Artykuły

155 wpisów na stronie
145

Google Marketing Platform – szybciej i skuteczniej niż konkurencja

Google Marketing Platform to platforma łącząca w sobie zintegrowane narzędzia marketingowe i analityczne. Dzięki zastosowaniu GMP jako agencja możemy efektywniej prowadzić działania marketingowe, szybciej reagować na zmiany czy trendy i lepiej kontrolować inwestycje.

czytaj więcej
146

Rosną wydatki na reklamę online

Dlaczego firmy coraz chętniej inwestują w reklamę online? Jak machine learning zmienia skuteczność działań marketingowych? Czy 2020 będzie wreszcie rokiem sztucznej inteligencji? O trendach w reklamie online i strategii Google pisze nasz ekspert Maciej Kapuściński.

czytaj więcej
147

BERT a SEO, czyli jak przygotować się na zmiany w Google

BERT, czyli nowy system przetwarzania języka ludzi przez komputer, to jedna z najważniejszych zmian w algorytmie Google w ostatnim czasie. Czy jego implementacja wpływanie na wyniki wyszukiwania? Jak przygotować strony na zmiany zachodzących we współczesnym SEO?

czytaj więcej
148

Moduł e-commerce w Google Analytics – wyjątkowy cel dla sklepów internetowych

W Google Analytics mamy dostępny moduł e-commerce, szczególnie istotny dla właścicieli sklepów internetowych. Dzięki jego implementacji dowiemy się, jakie kategorie produktów generują przychody czy które kreacje pomagają sprzedawać.

czytaj więcej
149

Cele w Google Analytics – czyli jak mierzyć skuteczność działań marketingowych

Dzięki właściwie skonfigurowanym celom Analytics może dostarczać ważnych informacji, takich jak liczba konwersji czy współczynnik konwersji na stronie, co jest podstawą do oceny, czy działania marketingowe firmy są skuteczne.

czytaj więcej
150

Czy bounce rate zawsze prawdę Ci powie?

Bounce rate, czyli współczynnik odrzuceń w statystykach strony to wskaźnik, który określa, jaki procent internautów opuszcza daną stronę zaraz po wejściu na nią. Wysoki bounce rate jest często powodem do zmartwień właścicieli stron. Ale nie zawsze powinien.

czytaj więcej
151

Czat boty to przyszłość w interakcjach z konsumentami

Traffic & Web Development Director w Result Media przekonuje w swoim tekście, że rozmowy z czat botami stają się marketingowym trendem, który coraz śmielej będzie wykorzystywany w e-commerce

czytaj więcej
152

Koniec aukcyjnego modelu drugiej ceny

Przejście Google na model pierwszej ceny oznacza potężną zmianę w branży reklamy internetowej.

czytaj więcej
153

Realne zyski na fake biznesie

W dzisiejszym internecie często królują fałszywe informacje. W jaki sposób zarabia się na fake newsach?

czytaj więcej
1 2 3 16 17 18