Artykuły

199 wpisów na stronie
118

Ile kosztuje dobre SEO? – rozmowa z Damianem Sałkowskim z Senuto

Kiedyś działania SEO zdominowane były przez "szamanów i czarowników SEO", dzisiaj to potężny biznes z dużą gamą specjalizacji i wymagający potężnych nakładów. Damian w rozmowie podpowiada, kiedy i jak robić skuteczne SEO, od czego zależy jego koszt i dlaczego najważniejsze jest wybranie doświadczonego partnera do współpracy przy pozycjonowaniu.

czytaj więcej
119

Tak trzeba robić marketing – wywiad z dr Jackiem Kotarbińskim

Jacek Kotarbiński to autorytet świata marketingu, trener biznesu, ekonomista, wykładowca i rynkolog. W rozmowie na kanale Super Efektywny Marketing mówi o tym, jak stworzyć skuteczny dział marketingu w firmie oraz co zrobić, by wyprzedzić konkurencję.

czytaj więcej
120

Jak robię marketing B2B – wywiad z Łukaszem Kosuniakem

Jak jeden lead może kosztować 40 tysięcy złotych? Jak przygotować się do kryzysu? W rozmowie z Łukaszem Kosuniakiem o licznych paradoksach, a także o kliencie Schrödingera, czyli kliencie w marketingu, który już kupuje od nas produkt, ale jeszcze robi research, a my musimy odpowiadać na jego pytania z różnych etapów lejka zakupowego.

czytaj więcej
121

Zespół Result Media z certyfikatami Google Partners Digital Champions

Kampanie w Google to codzienność agencji marketingu internetowego. Wiele z nich przystępuje do  programu partnerskiego Google, ale jedynie 3% najlepszych agencji otrzymuje status Partnera Premium. Do tego elitarnego grona należy agencja Result Media. Wybrane firmy partnerskie z całego świata Google zaprasza do programu szkoleniowego Digital Champions. To (...)

czytaj więcej
122

CZY MARKETING FILMOWY MOŻE BYĆ BARDZIEJ SKUTECZNY? O promocji filmu w intrenecie – seminarium FILM FACTORS

21 czerwca w kinie Helios w Blue City odbyło się seminarium w ramach programu FILM FACTORS dotyczące produkcji filmowych i zasad ich rozliczania. O efektywnych kampaniach marketingowych dla filmu i nowych formach promocji mówiła nasza PR & marketing director Ewa Ziętek-Maciejczyk w trakcie swojej prelekcji.

czytaj więcej
123

Topical authority, czyli jak budować treści, aby stać się autorytetem w branży

Budując wiarygodność strony, musimy zadbać o najwyższą jakość contentu oraz o to, aby przekazywana wiedza była wyczerpująca i użyteczna dla odbiorców. O tym, jak tworzyć treści zgodnie z ideą topical authority, pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
124

Ochrona danych osobowych w kampaniach leadowych

Pozyskiwanie leadów, czyli danych kontaktowych potencjalnych klientów, to jeden z kluczowych składników strategii marketingowych i sprzedażowych. Powinniśmy jednak pamiętać, że internauci są coraz bardziej świadomi swoich praw w zakresie danych osobowych oraz wynikających z tego obowiązków po stronie reklamodawcy. Zadbajmy więc o to, aby przygotowany (...)

czytaj więcej
125

Jakich treści unikać na stronie? Kilka słów o thin contencie

O tym, że warto dbać o content na stronie, wszyscy wiemy. Ale czy słyszeliście o thin contencie? Czym jest i jak wpływa na stronę internetową? Odpowiedzi na te i inne pyta udzieli nasza SEO copywritera Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
126

Reklama porównawcza – na jakich zasadach jest dopuszczalna

Co to jest reklama porównawcza? Czy można ją stosować? Co może zrobić przedsiębiorca poszkodowany reklamą porównawczą? Pisze o tym Karol Budek w cyklu „SEM/SEO okiem prawnika”.

czytaj więcej
1 2 3 13 14 15 21 22 23