Artykuły

187 wpisów na stronie
136

Wynik jakości reklamy – dlaczego jest taki ważny

Wynik jakości to narzędzie, które pomaga ocenić, czy dana reklama lepiej odpowiada oczekiwaniom klienta niż propozycje konkurencji. Reklamy o wyższej jakości mogą osiągnąć lepsze pozycje przy jednocześnie niższym koszcie za kliknięcie. O tym, na co zwrócić uwagę i jak przygotować reklamy, aby podnieść wynik jakości, pisze nasz specjalista SEM (...)

czytaj więcej
137

Współpraca klient – agencja (cz. 4). Dostęp do kont Facebooka

Skuteczna kampania w social mediach buduje wizerunek firmy, pomaga dotrzeć do nowych klientów i wygenerować wartościowy ruch na naszej stronie. O tym, jakie uprawnienia będą potrzebne agencji, aby wesprzeć firmę w realizacji jej celów biznesowych, piszą nasi eksperci – Maciej Kapuściński i Mariusz Sosnowski.

czytaj więcej
138

Rotacja, lokalizacja i dystrybucja, czyli jeszcze więcej sposobów na optymalizację kampanii

W cyklu optymalizacji Maciej Kapuściński opisuje kolejne elementy, które mają wpływ na efektywność kampanii, a są to: rotacja reklam, optymalizacja pod kątem lokalizacji i urządzeń, z których korzystają internauci oraz miejsc wyświetlania reklam.

czytaj więcej
139

Współpraca klient – agencja (cz. 3). Dostęp do konta Google Ads

Jakich uprawnień będzie potrzebowała agencja, aby prowadzić skuteczne kampanie Google Ads, warto przeczytać w artykule naszych ekspertów.

czytaj więcej
140

Długi ogon, analiza aukcji i podpowiedzi wyszukiwarki, czyli słowa kluczowe i wykluczające w optymalizacji kampanii

Jak wykorzystać planer słów kluczowych, raport wyszukiwanych haseł czy analizę aukcji do optymalizacji swojej kampanii? O tym pisze Maciej Kapuściński.

czytaj więcej
141

Współpraca klient – agencja (cz. 2). Dostępy do kont Google Analytics, GTM, GSC

Agencja marketingowa do prowadzenia kampanii potrzebuje dostępu do kont analitycznych i reklamowych klienta. Opisujemy rekomendowane poziomy uprawnień.

czytaj więcej
142

Jak bardzo „smart” może być Smart Bidding?

Dzięki automatyzacji i machine learningu kampanie oparte na zautomatyzowanych strategiach ustalania stawek mają lepszą skuteczność. O tym, jak optymalizować kampanie z wykorzystaniem Smart Bidding, pisze Maciej Kapuściński, nasz traffic & webdevelopment director.

czytaj więcej
143

„Poszukiwany, poszukiwana…” agencja SEM/SEO – jak znaleźć kompetentnego partnera do współpracy (cz. 1)

Agencje marketingowe oferują specjalistyczną wiedzę i doświadczenie, dzięki którym firmy mogą skutecznie docierać do nowych klientów i wygrywać walkę z konkurencją. Jak wybrać taką, która dobrze wykona swoją pracę? Warto przeczytać, na co zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.

czytaj więcej
144

Jak optymalizować budżet kampanii?

Budżet to zawsze newralgiczny element w każdej kampanii. Zazwyczaj wyższy budżet pozwoli na skorzystanie z bardziej konkurencyjnych słów kluczowych, a tym samym - na dotarcie do większej liczby klientów. O optymalizacji budżetu kampanii i skutecznej strategii ustalania stawek pisze nasz traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński.

czytaj więcej
1 2 3 15 16 17 19 20 21