Artykuły
19 stycznia 2021
Jak optymalizować budżet kampanii?
Budżet to zawsze newralgiczny element w każdej kampanii. Zazwyczaj wyższy budżet pozwoli na skorzystanie z bardziej konkurencyjnych słów kluczowych, a tym samym - na dotarcie do większej liczby klientów. O optymalizacji budżetu kampanii i skutecznej strategii ustalania stawek pisze nasz traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński.
11 stycznia 2021
Your Money or Your Life, czyli YMYL w praktyce
YMYL to rodzaj klasyfikacji witryn internetowych, których treści mogą mieć realny wpływ na zdrowie, komfort, zasoby finansowe, a nawet życie czytelników. Jakie strony do nich zaliczymy i dlaczego ma to ogromne znaczenie dla bezpieczeństwa internautów, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.
17 grudnia 2020
Rozszerzenia reklam – dlaczego warto je stosować
Funkcja rozszerzenia reklam w Google Ads umożliwi wyświetlanie w reklamie dodatkowych informacji o firmie. Dzięki temu zajmowana przez firmę przestrzeń reklamowa powiększa się, a to zazwyczaj skutkuje większym współczynnikiem klikalności reklamy. O tym, kiedy i jaki typ rozszerzenia wybrać, pisze nasz traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński. (...)
8 grudnia 2020
Co to jest SEO checklist?
Jakie czynności SEO trzeba wykonać przy każdym serwisie? Czy wszystkie te elementy działają dokładnie z taką samą siłą na wyniki domeny? Jak stworzyć własną checklistę SEO? Pisze o tym nasz SEO manager Michał Gierat.
1 grudnia 2020
Model AIDA w copywritingu, czyli jak wypłynąć na szerokie wody Internetu
Attention, Interest, Desire i Action to cztery główne filary, na których należy opierać swój przekaz. Jak to zrobić, radzi nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.
17 listopada 2020
Jak optymalizować treści reklam?
Treści reklam dobieramy do produktów czy usług, które reklamujemy. Aby osiągnąć lepsze efekty, powinniśmy optymalizować ich treści. Dlatego w kolejnym odcinku naszego cyklu o optymalizacji, piszemy o testach A/B, poprawie wyniku jakości i stronach docelowych, na których kierujemy użytkowników.
9 listopada 2020
Jak organizować biznes online podczas pełnego lockdownu?
Wiemy, jak ważne dla przedsiębiorstw jest skuteczne działanie online, zwłaszcza gdy jest to jedyna albo dominująca forma funkcjonowania biznesu. Dlatego w naszej agencji jesteśmy przygotowani na każdy rozwój wypadków.
27 października 2020
Optymalizacja typów dopasowania słów kluczowych
Stosując odpowiednie typy dopasowania, możemy efektywniej wydatkować budżet przeznaczony na kampanię oraz skutecznej docierać do odbiorców. O optymalizacji typów dopasowania pisze Maciej Kapuściński.
22 października 2020
5 prostych trików na poprawę widoczności strony
Czy Twoja strona jest gotowa na zdobywanie wysokich pozycji? 5 prostych trików, od których musisz zacząć, aby rozpocząć walkę o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, pokazuje nasz SEO manager Michał Gierat.