Blog

357 wpisów na stronie
226

Jak bardzo „smart” może być Smart Bidding?

Dzięki automatyzacji i machine learningu kampanie oparte na zautomatyzowanych strategiach ustalania stawek mają lepszą skuteczność. O tym, jak optymalizować kampanie z wykorzystaniem Smart Bidding, pisze Maciej Kapuściński, nasz traffic & webdevelopment director.

czytaj więcej
227

Result Media nagrodzona Diamentem „Forbesa” 2021

Result Media zostało nagrodzone Diamentem "Forbesa" 2021. Jest to wyróżnienie dla dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw.

czytaj więcej
228

„Poszukiwany, poszukiwana…” agencja SEM/SEO – jak znaleźć kompetentnego partnera do współpracy (cz. 1)

Agencje marketingowe oferują specjalistyczną wiedzę i doświadczenie, dzięki którym firmy mogą skutecznie docierać do nowych klientów i wygrywać walkę z konkurencją. Jak wybrać taką, która dobrze wykona swoją pracę? Warto przeczytać, na co zwrócić uwagę, aby nie popełnić kosztownych błędów.

czytaj więcej
229

Jak optymalizować budżet kampanii?

Budżet to zawsze newralgiczny element w każdej kampanii. Zazwyczaj wyższy budżet pozwoli na skorzystanie z bardziej konkurencyjnych słów kluczowych, a tym samym - na dotarcie do większej liczby klientów. O optymalizacji budżetu kampanii i skutecznej strategii ustalania stawek pisze nasz traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński.

czytaj więcej
230

Jak zbudować autorytet w oczach Google?

Jak zadbać o EAT i zbudować autorytet w oczach Google, dla interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat.

czytaj więcej
231

Your Money or Your Life, czyli YMYL w praktyce

YMYL to rodzaj klasyfikacji witryn internetowych, których treści mogą mieć realny wpływ na zdrowie, komfort, zasoby finansowe, a nawet życie czytelników. Jakie strony do nich zaliczymy i dlaczego ma to ogromne znaczenie dla bezpieczeństwa internautów, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
232

Jak przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience?

O tym, jakie parametry sprawdzić i jakich narzędzi użyć, aby przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat.

czytaj więcej
233

SEM/SEO na przełomie 2020/2021

Które kampanie z obszaru SEM/SEO okazały się najciekawsze w 2020 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed SEM/SEO w nowym roku? Dla serwisu nowymarketing.pl podsumowują mijający rok i prognozują 2021 Maciej Kapuściński i Michał Gierat. 

czytaj więcej
234

Rozszerzenia reklam – dlaczego warto je stosować

Funkcja rozszerzenia reklam w Google Ads umożliwi wyświetlanie w reklamie dodatkowych informacji o firmie. Dzięki temu zajmowana przez firmę przestrzeń reklamowa powiększa się, a to zazwyczaj skutkuje większym współczynnikiem klikalności reklamy. O tym, kiedy i jaki typ rozszerzenia wybrać, pisze nasz traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński. (...)

czytaj więcej
1 2 3 25 26 27 38 39 40