Artykuły

187 wpisów na stronie
37

Rozszerzenia reklam w Google Ads

Rozszerzenia reklam w Google Ads to nic innego jak dodatkowe informacje, które można dodać do swoich reklam, aby były bardziej atrakcyjne dla potencjalnego klienta. Pozwalają one lepiej przedstawić ofertę poprzez wyróżnienie aspektów istotnych z punktu widzenia konwersji, takich jak dodanie numeru kontaktowego lub formularza, a także linku do wybranej (...)

czytaj więcej
38

Prowadzenie profilu na Facebooku, czyli o tym dlaczego warto mieć fanpage na FB Twojej firmy

Prowadzisz własną działalność, ale nie prowadzisz firmowego fanpage’a na Facebooku?Możesz nieświadomie rezygnować z bardzo skutecznego narzędzia do pozyskiwania nowych klientów! Ale zacznijmy od początku. Dlaczego w ogóle chcesz prowadzić firmowy fanpage na platformie Mety? Facebook to globalny fenomen, swoisty gigant w świecie mediów (...)

czytaj więcej
39

Podpowiadamy, jak założyć sklep na Instagramie

Obecnie media społecznościowe stały się jednym z najważniejszych kanałów sprzedażowych. Wśród nich szczególne miejsce zajmuje Instagram, który łączy atrakcyjne wizualizacje z nowoczesnymi narzędziami e-commerce. Możliwość założenia sklepu na Instagramie daje firmom unikalną szansę na dotarcie do potencjalnych klientów, zwiększenie sprzedaży i (...)

czytaj więcej
40

Czy ChatGPT może zastąpić copywritera?

Wraz z pojawieniem się sztucznej inteligencji (AI) w 2022 roku, jednym z pytań jest to, czy narzędzia takie jak ChatGPT, stworzone przez OpenAI, mogą zastąpić profesjonalnych copywriterów. Temat ten wywołuje wiele emocji i dyskusji, zarówno w branży marketingowej, jak i wśród samych twórców treści. Odpowiedź na to pytanie wymaga zrozumienia sposobu (...)

czytaj więcej
41

Czym jest i jak działa Facebook Pixel?

Każdy reklamodawca prowadzący lub w sposób zaawansowany przymierzający się do prowadzenia działań marketingowych online spotkał się z pojęciem pixela Facebooka, spolszczanego też często do formy: piksel. Co kryje się pod tym pojęciem i dlaczego tak ważne jest jego prawidłowe skonfigurowanie? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań udzielamy w poniższym (...)

czytaj więcej
42

Czym jest model AIDA? Poznaj jego zastosowanie w marketingu

Model AIDA to jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych technik marketingowych, która polega na dotarciu do użytkownika z odpowiednio dopasowanym komunikatem marketingowym na każdym etapie jego ścieżki decyzyjnej. Jest to podejście skupione na użytkowniku i jego potrzebach – wykorzystując ten model największą uwagę przykładamy do podróży (...)

czytaj więcej
43

Dlaczego faktury z Facebooka nie zawierają VAT i jak działa mechanizm odwrotnego obciążenia?

Reklamy na Facebooku to jedno z najskuteczniejszych narzędzi, które pozwala firmom docierać do precyzyjnie wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa, korzystanie z mediów społecznościowych jako kanału reklamowego daje ogromne możliwości promocyjne. Jednak wielu przedsiębiorców napotyka pewne trudności związane z (...)

czytaj więcej
44

Konwersje rozszerzone w Google Ads – czym są i jak je skonfigurować?

Konwersje rozszerzone w Google Ads są istotną funkcją, która polega na przesyłaniu do Google zaszyfrowanych danych własnych. Umożliwia to dokładniejsze śledzenie użytkownika dokonującego konwersji oraz zwiększa dokładność pomiaru konwersji w kampaniach Google Ads, dzięki działaniu wspólnie z trybem uzyskiwania zgody (Consent Mode) i modelem (...)

czytaj więcej
45

Audyt Google Ads – dlaczego jest ważny i jak go przeprowadzić

W świecie marketingu internetowego kampanie Google Ads stanowią jedno z najskuteczniejszych narzędzi do przyciągania klientów i zwiększania sprzedaży. Jednak sama obecność reklam w Google nie gwarantuje sukcesu – aby kampanie rzeczywiście przynosiły efekty, konieczny jest regularny audyt konta Google Ads. Audyt ten pozwala ocenić, które elementy (...)

czytaj więcej
1 2 3 4 5 6 19 20 21