news
Konwersje wspomagane – czy warto je raportować?
![](https://resultmedia.pl/content/uploads/2023/04/nabloga-Magda-2-1024x576.png)
Konwersje wspomagane to wszystkie momenty na ścieżce zakupowej użytkownika, które nie dotyczyły ostatniej interakcji ze stroną, marką, czy produktem, ale można uznać je za współodpowiedzialne za finalizację konwersji.
Dane z raportu konwersji wspomaganych pomagają analitykom prześledzić całą ścieżkę zakupową klienta i określić najistotniejsze kanały mediowe, które wpłynęły na jego decyzje zakupowe. Te informacje zaś są kluczowe przy opracowywaniu dalszej strategii widoczności marki w sieci, wyznaczaniu celów marketingowych firmy i wybieraniu najbardziej efektywnych kanałów dotarcia do grupy docelowej.
O tym, jak udowodnić, że konkretne działania mają wpływ na decyzje zakupowe klientów, nawet jeśli pozornie dane analityczne na to nie wskazują oraz czym są konwersje wspomagane i czy w ogóle warto je raportować, warto przeczytać w artykule Magdy Topczewskiej w serwisie NowyMarketing.
Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!