Artykuły
20 kwietnia 2021
Wynik jakości reklamy – dlaczego jest taki ważny
Wynik jakości to narzędzie, które pomaga ocenić, czy dana reklama lepiej odpowiada oczekiwaniom klienta niż propozycje konkurencji. Reklamy o wyższej jakości mogą osiągnąć lepsze pozycje przy jednocześnie niższym koszcie za kliknięcie. O tym, na co zwrócić uwagę i jak przygotować reklamy, aby podnieść wynik jakości, pisze nasz specjalista SEM (...)
24 marca 2021
Współpraca klient – agencja (cz. 4). Dostęp do kont Facebooka
Skuteczna kampania w social mediach buduje wizerunek firmy, pomaga dotrzeć do nowych klientów i wygenerować wartościowy ruch na naszej stronie. O tym, jakie uprawnienia będą potrzebne agencji, aby wesprzeć firmę w realizacji jej celów biznesowych, piszą nasi eksperci – Maciej Kapuściński i Mariusz Sosnowski.
16 marca 2021
Rotacja, lokalizacja i dystrybucja, czyli jeszcze więcej sposobów na optymalizację kampanii
W cyklu optymalizacji Maciej Kapuściński opisuje kolejne elementy, które mają wpływ na efektywność kampanii, a są to: rotacja reklam, optymalizacja pod kątem lokalizacji i urządzeń, z których korzystają internauci oraz miejsc wyświetlania reklam.
2 marca 2021
Współpraca klient – agencja (cz. 3). Dostęp do konta Google Ads
Jakich uprawnień będzie potrzebowała agencja, aby prowadzić skuteczne kampanie Google Ads, warto przeczytać w artykule naszych ekspertów.
23 lutego 2021
Długi ogon, analiza aukcji i podpowiedzi wyszukiwarki, czyli słowa kluczowe i wykluczające w optymalizacji kampanii
Jak wykorzystać planer słów kluczowych, raport wyszukiwanych haseł czy analizę aukcji do optymalizacji swojej kampanii? O tym pisze Maciej Kapuściński.
16 lutego 2021
Współpraca klient – agencja (cz. 2). Dostępy do kont Google Analytics, GTM, GSC
Agencja marketingowa do prowadzenia kampanii potrzebuje dostępu do kont analitycznych i reklamowych klienta. Opisujemy rekomendowane poziomy uprawnień.
3 lutego 2021
Jak bardzo „smart” może być Smart Bidding?
Dzięki automatyzacji i machine learningu kampanie oparte na zautomatyzowanych strategiach ustalania stawek mają lepszą skuteczność. O tym, jak optymalizować kampanie z wykorzystaniem Smart Bidding, pisze Maciej Kapuściński, nasz traffic & webdevelopment director.
26 stycznia 2021
„Poszukiwany, poszukiwana…” agencja SEM/SEO – jak znaleźć kompetentnego partnera do współpracy (cz. 1)
Agencje marketingowe oferują specjalistyczną wiedzę i doświadczenie, dzięki którym firmy mogą skutecznie docierać do nowych klientów i wygrywać walkę z konkurencją. Jak wybrać taką, która dobrze wykona swoją pracę? Warto przeczytać, na co zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.
19 stycznia 2021
Jak optymalizować budżet kampanii?
Budżet to zawsze newralgiczny element w każdej kampanii. Zazwyczaj wyższy budżet pozwoli na skorzystanie z bardziej konkurencyjnych słów kluczowych, a tym samym - na dotarcie do większej liczby klientów. O optymalizacji budżetu kampanii i skutecznej strategii ustalania stawek pisze nasz traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński.