Artykuły

199 wpisów na stronie
109

Komunikaty w Google Search Console: co znaczą i jak na nie reagować? 

Google Search Console jest niczym błyskawiczny system alarmowy dla Twojej witryny. Dzięki różnym komunikatom jesteś w stanie szybko zidentyfikować i naprawić problemy, które mogą wpłynąć na widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania.

czytaj więcej
110

UI – co to jest i dlaczego jest tak ważne?

W tym artykule odpowiemy na pytanie, czym jest UI i dlaczego nie można go pomijać w procesie projektowania stron i sklepów internetowych?

czytaj więcej
111

Ewolucja kampanii Discovery, czyli czym jest Demand Gen?

Google Ads, mimo swojej niezwykle silnej i niezachwianej pozycji na międzynarodowym rynku wyszukiwarek internetowych, wciąż rozwija i udoskonala swoje narzędzia. Ponad rok temu było głośno o Performance Max, potem o kampaniach audio na YouTube (sic!), a teraz na tapet wzięta została dobrze znana wszystkim kampania Discovery. Jakie zatem czekają nas zmiany?

czytaj więcej
112

Raport „E-commerce w Polsce 2023” – silversi na zakupach online

Najnowszy raport „E-commerce w Polsce 2023” potwierdza rosnącą popularność e-zakupów w Polsce. Z badania wynika, że odsetek seniorów kupujących online w Polsce wzrósł i obecnie stanowią oni 35% wszystkich badanych internautów.

czytaj więcej
113

Dlaczego warto wdrożyć Consent Mode na swojej witrynie i jak zrobić to szybko i bezpiecznie?

Consent Mode należy wdrożyć na wszystkich stronach korzystających m.in. z najpopularniejszych systemów marketingowych, takich jak: Google Ads, Google Analytics czy Facebook Ads. Tryb uzyskiwania zgody pozwoli prowadzić analitykę i kampanie Google Ads z zachowaniem prywatności użytkownika, co wynika z prawnego obowiązku uzyskiwanie zgody od użytkowników na (...)

czytaj więcej
114

Duże zmiany SEO w 2023 – wywiad z Krzysztofem Marcem z DevaGroup

W jaki sposób zmienia się to, jak wyszukujemy informacje w sieci? Czy nadeszła już rewolucja wideo? Jakie działania marketingowe warto uruchomić w pierwszym roku funkcjonowania sklepu internetowego? O zmianach w SEO, nowych technologiach, optymalizacjach Google’a, sztucznej inteligencji w bardzo ciekawej rozmowie z Krzysztofem Marcem z DevaGroup, organizatorem (...)

czytaj więcej
115

Marketing 5.0 – technologia w służbie człowieka

Istnieją dwa główne czynniki, które można uznać za elementy napędzające ewolucję marketingu: technologia marketingowa i potrzeby konsumentów. Te 2 czynniki spowodowały kolejne etapy rewolucji marketingu jako filozofii biznesu. Stad pojawienie się wersji 1.0, 2.0, 3.0 i 4.0. Czy teraz nadszedł czas na marketing 5.0?

czytaj więcej
116

Czym są meta tagi i jak je pisać, aby polubił je nie tylko robot wyszukiwarki?

O ile tworzenie jakościowych i wciągających treści czy właściwy dobór słów kluczowych, które okażą się pomocne w budowaniu architektury serwisu, są kwestiami, o których należy bezwzględnie pamiętać, to warto zadbać i perfekcyjnie wykończyć także nieco inne - mniej oczywiste, ale równie istotne elementy. Przykładem mogą być meta tagi, które (...)

czytaj więcej
117

PR na ścieżce zakupowej: od świadomości do finalizacji zakupu

W przemyślanych strategiach online digital PR towarzyszy konsumentom od zdefiniowania potrzeby po finalizację zakupu. O tym, jakie działania warto wykorzystać na poszczególnych etapach lejka sprzedażowego, pisze Ewa Ziętek-Maciejczyk w najnowszym trendbooku IAB Polska „Na zachodzie bez zmian: czyli dlaczego i komu PR jest potrzebny w 2023 roku?”.

czytaj więcej
1 2 3 12 13 14 21 22 23