Artykuły
11 lutego 2020
Rosną wydatki na reklamę online
Dlaczego firmy coraz chętniej inwestują w reklamę online? Jak machine learning zmienia skuteczność działań marketingowych? Czy 2020 będzie wreszcie rokiem sztucznej inteligencji? O trendach w reklamie online i strategii Google pisze nasz ekspert Maciej Kapuściński.
6 listopada 2019
BERT a SEO, czyli jak przygotować się na zmiany w Google
BERT, czyli nowy system przetwarzania języka ludzi przez komputer, to jedna z najważniejszych zmian w algorytmie Google w ostatnim czasie. Czy jego implementacja wpływanie na wyniki wyszukiwania? Jak przygotować strony na zmiany zachodzących we współczesnym SEO?
24 października 2019
Moduł e-commerce w Google Analytics – wyjątkowy cel dla sklepów internetowych
W Google Analytics mamy dostępny moduł e-commerce, szczególnie istotny dla właścicieli sklepów internetowych. Dzięki jego implementacji dowiemy się, jakie kategorie produktów generują przychody czy które kreacje pomagają sprzedawać.
3 października 2019
Cele w Google Analytics – czyli jak mierzyć skuteczność działań marketingowych
Dzięki właściwie skonfigurowanym celom Analytics może dostarczać ważnych informacji, takich jak liczba konwersji czy współczynnik konwersji na stronie, co jest podstawą do oceny, czy działania marketingowe firmy są skuteczne.
22 sierpnia 2019
Czy bounce rate zawsze prawdę Ci powie?
Bounce rate, czyli współczynnik odrzuceń w statystykach strony to wskaźnik, który określa, jaki procent internautów opuszcza daną stronę zaraz po wejściu na nią. Wysoki bounce rate jest często powodem do zmartwień właścicieli stron. Ale nie zawsze powinien.
23 maja 2019
Czat boty to przyszłość w interakcjach z konsumentami
Traffic & Web Development Director w Result Media przekonuje w swoim tekście, że rozmowy z czat botami stają się marketingowym trendem, który coraz śmielej będzie wykorzystywany w e-commerce
21 maja 2019
Koniec aukcyjnego modelu drugiej ceny
Przejście Google na model pierwszej ceny oznacza potężną zmianę w branży reklamy internetowej.
25 kwietnia 2019
Realne zyski na fake biznesie
W dzisiejszym internecie często królują fałszywe informacje. W jaki sposób zarabia się na fake newsach?
16 kwietnia 2019
Sankcje za przejście na ciemniejszą stronę SEO
Traffic and Web Development Director oraz SEO Specialist z Result Media opisują główne praktyki SEO, za które można dostać karę od Google