Blog
5 maja 2020
SEO storytelling w sprzedaży, czyli jak opowiadać o produkcie
W e-handlu dobrego sprzedawcę zastępuje opis produktu. Powinien on przyciągać nie tylko uwagę ludzi, ale i robotów wyszukiwarek. O tym, jak tworzyć opisy produktów, które sprzedają i uniknąć przy tym błędów, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.
28 kwietnia 2020
Jak optymalizować kampanie w czasie kryzysu?
W sytuacji kryzysu wiele firm decyduje się na ograniczenie kosztów, najczęściej zaczynając od cięć w budżecie przeznaczonym na marketing. Tymczasem koszty działań reklamowych można znacząco ograniczyć, optymalizując swoje kampanie. O działaniach, które warto podjąć, aby poprawić efektywność kampanii, pisze Darek Ilnicki w ramach akcji (...)
28 kwietnia 2020
Kryzys może być szansą?
Wiele firm tnie teraz wydatki reklamowe i marketingowe, co odbije się to w przyszłości na efektach sprzedażowych, bo większy koszt będzie trzeba ponieść na odbudowanie swojej pozycji po okresie epidemii. Dlatego warto zawsze pamiętać, że panika jest złym doradcą i spróbować spojrzeć szerzej. Czy kryzys może być szansą i czego oczekują konsumenci (...)
24 kwietnia 2020
Jak łączyć ze sobą działania SEO i PPC?
Jak łączyć ze sobą działania SEO i PPC, aby osiągnąć efekt synergii, który przełoży się na wzrost wartości serwisu i pozycję biznesową firmy? O różnych strategiach wykorzystania obu tych działań i ich optymalizacji pisze Darek Ilnicki dla serwisu interaktywnie.com
22 kwietnia 2020
Display & Video 360 – efektywne kampanie displayowe
Display & Video 360 to nowoczesna platforma DSP służąca do zakupów programatycznych, która dzięki zaawansowanym metodom targetowania i optymalizacji pozwala na oszczędność czasu i środków. O tym, jak wykorzystać możliwości tego narzędzia, pisze nasz traffic&webdevelopment director Maciej Kapuściński.
20 kwietnia 2020
2 x S, czyli SEO storytelling w praktyce
Czy da się jednocześnie opowiadać historię dla ludzi i dla robotów wyszukiwarek? Oczywiście! A co wynika z takiego połączenia, warto przeczytać w nowym artykule Małgorzaty Ciorgoń.
16 kwietnia 2020
Result Media z nominacjami w konkursie European Search Awards 2020
Nasza agencja znalazła się w gronie wyróżnionych w międzynarodowym konkursie European Search Awards 2020! Uznanie jury zdobyły kampanie: dla firmy EDEN Springs w kategorii: BEST USE OF SEARCH – B2B (PPC) oraz Casa Carina w kategorii: BEST LOW BUDGET CAMPAIGN (PPC).
9 kwietnia 2020
Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży?
Storytelling to umiejętność kreowania historii, które oddziaływują na emocje i wyobraźnię odbiorcy. O tym, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży i dlaczego warto w niego inwestować, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.
7 kwietnia 2020
Jak przetrwać i nie dać o sobie zapomnieć
Konrad Spoczyński, prezes Result Media, w serwisie cyfrowa.rp.pl podpowiada, jak skutecznie prowadzić działania promocyjne firmy w czasie pandemii.