!{'Result Media'}
Result Media Facebook Result Media FacebookResult Media LinkedInGoogle Partner
Result Media
NEWSROOM

NEWS ROOM
’’

Spółka nazwa.pl i Result Media – biznes online w dobrych rękach
Od wielu lat aktywnie wspieramy biznes online, dlatego bardzo się cieszymy z podjętej właśnie współpracy z firmą nazwa.pl, która jest liderem w Polsce w zakresie rejestracji domen i świadczenia usług hostingowych. Razem dla profesjonalizacji biznesu w internecie!
Po co Ci agencja – konferencja DIMAQ Day
Kampania online jest skuteczna i mierzalna, a dobrze przygotowana i prowadzona osiąga świetne wyniki. Kiedy warto zatrudnić agencję? I na co możesz liczyć, współpracując z doświadczonym partnerem? Podczas konferencji DIMAQ Day opowie o tym nasz client service director Mariusz Sosonowski.
Co powinien zawierać audyt SEO?
Rzetelny audyt SEO wymaga czasu i wiedzy z wielu obszarów oraz dobrej znajomości zasad, jakimi obecnie kieruje się algorytm Google i dostępu do specjalistycznych narzędzi. O tym, jakie wskazówki mogą, a jakie powinny się znaleźć w profesjonalnym audycie SEO, warto przeczytać w komentarzu naszego specjalisty SEO Michała Gierata dla interaktywnie.com
Remarketing na Facebooku – jakich błędów unikać?
Remarketing na Facebooku – jak poprawnie zdefiniować kampanię, określić grupę odbiorców, aby nie przepalać budżetu reklamowego i kiedy takie działanie ma sens. O tym pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński dla serwisu interaktywnie.com
Piksel konwersji Facebooka
Aby czerpać wymierne korzyści z reklamowania się na Facebooku, konieczne jest skonfigurowanie odpowiednich zdarzeń na stronie, które pozwolą nam mierzyć efekty prowadzonej kampanii. O tym, czym jest piksel konwersji Facebooka, jak go poprawnie skonfigurować i wykorzystywać w marketingu, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński.
Mariusz Sosnowski dyrektorem działu Client Service w naszej agencji
Mariusz będzie odpowiadał za doskonalenie kompetencji zespołu i rozwój oferty agencji w zakresie nowych obszarów biznesowych. Życzymy mu satysfakcji i wielu sukcesów w tej roli!
SEO – na co można liczyć za 1000, 5000 i 10 000 zł miesięcznie?
Czy wydatki na SEO to zawsze duży koszt? Na co możemy liczyć, mając do dyspozycji 1000 zł, a kiedy będzie to raczej 10 000 zł? O zakresie prac agencji w zależności od budżetu warto przeczytać w komentarzu naszego SEO specjalisty dla serwisu intraktywnie.com.
Konwersje w Google Analytics – jak ustawiać cele i mierzyć ścieżkę użytkownika
Dzięki dobrze ustawionym celom w Google Analytics będziemy wiedzieć, które kanały pozyskiwania ruchu są najbardziej efektywne czy jakie elementy na stronie wzbudzają największe zainteresowanie. O tym, gdzie je ustawiać, jakie są rodzaje atrybucji konwersji oraz jak czytać raport Ścieżki wielokanałowe, piszemy w najnowszym numerze "Personelu i Zarządzania".
Jakie działania SEO można wykonać we własnym zakresie?
Kompleksowe rozwiązania, audyt i optymalny dobór słów kluczowych warto powierzyć specjalistom SEO, ale są takie działania, które możemy zrobić sami. Co umieścić w wizytówce firmy w Google oraz jak wykorzystać podstawowe narzędzia analityczne, aby szybko wykryć problem w działaniu witryny - koniecznie przeczytaj wskazówki naszego SEO specjalisty w serwisie interaktywnie.com.
Inteligentne kampanie e-commerce
Dzięki inteligentnym kampaniom produktowym możemy uprościć zarządzanie kampaniami, zmaksymalizować wartość konwersji i zwiększyć zasięg. Co jest potrzebne, aby je uruchomić? Jak ustawić budżet dzienny? O zaletach iPLA pisze Maciej Kapuściński dla „Marketingu przy kawie”.
Powrót do strony głównej

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa