!{'Result Media'}
Result Media FacebookResult Media LinkedInGoogle Partner
Result Media
NEWSROOM

Jak stosować zasady 4P w digitalowym świecie? – konferencja Digital Day

DIGITAL Day to konferencje dla osób z sektora MSP, które chcą zgłębić tajniki marketingu internetowego.

Nasz Traffic & Webdevelopment Director Maciej Kapuściński opowie o tym, jak skutecznie promować firmę w digitalowym świecie.

Digital Day

Już w październiku spotkanie w 3 miastach:

  • 7.10 – Katowice
  • 8.10 – Poznań
  • 9.10 – Gdańsk

 

Czego się dowiesz?

Nowe podejście do znanej w marketingu od dawna zasady 4 P wprowadzonej przez McCarthy’ego – Produkt, Cena, Dystrybucja i Promocja (ang. Product, Price, Place, Promotion). Jak je stosować w świecie cyfrowym? Czym jest produkt w digitalu? Gdzie i jak skutecznie go promować? Przyjdź na konferencję i dowiedz się, jak połączyć te elementy i efektywnie prowadzić swój biznes we współczesnym świecie.

 

O prelegencie:

Maciej Kapuściński – traffic & webdevelopment director w agencji marketingu internetowego Result Media

Odpowiada za koordynację pracy działu realizacji kampanii reklamowych, współpracując z kluczowymi klientami agencji. Pracował dla największych reklamodawców w Polsce w kategoriach: finanse – m.in. AXA DIRECT, Vivus; automotive – m.in. Suzuki, Toyota, Lexus oraz FMCG – m.in. Unilever.

Pasjonat analiz oraz strategii marketingowych.

 

Do zobaczenia na konferencji!

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa