Artykuły
1 marca 2023
Zespół Result Media z certyfikatami Google Partners Digital Champions
Kampanie w Google to codzienność agencji marketingu internetowego. Wiele z nich przystępuje do programu partnerskiego Google, ale jedynie 3% najlepszych agencji otrzymuje status Partnera Premium. Do tego elitarnego grona należy agencja Result Media. Wybrane firmy partnerskie z całego świata Google zaprasza do programu szkoleniowego Digital Champions. To (...)
1 lipca 2022
CZY MARKETING FILMOWY MOŻE BYĆ BARDZIEJ SKUTECZNY? O promocji filmu w intrenecie – seminarium FILM FACTORS
21 czerwca w kinie Helios w Blue City odbyło się seminarium w ramach programu FILM FACTORS dotyczące produkcji filmowych i zasad ich rozliczania. O efektywnych kampaniach marketingowych dla filmu i nowych formach promocji mówiła nasza PR & marketing director Ewa Ziętek-Maciejczyk w trakcie swojej prelekcji.
29 marca 2022
Topical authority, czyli jak budować treści, aby stać się autorytetem w branży
Budując wiarygodność strony, musimy zadbać o najwyższą jakość contentu oraz o to, aby przekazywana wiedza była wyczerpująca i użyteczna dla odbiorców. O tym, jak tworzyć treści zgodnie z ideą topical authority, pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.
1 marca 2022
Ochrona danych osobowych w kampaniach leadowych
Pozyskiwanie leadów, czyli danych kontaktowych potencjalnych klientów, to jeden z kluczowych składników strategii marketingowych i sprzedażowych. Powinniśmy jednak pamiętać, że internauci są coraz bardziej świadomi swoich praw w zakresie danych osobowych oraz wynikających z tego obowiązków po stronie reklamodawcy. Zadbajmy więc o to, aby przygotowany (...)
18 stycznia 2022
Jakich treści unikać na stronie? Kilka słów o thin contencie
O tym, że warto dbać o content na stronie, wszyscy wiemy. Ale czy słyszeliście o thin contencie? Czym jest i jak wpływa na stronę internetową? Odpowiedzi na te i inne pyta udzieli nasza SEO copywritera Luiza Pastuszka.
16 listopada 2021
Reklama porównawcza – na jakich zasadach jest dopuszczalna
Co to jest reklama porównawcza? Czy można ją stosować? Co może zrobić przedsiębiorca poszkodowany reklamą porównawczą? Pisze o tym Karol Budek w cyklu „SEM/SEO okiem prawnika”.
8 listopada 2021
Call to action, czyli jak skutecznie wzywać do działania
Call to action to jeden z najważniejszych elementów na stronie internetowej, dlatego powinien łączyć ze sobą dwa główne aspekty, czyli odpowiednią treść i trudną do pominięcia formę. Co zrobić, aby zachęta do działania była naprawdę skuteczna? Praktycznych i konkretnych wskazówek udziela nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.
6 października 2021
Istotne raporty w Google Analytics – pozyskiwanie ruchu
Google Analytics udostępnia nam kilka podstawowych zestawów raportów oraz sporo opcji pozwalających na ich indywidualną konfigurację. Jednym z najważniejszych jest raport dotyczący pozyskiwania ruchu na stronie. O tym, jakie wnioski możemy z niego wyciągnąć, aby nasza witryna skutecznie realizowała założone cele, pisze nasz specjalista SEM Karol Budek.
29 września 2021
Język korzyści, czyli jak używać słów, które przekonają odbiorcę
Język korzyści to technika sprzedażowa, które skupia się na podkreśleniu benefitów, jakie klient zyska po dokonaniu zakupu. W tym przypadku najważniejszy jest odpowiedni dobór słów. Jak pisać, aby przekonać odbiorcę? Radzi nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.