarketing.pl Maciej Kapuściński. 
Wspieramy działania Heinz Club 57
Branża gastronomiczna ma ostatnio niełatwe życie! Dlatego chętnie wspieramy działania, które są konkretną pomocą dla firm walczących o przetrwanie w czasach pandemii. Dla programu Heinz Club 57 przygotowaliśmy porady dotyczące skutecznych działań promocyjnych.
Nowe opłaty za wyświetlenie reklam Google
Od 1 listopada 2020 r. Google zacznie pobierać nowe opłaty za reklamy wyświetlane w Austrii, Turcji i Wielkiej Brytanii. Wynikają one ze zmian w przepisach podatkowych w Austrii i Wielkiej Brytanii oraz skomplikowanych przepisów tureckich. Warto już teraz przygotować się do tych zmian.
Remarketing na Facebooku. Jak poprawnie zdefiniować kampanie?
Remarketing  umożliwia prezentowanie wysoce trafnych reklam określonej grupie docelowej przy stosunkowo niskim koszcie. W poradniku w serwisie interaktywnie.com Tomasz Kraiński krok po kroku pokazuje, jak prawidłowo ustawić kampanię remarketingową na Facebooku. 
Jak wykorzystać SEO storytelling w e-commerce?
Storytelling to niezwykle skuteczne narzędzie komunikacji, które sprawia, że odbiorca utożsamia się z wartościami i ideami reprezentowanymi przez firmę. O tym, gdzie warto wykorzystać storytelling i jakim językiem mówić, aby zwiększyć widoczność swojej witryny i przyczynić się do wzrostu sprzedaży, pisze w serwisie nowymarketing.pl nasze SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń. 
Result Media z tytułem Facebook Marketing Partner!
Jakość naszych usług i skuteczność prowadzonych kampanii zostały docenione – otrzymaliśmy status Facebook Marketing Partner. Mamy dostęp do najnowszych narzędzi, zasobów i najlepszych praktyk. Co dzięki temu zyskają nasi klienci?
Spółka nazwa.pl i Result Media – biznes online w dobrych rękach
Od wielu lat aktywnie wspieramy biznes online, dlatego bardzo się cieszymy z podjętej właśnie współpracy z firmą nazwa.pl, która jest liderem w Polsce w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych. Razem dla profesjonalizacji biznesu w internecie!
Powrót do strony głównej

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa