Blog

357 wpisów na stronie
217

(Po)covidowy omnichannel, czyli co pandemia zrobiła z handlem

Zmiana zachowań klientów w sytuacji pandemii zmusiła sprzedawców do dużo szerszego myślenia i znacznie szybszego inwestowania w rozwój strategii wielokanałowego dotarcia i obsługi klienta. O tym, w jakiej rzeczywistości jesteśmy po roku rewolucji w handlu i jaki jest ten (po)covidowy omnichannel, dla serwisu Nowy Marketing piszą nasi eksperci – Ewa (...)

czytaj więcej
218

Współpraca klient – agencja (cz. 4). Dostęp do kont Facebooka

Skuteczna kampania w social mediach buduje wizerunek firmy, pomaga dotrzeć do nowych klientów i wygenerować wartościowy ruch na naszej stronie. O tym, jakie uprawnienia będą potrzebne agencji, aby wesprzeć firmę w realizacji jej celów biznesowych, piszą nasi eksperci – Maciej Kapuściński i Mariusz Sosnowski.

czytaj więcej
219

Schiessl Polska i Result Media – dobry klimat do współpracy

Miło nam poinformować, że na pokładzie Result Media witamy Schiessl Polska - lidera rynku chłodnictwa i klimatyzacji. Nasza współpraca zaczęła się od audytu. Zaproponowane rozwiązania przekonały Schiessl Polska, że świetnie rozumiemy potrzeby biznesowe firmy, a to zaowocowało rozpoczęciem stałej współpracy.

czytaj więcej
220

Rotacja, lokalizacja i dystrybucja, czyli jeszcze więcej sposobów na optymalizację kampanii

W cyklu optymalizacji Maciej Kapuściński opisuje kolejne elementy, które mają wpływ na efektywność kampanii, a są to: rotacja reklam, optymalizacja pod kątem lokalizacji i urządzeń, z których korzystają internauci oraz miejsc wyświetlania reklam.

czytaj więcej
221

Amazon – jak reklamować się na platformie i czy warto?

Wejście Amazona do Polski to ogromna szansa rozwoju rodzimych firmy poprzez wykorzystanie nowych obszarów marketingowych wcześniej niedostępnych. O możliwościach tej platformy i specyfice sieci reklamowych dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEM Lead Konrad Bąk.

czytaj więcej
222

Result Media w gronie 33 największych agencji Google Ads w Polsce wg LinkedIn

Znaleźliśmy się w gronie 33 wyróżnionych agencji w rankingu Widoczni - Największe agencje Google Ads w Polsce wg LinkedIn.

czytaj więcej
223

Współpraca klient – agencja (cz. 3). Dostęp do konta Google Ads

Jakich uprawnień będzie potrzebowała agencja, aby prowadzić skuteczne kampanie Google Ads, warto przeczytać w artykule naszych ekspertów.

czytaj więcej
224

Długi ogon, analiza aukcji i podpowiedzi wyszukiwarki, czyli słowa kluczowe i wykluczające w optymalizacji kampanii

Jak wykorzystać planer słów kluczowych, raport wyszukiwanych haseł czy analizę aukcji do optymalizacji swojej kampanii? O tym pisze Maciej Kapuściński.

czytaj więcej
225

Współpraca klient – agencja (cz. 2). Dostępy do kont Google Analytics, GTM, GSC

Agencja marketingowa do prowadzenia kampanii potrzebuje dostępu do kont analitycznych i reklamowych klienta. Opisujemy rekomendowane poziomy uprawnień.

czytaj więcej
1 2 3 24 25 26 38 39 40