!{'Result Media'}
iab Facebook Marketing Partner Google Partner
Result Media
Artykuły

ARTYKUŁY
’’

Współpraca klient – agencja (cz. 3). Dostęp do konta Google Ads
Doświadczona agencja marketingowa ma wiedzę i narzędzia do prowadzenia efektywnych kampanii online. Aby skutecznie działać, potrzebuje ona dostępu do konta Google Ads. O dobrych praktykach we współpracy z agencją, uprawnieniach i płatnościach, piszą nasi eksperci: Maciej Kapuściński i Mariusz Sosnowski.
Model AIDA w copywritingu, czyli jak wypłynąć na szerokie wody Internetu
Attention, Interest, Desire i Action to cztery główne filary, na których należy opierać swój przekaz. Jak to zrobić, radzi nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.
Jak optymalizować treści reklam?
Treści reklam dobieramy do produktów czy usług, które reklamujemy. Aby osiągnąć lepsze efekty, powinniśmy optymalizować ich treści. Dlatego w kolejnym odcinku naszego cyklu o optymalizacji, piszemy o testach A/B, poprawie wyniku jakości i stronach docelowych, na których kierujemy użytkowników.
Jak organizować biznes online podczas pełnego lockdownu?
Wiemy, jak ważne dla przedsiębiorstw jest skuteczne działanie online, zwłaszcza gdy jest to jedyna albo dominująca forma funkcjonowania biznesu. Dlatego w naszej agencji jesteśmy przygotowani na każdy rozwój wypadków.
Optymalizacja typów dopasowania słów kluczowych
Stosując odpowiednie typy dopasowania, możemy efektywniej wydatkować budżet przeznaczony na kampanię oraz skutecznej docierać do odbiorców. O optymalizacji typów dopasowania pisze Maciej Kapuściński.
5 prostych trików na poprawę widoczności strony
Czy Twoja strona jest gotowa na zdobywanie wysokich pozycji? 5 prostych trików, od których musisz zacząć, aby rozpocząć walkę o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, pokazuje nasz SEO manager Michał Gierat.
Duplicate content – dlaczego należy się go wystrzegać
W przypadku wykrycia duplicate content algorytm Google nakłada karę na daną witrynę w postaci filtra lub blokady. Efektem jest spadek widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania, a nawet całkowite zniknięcie z rankingu Google. O tym, jak wykryć i wyeliminować zduplikowane treści w serwisie, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.
3 zasady skutecznej optymalizacji
Prowadząc kampanie online, mamy dostęp do mnóstwa danych, które wpływają na ich efektywność. Na podstawie tych danych podejmujemy decyzje o optymalizacji poszczególnych parametrów kampanii, co bezpośrednio wpływa na ich wyniki. O tym, jak robić to dobrze, pisze Maciej Kapuściński, nasz traffic&webdevelopment director.
Jakie znaczenie dla SEO ma szybkość strony?
Jak wyznaczyć kilka najczęściej popełnianych błędów związanych z szybkością działania strony? Jak zweryfikować ich obecność na naszej stronie i kolejno je eliminować? Pisze o tym nasz SEO specjalista Michał Gierat.
Ekocontent, czyli jak tworzyć treści zgodnie z ideą eco friendly
Jak segregować content i jak wybrać ten, który faktycznie nadaje się do ponownego użycia? O konkretnych działaniach, jakie należy podjąć, by strategia content marketingowa była rzeczywiście zgodna z zasadami eco friendly, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.
Powrót do strony głównej

+48 22 354 66 68
kontakt@resultmedia.pl

RESULT MEDIA sp. z o.o.
ul. Łowcza 17A
02-955 Warszawa