Blog

357 wpisów na stronie
190

Słowa kluczowe w treści serwisu – jak pisać i czego unikać?

Wartościowy content jest integralną częścią każdej strony internetowej. Dlatego tak ważne jest, aby jak najlepiej wykorzystać możliwości, jakie dają nam poszczególne rodzaje wpisów tworzone z myślą o wyszukiwarkach. O tym, jak tworzyć treści zgodnie z SEO, dla serwisu „Nowy Marketing” pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
191

3 składniki skutecznej kampanii dla sklepów internetowych

Polski rynek e-commerce dynamicznie rośnie. Zwiększa się zarówno wartość produktów sprzedanych online, jak i liczba sklepów internetowych. Jednocześnie rośnie udział zakupów w sieci w całości sprzedaży detalicznej w każdym segmencie. Co robić, żeby nie wypaść z tego wyścigu, działając w e-commerce? Radzą nasi eksperci - Ewa Ziętek-Maciejczyk i (...)

czytaj więcej
192

Nowości w WordPress 5.8 „Tatum”

W lipcu 2021 r. wersja 5.8 WordPress „Tatum” została oficjalnie wydana. Aktualizacja skupia się głównie na aspektach edycji treści, ale nie zabrakło też kliku nowości technicznych.

czytaj więcej
193

User experience vs copywriting – jak pisać przyjazne treści

Czytanie tekstów zamieszczonych w sieci ma niewiele wspólnego z czytaniem książek czy ulubionych czasopism. Odbiorcy w fachowych artykułach, które pojawiają się w internecie, szukają przede wszystkim konkretnej wiedzy i jasnych odpowiedzi na nurtujące ich pytania. W tym przypadku nie ma miejsca na niedopowiedzenia czy niejasności. Ma być krótko, zwięźle (...)

czytaj więcej
194

Historia Zmian na koncie Google Ads – dlaczego warto trzymać rękę na pulsie

Aktywna optymalizacja kampanii oznacza, że istnieje wiele zmiennych, które trzeba monitorować i często dostosowywać. Dzięki historii zmian na koncie Google Ads lepiej zrozumiemy, jakie modyfikacje mogły wywołać zmiany skuteczności prowadzonych kampanii. O tym, co sprawdzać i jak wykorzystać historię zmian w optymalizacji działań pisze nasza specjalista (...)

czytaj więcej
195

Link building. Jak zadbać o wartościowe linki?

Linki to jeden z głównych sposobów, w jaki algorytmy wyszukiwarek określają trafność strony i – co za tym idzie – link building to jeden z segmentów, z których powinny składać się działania SEO. Początki wyszukiwarek internetowych to opieranie się na budowaniu wyników bezpłatnych na podstawie liczby linków do odpowiednich podstron z (...)

czytaj więcej
196

Modele atrybucji, czyli jak poszczególne kanały komunikacji z klientem wpłynęły na decyzje o konwersji

Analiza atrybucji konwersji pomoże określić, jakie jest prawdopodobieństwo udziału źródła ruchu w każdorazowym wystąpieniu konwersji. Czyli pomoże podjąć decyzję, które z naszych działań są najbardziej efektywne i jak skutecznie alokować budżety marketingowe. Piszą o tym nasi eksperci – Maciej Kapuściński i Mariusz Sosnowski.

czytaj więcej
197

Droga do sukcesu wiedzie przez rozmowę

O marzeniach, które przekształciły się w rzeczywistość, czyli o zbudowaniu własnej firmy i cyfryzacji biznesu na kanale YouTube „Przygody Przedsiębiorców” opowiada nasz CEO Konrad Spoczyński.

czytaj więcej
198

Audyt kampanii Google Ads

Dobrze przeprowadzony audyt kampanii Google Ads pozwoli ocenić, czy jest ona prawidłowo zoptymalizowana, co warto w niej zmienić i jakie błędy trzeba koniecznie naprawić. O tym, co sprawdzić i jak wciągnąć z tego wnioski, które pomogą Twojej firmie osiągnąć cele biznesowe, warto przeczytać w artykule naszego specjalisty SEM Damiana Ambrochowicza.

czytaj więcej
1 2 3 21 22 23 38 39 40