Artykuły
19 maja 2020
Drogowskazy w e-commerce, czyli o kategoriach słów kilka
Odpowiednio zaprojektowana struktura kategorii to podstawa pozycjonowania sklepu. Jak stworzyć intuicyjne drzewo kategorii? Dlaczego okruszki są ważne? Pisze o tym nasze SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.
12 maja 2020
Google Data Studio – raporty na miarę potrzeb każdego klienta
Google Data Studio pozwala tworzyć wiele różnych raportów i zaprezentować je w postaci ciekawych diagramów czy wykresów, które mają dynamiczną postać. O raportach, dzięki którym szybko można wyciągnąć wnioski dotyczące skuteczności prowadzonych działań, pisze Maciej Kapuściński.
5 maja 2020
SEO storytelling w sprzedaży, czyli jak opowiadać o produkcie
W e-handlu dobrego sprzedawcę zastępuje opis produktu. Powinien on przyciągać nie tylko uwagę ludzi, ale i robotów wyszukiwarek. O tym, jak tworzyć opisy produktów, które sprzedają i uniknąć przy tym błędów, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.
22 kwietnia 2020
Display & Video 360 – efektywne kampanie displayowe
Display & Video 360 to nowoczesna platforma DSP służąca do zakupów programatycznych, która dzięki zaawansowanym metodom targetowania i optymalizacji pozwala na oszczędność czasu i środków. O tym, jak wykorzystać możliwości tego narzędzia, pisze nasz traffic&webdevelopment director Maciej Kapuściński.
20 kwietnia 2020
2 x S, czyli SEO storytelling w praktyce
Czy da się jednocześnie opowiadać historię dla ludzi i dla robotów wyszukiwarek? Oczywiście! A co wynika z takiego połączenia, warto przeczytać w nowym artykule Małgorzaty Ciorgoń.
9 kwietnia 2020
Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży?
Storytelling to umiejętność kreowania historii, które oddziaływują na emocje i wyobraźnię odbiorcy. O tym, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży i dlaczego warto w niego inwestować, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.
30 marca 2020
3 powody, dlaczego warto prowadzić firmowego bloga
O tym, jakie korzyści niesie za sobą prowadzenie firmowego bloga oraz czy faktycznie warto w niego zainwestować, przeczytaj w najnowszym artykule naszej SEO copywriterki Małgorzaty Ciorgoń.
26 marca 2020
Search Ads 360 – optymalizacja stawek i śledzenie konwersji
Dzięki wykorzystaniu Search Ads 360 możemy dostosować stawki słów kluczowych w czasie rzeczywistym, a analiza i optymalizacja każdego słowa kluczowego pozwoli zwiększyć efektywność prowadzonych kampanii. Przeczytaj, jak dzięki temu narzędziu możemy zmaksymalizować Twój ROAS.
19 marca 2020
Na czy polega optymalizacja treści pod SEO?
Optymalizacja to szereg działań, których celem jest dostosowanie witryny do wymogów algorytmów wyszukiwarek internetowych oraz potrzeb użytkowników. O tym, jakie wymagania muszą spełniać treści zamieszczone na witrynie oraz jak stworzyć odpowiednią ich strukturę, pisze nasza specjalistka od SEO copywritingu Małgorzata Ciorgoń.