!{'Result Media'}
iab Facebook Marketing Partner Google Partner
Result Media
NEWSROOM

NEWS ROOM
’’

Jakie korzyści z „zero-clicków” wynikają dla właścicieli stron?
Dzięki wyszukiwaniu zero-click internauta otrzymuje w wynikach wyszukiwania gotową odpowiedź bez konieczności przechodzenia do strony, która jest źródłem informacji. Czy to jednoznacznie zagrożenie dla firm, które chcą przyciągnąć użytkowników do swojej witryny, co wymaga kliknięcia w link? Dla serwisu interaktywnie.com komentuje nasza specjalistka SEM Marta Kovbasiuk.
Jakie korzyści z „zero-clicków” wynikają dla właścicieli stron?
Dzięki wyszukiwaniu zero-click internauta otrzymuje w wynikach wyszukiwania gotową odpowiedź bez konieczności przechodzenia do strony, która jest źródłem informacji. Czy to jednoznacznie zagrożenie dla firm, które chcą przyciągnąć użytkowników do swojej witryny, co wymaga kliknięcia w link? Dla serwisu interaktywnie.com komentuje nasza specjalistka SEM Marta Kovbasiuk.
Result Media w finale konkursu European Search Awards 2021
Result Media w gronie wyróżnionych w międzynarodowym konkursie European Search Awards 2021. Uznanie jury zdobyła kampania: Result Driven Marketing in the MediStore campaign.
(Po)covidowy omnichannel, czyli co pandemia zrobiła z handlem
Zmiana zachowań klientów w sytuacji pandemii zmusiła sprzedawców do dużo szerszego myślenia i znacznie szybszego inwestowania w rozwój strategii wielokanałowego dotarcia i obsługi klienta. O tym, w jakiej rzeczywistości jesteśmy po roku rewolucji w handlu i jaki jest ten (po)covidowy omnichannel, dla serwisu Nowy Marketing piszą nasi eksperci – Ewa Ziętek-Maciejczyk i Maciej Kapuściński.
Schiessl Polska i Result Media – dobry klimat do współpracy
Miło nam poinformować, że na pokładzie Result Media witamy Schiessl Polska - lidera rynku chłodnictwa i klimatyzacji. Nasza współpraca zaczęła się od audytu. Zaproponowane rozwiązania przekonały Schiessl Polska, że świetnie rozumiemy potrzeby biznesowe firmy, a to zaowocowało rozpoczęciem stałej współpracy.
Amazon – jak reklamować się na platformie i czy warto?
Wejście Amazona do Polski to ogromna szansa rozwoju rodzimych firmy poprzez wykorzystanie nowych obszarów marketingowych wcześniej niedostępnych. O możliwościach tej platformy i specyfice sieci reklamowych dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEM Lead Konrad Bąk.
Result Media w gronie 33 największych agencji Google Ads w Polsce wg LinkedIn
Znaleźliśmy się w gronie 33 wyróżnionych agencji w rankingu Widoczni - Największe agencje Google Ads w Polsce wg LinkedIn. Jako Google Partner Premier jesteśmy w czołówce agencji ze wszystkimi specjalizacjami Google. Jesteśmy dumni z opinii i ocen naszej agencji w Google, które plasują nas w pierwszej dziesiątce spośród przebadanych 169 firm.
Result Media nagrodzona Diamentem „Forbesa” 2021
Diamenty "Forbesa" to wyróżnienie dla dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw. Result Media znalazło się w gronie firm, które najszybciej zwiększają swoją wartość.
Jak zbudować autorytet w oczach Google?
Użytkownicy Google oczekują, że znajdą w wynikach wyszukiwania rzetelne odpowiedzi. Dlatego współczynnik EAT pomaga ocenić nie tylko samą witrynę, ale też jakość contentu i jego twórców. O tym, jak zadbać o EAT i zbudować autorytet w oczach Google, dla interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat. 
Jak przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience?
O tym, jakie parametry sprawdzić i jakich narzędzi użyć, aby przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat.
Powrót do strony głównej

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa