!{'Result Media'}
iab Facebook Marketing Partner Google Partner
Result Media
NEWSROOM

NEWS ROOM
’’

Jak pozyskiwać ruch w sklepie internetowym?
Większy ruch na stronie sklepu internetowego powinien przekładać się na wzrost zysków. O sposobach na przyciąganie klientów do e-commerce’u dla serwisu Nowy Marketing piszą nasi specjaliści – Michał Gierat i Darek Ilnicki.
Jak pozyskiwać ruch w sklepie internetowym?
Większy ruch na stronie sklepu internetowego powinien przekładać się na wzrost zysków. O sposobach na przyciąganie klientów do e-commerce’u dla serwisu Nowy Marketing piszą nasi specjaliści – Michał Gierat i Darek Ilnicki.
Jaką rolę odgrywa performance w SEO?
Performance to zbiór kilku metryk, które przekładają się w sumie na jeden czytelny dla człowieka, przedstawiony liczbowo wynik wydajności strony. O roli performance w SEO, dobrych praktykach i sposobach na czynniki rankingowe dla serwisu interkatywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat.
Jakie korzyści z „zero-clicków” wynikają dla właścicieli stron?
Dzięki wyszukiwaniu zero-click internauta otrzymuje w wynikach wyszukiwania gotową odpowiedź bez konieczności przechodzenia do strony, która jest źródłem informacji. Czy to jednoznacznie zagrożenie dla firm, które chcą przyciągnąć użytkowników do swojej witryny, co wymaga kliknięcia w link? Dla serwisu interaktywnie.com komentuje nasza specjalistka SEM Marta Kovbasiuk.
Result Media w finale konkursu European Search Awards 2021
Result Media w gronie wyróżnionych w międzynarodowym konkursie European Search Awards 2021. Uznanie jury zdobyła kampania: Result Driven Marketing in the MediStore campaign.
(Po)covidowy omnichannel, czyli co pandemia zrobiła z handlem
Zmiana zachowań klientów w sytuacji pandemii zmusiła sprzedawców do dużo szerszego myślenia i znacznie szybszego inwestowania w rozwój strategii wielokanałowego dotarcia i obsługi klienta. O tym, w jakiej rzeczywistości jesteśmy po roku rewolucji w handlu i jaki jest ten (po)covidowy omnichannel, dla serwisu Nowy Marketing piszą nasi eksperci – Ewa Ziętek-Maciejczyk i Maciej Kapuściński.
Schiessl Polska i Result Media – dobry klimat do współpracy
Miło nam poinformować, że na pokładzie Result Media witamy Schiessl Polska - lidera rynku chłodnictwa i klimatyzacji. Nasza współpraca zaczęła się od audytu. Zaproponowane rozwiązania przekonały Schiessl Polska, że świetnie rozumiemy potrzeby biznesowe firmy, a to zaowocowało rozpoczęciem stałej współpracy.
Amazon – jak reklamować się na platformie i czy warto?
Wejście Amazona do Polski to ogromna szansa rozwoju rodzimych firmy poprzez wykorzystanie nowych obszarów marketingowych wcześniej niedostępnych. O możliwościach tej platformy i specyfice sieci reklamowych dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEM Lead Konrad Bąk.
Result Media w gronie 33 największych agencji Google Ads w Polsce wg LinkedIn
Znaleźliśmy się w gronie 33 wyróżnionych agencji w rankingu Widoczni - Największe agencje Google Ads w Polsce wg LinkedIn. Jako Google Partner Premier jesteśmy w czołówce agencji ze wszystkimi specjalizacjami Google. Jesteśmy dumni z opinii i ocen naszej agencji w Google, które plasują nas w pierwszej dziesiątce spośród przebadanych 169 firm.
Result Media nagrodzona Diamentem „Forbesa” 2021
Diamenty "Forbesa" to wyróżnienie dla dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw. Result Media znalazło się w gronie firm, które najszybciej zwiększają swoją wartość.
Powrót do strony głównej

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa