!{'Result Media'}
Result Media Facebook Result Media FacebookResult Media LinkedInGoogle Partner
Result Media
NEWSROOM

NEWS ROOM
’’

Piksel konwersji Facebooka
Aby czerpać wymierne korzyści z reklamowania się na Facebooku, konieczne jest skonfigurowanie odpowiednich zdarzeń na stronie, które pozwolą nam mierzyć efekty prowadzonej kampanii. O tym, czym jest piksel konwersji Facebooka, jak go poprawnie skonfigurować i wykorzystywać w marketingu, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński.
Piksel konwersji Facebooka
Aby czerpać wymierne korzyści z reklamowania się na Facebooku, konieczne jest skonfigurowanie odpowiednich zdarzeń na stronie, które pozwolą nam mierzyć efekty prowadzonej kampanii. O tym, czym jest piksel konwersji Facebooka, jak go poprawnie skonfigurować i wykorzystywać w marketingu, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz specjalista SEM Tomek Kraiński.
Mariusz Sosnowski dyrektorem działu Client Service w naszej agencji
Mariusz będzie odpowiadał za doskonalenie kompetencji zespołu i rozwój oferty agencji w zakresie nowych obszarów biznesowych. Życzymy mu satysfakcji i wielu sukcesów w tej roli!
SEO – na co można liczyć za 1000, 5000 i 10 000 zł miesięcznie?
Czy wydatki na SEO to zawsze duży koszt? Na co możemy liczyć, mając do dyspozycji 1000 zł, a kiedy będzie to raczej 10 000 zł? O zakresie prac agencji w zależności od budżetu warto przeczytać w komentarzu naszego SEO specjalisty dla serwisu intraktywnie.com.
Konwersje w Google Analytics – jak ustawiać cele i mierzyć ścieżkę użytkownika
Dzięki dobrze ustawionym celom w Google Analytics będziemy wiedzieć, które kanały pozyskiwania ruchu są najbardziej efektywne czy jakie elementy na stronie wzbudzają największe zainteresowanie. O tym, gdzie je ustawiać, jakie są rodzaje atrybucji konwersji oraz jak czytać raport Ścieżki wielokanałowe, piszemy w najnowszym numerze "Personelu i Zarządzania".
Jakie działania SEO można wykonać we własnym zakresie?
Kompleksowe rozwiązania, audyt i optymalny dobór słów kluczowych warto powierzyć specjalistom SEO, ale są takie działania, które możemy zrobić sami. Co umieścić w wizytówce firmy w Google oraz jak wykorzystać podstawowe narzędzia analityczne, aby szybko wykryć problem w działaniu witryny - koniecznie przeczytaj wskazówki naszego SEO specjalisty w serwisie interaktywnie.com.
Inteligentne kampanie e-commerce
Dzięki inteligentnym kampaniom produktowym możemy uprościć zarządzanie kampaniami, zmaksymalizować wartość konwersji i zwiększyć zasięg. Co jest potrzebne, aby je uruchomić? Jak ustawić budżet dzienny? O zaletach iPLA pisze Maciej Kapuściński dla „Marketingu przy kawie”.
Result Media dołącza do IAB Polska!
Miło nam poinformować, że przystąpiliśmy do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jako agencja Google Partner Premier i Facebook Partner jesteśmy partnerem biznesowym naszych klientów, dlatego cały czas rozwijajmy nasze know-how, śledzimy i testujemy najnowsze rozwiązania, korzystamy przy tym z badań i wiedzy międzynarodowych ekspertów.
Google Analytics – jak czytać dane, aby skutecznie optymalizować stronę firmową
Najpopularniejszym narzędziem do analizy zachowania użytkownika na stronie internetowej czy aplikacji mobilnej jest Google Analytics. Dzięki dostępnym w nim statystykom otrzymujemy wiele cennych informacji o użytkownikach i podejmowanych przez nich działaniach na naszej witrynie. O tym, jak prawidłowo wyciągać wnioski z danych w Google Analytics, warto przeczytać w kolejnym artykule w miesięczniku „Personel i Zarządzanie”.
SEO i SEM – zmiany w 2019 i co nas czeka w 2020 roku?
Jakie zmiany w SEM i SEO przyniósł miniony rok i co czeka nas w 2020? Michał Gierat i Maciej Kapuściński podsumowują 2019 rok i prognozują trendy na 2020.
Powrót do strony głównej

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa