!{'Result Media'}
iab Facebook Marketing Partner Google Partner
Result Media
NEWSROOM

NEWS ROOM
’’

Result Media nagrodzona Diamentem „Forbesa” 2021
Diamenty "Forbesa" to wyróżnienie dla dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw. Result Media znalazło się w gronie firm, które najszybciej zwiększają swoją wartość.
Result Media nagrodzona Diamentem „Forbesa” 2021
Diamenty "Forbesa" to wyróżnienie dla dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw. Result Media znalazło się w gronie firm, które najszybciej zwiększają swoją wartość.
Jak zbudować autorytet w oczach Google?
Użytkownicy Google oczekują, że znajdą w wynikach wyszukiwania rzetelne odpowiedzi. Dlatego współczynnik EAT pomaga ocenić nie tylko samą witrynę, ale też jakość contentu i jego twórców. O tym, jak zadbać o EAT i zbudować autorytet w oczach Google, dla interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat. 
Jak przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience?
O tym, jakie parametry sprawdzić i jakich narzędzi użyć, aby przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat.
SEM/SEO na przełomie 2020/2021
Które kampanie z obszaru SEM/SEO okazały się najciekawsze w 2020 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed SEM/SEO w nowym roku? Dla serwisu nowymarketing.pl podsumowują mijający rok i prognozują 2021 Maciej Kapuściński i Michał Gierat. 
Reklama internetowa na przełomie 2020/2021
Rok 2020 przypomniał nam, że rzeczywistość pisze najbardziej zaskakujące scenariusze. Jaki był mijający rok dla reklamy internetowej? Co nas czeka w 2021? O pandemii, która zmieniła obraz rynku w 2020 i trendach na przyszły rok dla serwisu nowymarketing.pl pisze nasz CEO Konrad Spoczyński. 
E-commerce na przełomie 2020/2021
Które kampanie e-sklepów okazały się najciekawsze w 2020 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed e-commerce w 2021 roku? O e-commerce na przełomie 2020/2021 dla serwisu nowymarketing.pl pisze nasz  traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński. 
Co decyduje o sukcesie e-commerce?
O optymalizacji sklepu internetowego, skutecznych działaniach promocyjnych i modzie na „social selling” dla „Pulsu Biznesu” komentuje prezes Result Media Konrad Spoczyński.
Frazy kluczowe na Instagramie
Jak wprowadzenie wyszukiwania opartego na frazach kluczowych wpłynie na aktywności marketingowe na Instagramie, komentuje dla serwisu interaktywnie.com nasz SEM specialist Konrad Bąk. 
E-commerce to kierunek dla biznesu
O internecie, który szczególnie w dzisiejszych czasach wspiera małe biznesy i duże przedsiębiorstwa, rozwoju e-commerce i planach na zazwyczaj wyjątkowo udany sprzedażowo koniec roku dla serwisu "Rzeczpospolitej" firma.rp.pl pisze CEO Result Media Konrad Spoczyński.
Powrót do strony głównej

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa