Artykuły

187 wpisów na stronie
109

Zespół Result Media z certyfikatami Google Partners Digital Champions

Kampanie w Google to codzienność agencji marketingu internetowego. Wiele z nich przystępuje do  programu partnerskiego Google, ale jedynie 3% najlepszych agencji otrzymuje status Partnera Premium. Do tego elitarnego grona należy agencja Result Media. Wybrane firmy partnerskie z całego świata Google zaprasza do programu szkoleniowego Digital Champions. To (...)

czytaj więcej
110

CZY MARKETING FILMOWY MOŻE BYĆ BARDZIEJ SKUTECZNY? O promocji filmu w intrenecie – seminarium FILM FACTORS

21 czerwca w kinie Helios w Blue City odbyło się seminarium w ramach programu FILM FACTORS dotyczące produkcji filmowych i zasad ich rozliczania. O efektywnych kampaniach marketingowych dla filmu i nowych formach promocji mówiła nasza PR & marketing director Ewa Ziętek-Maciejczyk w trakcie swojej prelekcji.

czytaj więcej
111

Topical authority, czyli jak budować treści, aby stać się autorytetem w branży

Budując wiarygodność strony, musimy zadbać o najwyższą jakość contentu oraz o to, aby przekazywana wiedza była wyczerpująca i użyteczna dla odbiorców. O tym, jak tworzyć treści zgodnie z ideą topical authority, pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
112

Ochrona danych osobowych w kampaniach leadowych

Pozyskiwanie leadów, czyli danych kontaktowych potencjalnych klientów, to jeden z kluczowych składników strategii marketingowych i sprzedażowych. Powinniśmy jednak pamiętać, że internauci są coraz bardziej świadomi swoich praw w zakresie danych osobowych oraz wynikających z tego obowiązków po stronie reklamodawcy. Zadbajmy więc o to, aby przygotowany (...)

czytaj więcej
113

Jakich treści unikać na stronie? Kilka słów o thin contencie

O tym, że warto dbać o content na stronie, wszyscy wiemy. Ale czy słyszeliście o thin contencie? Czym jest i jak wpływa na stronę internetową? Odpowiedzi na te i inne pyta udzieli nasza SEO copywritera Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
114

Reklama porównawcza – na jakich zasadach jest dopuszczalna

Co to jest reklama porównawcza? Czy można ją stosować? Co może zrobić przedsiębiorca poszkodowany reklamą porównawczą? Pisze o tym Karol Budek w cyklu „SEM/SEO okiem prawnika”.

czytaj więcej
115

Call to action, czyli jak skutecznie wzywać do działania

Call to action to jeden z najważniejszych elementów na stronie internetowej, dlatego powinien łączyć ze sobą dwa główne aspekty, czyli odpowiednią treść i trudną do pominięcia formę. Co zrobić, aby zachęta do działania była naprawdę skuteczna? Praktycznych i konkretnych wskazówek udziela nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
116

Istotne raporty w Google Analytics – pozyskiwanie ruchu

Google Analytics udostępnia nam kilka podstawowych zestawów raportów oraz sporo opcji pozwalających na ich indywidualną konfigurację. Jednym z najważniejszych jest raport dotyczący pozyskiwania ruchu na stronie. O tym, jakie wnioski możemy z niego wyciągnąć, aby nasza witryna skutecznie realizowała założone cele, pisze nasz specjalista SEM Karol Budek.

czytaj więcej
117

Język korzyści, czyli jak używać słów, które przekonają odbiorcę

Język korzyści to technika sprzedażowa, które skupia się na podkreśleniu benefitów, jakie klient zyska po dokonaniu zakupu. W tym przypadku najważniejszy jest odpowiedni dobór słów. Jak pisać, aby przekonać odbiorcę? Radzi nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
1 2 3 12 13 14 19 20 21