news

O prowadzeniu kampanii na LinkedIn – Konrad Bąk w raporcie „Media społecznościowe”

27 września 2019

LinkedIn posiada bazę około 570 milionów użytkowników na całym świecie, z czego 3,5 miliona w samej Polsce. Użytkownicy udostępniają tam informacje na temat swojej sytuacji zawodowej oraz doświadczenia. To bardzo cenne dane z punktu widzenia marketingu, ponieważ pomagają dotrzeć z przekazem reklamowym do odpowiedniej grupy docelowej. O czym pamiętać, przygotowując kampanię reklamową na LinkedIn i z jakimi kosztami trzeba się liczyć, pisze Konrad Bąk, nasz SEM Specialist w raporcie interaktywnie.com „Media społecznościowe”.

Reklama w mediach społecznościowych jest jednym z najszybciej rosnących segmentów marketingu w internecie. O tym, jak przygotować i przeprowadzić kampanię w mediach społecznościowych, przeczytasz w raporcie interaktywnie.com „Media społecznościowe”. Polecamy szczególnie tekst naszego kolegi Konrada Bąka, o tym jakie są możliwości promocji w LinkedIn i z jakimi kosztami trzeba się liczyć.

Pobierz raport

Dołącz do grona naszych Klientów. Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!

Napisz do nas