Artykuły
20 maja 2024
Customer Experience – co, po co i dlaczego?
Customer Experience (CX) jest obecnie jednym z kluczowych elementów, które determinują sukces współczesnych firm. Odnosi się do całościowych wrażeń i odczuć, jakie klient ma w kontakcie z firmą, od pierwszej interakcji po zakup i dalszą obsługę.
9 maja 2024
Poradnik SEO: Odkryj moc blogowania – klucz do sukcesu w cyfrowym świecie
Blog firmowy jest potężnym narzędziem w rękach każdej firmy, które pozwala na budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Dzięki regularnemu publikowaniu wartościowych treści firma może pokazać swoje zaangażowanie w dostarczanie nie tylko produktów czy usług, ale również użytecznej wiedzy.
23 kwietnia 2024
Retail Media – skuteczny kanał reklamowy dla sklepów i marek
Retail media to dynamicznie rozwijający się segment marketingu cyfrowego, który pozwala markom na skuteczne reklamowanie się bezpośrednio na platformach e-commerce. Dzięki wykorzystaniu danych o zachowaniach zakupowych klientów, reklamodawcy mogą precyzyjnie targetować swoje reklamy, znacząco zwiększając ich skuteczność.
15 kwietnia 2024
Poradnik SEO: Dlaczego warto prowadzić bloga firmowego? Porady i wskazówki
W szybko zmieniającym się świecie cyfrowym, blog firmowy staje się nieodzownym narzędziem dla każdej marki dążącej do zwiększenia swojej widoczności w sieci. Nie tylko umożliwia publikowanie wartościowego contentu, ale także pozwala na budowanie głębszych relacji z klientam
8 kwietnia 2024
SEO – krótki poradnik dla początkujących
Wchodzisz do internetowej dżungli z nadzieją, że Twoja strona internetowa zostanie dostrzeżona? Chcesz upewnić się, że Twoja witryna stanie się gwiazdą wśród miliona innych stron? Oto Twój bilet pierwszej klasy do świata SEO! Nie zwlekaj i zapoznaj się z treścią naszego poradnika.
3 kwietnia 2024
Poradnik SEO: Migracja strony – jak zachować SEO i poprawić doświadczenia użytkownika?
Migracja strony internetowej to moment krytyczny dla SEO, który może zarówno poprawić, jak i pogorszyć widoczność strony w wyszukiwarkach. Priorytetem jest zachowanie ciągłości poprzez dokładne mapowanie i implementację przekierowań 301 dla wszystkich zmienionych URL-i. Ponadto, ważne jest, aby przed migracją dokładnie przeanalizować i zoptymalizować (...)
21 marca 2024
Poradnik SEO: Migracja strony internetowej – co warto wiedzieć przed jej wykonaniem?
Migracja strony internetowej to proces, który może wpłynąć na widoczność Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Każdy krok powinien być dokładnie przemyślany i zrealizowany z uwagą na optymalizację SEO, ponieważ niewłaściwie przeprowadzone działania mogą negatywnie wpływać na doświadczenia użytkowników czy spadek pozycji w wynikach (...)
16 marca 2024
Jak łatwo przyspieszyć stronę?
Analiza obecnej szybkości strony Zanim przystąpimy do wprowadzania jakichkolwiek zmian w celu przyspieszenia działania strony, na początku warto sprawdzić jej aktualną wydajność. Na rynku dostępne jest wiele narzędzi, które pozwalają na ocenę szybkości ładowania strony. Jednym z najpopularniejszych i jednocześnie bezpłatnych jest Page Speed Insights (...)
12 marca 2024
Cookiebot rozwiązaniem na Consent Mode 2, DMA i DSA.
Cookiebot jest jednym z najpopularniejszych rozwiązań związanych z przygotowaniem sklepu lub strony internetowej do przepisów Consent Mode 2, zwłaszcza w kontekście prowadzenia działań reklamowych i opiera się na kilku kluczowych elementach.