Blog
1 grudnia 2020
Model AIDA w copywritingu, czyli jak wypłynąć na szerokie wody Internetu
Attention, Interest, Desire i Action to cztery główne filary, na których należy opierać swój przekaz. Jak to zrobić, radzi nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.
30 listopada 2020
Frazy kluczowe na Instagramie
Jak wprowadzenie wyszukiwania opartego na frazach kluczowych wpłynie na aktywności marketingowe na Instagramie, komentuje dla serwisu interaktywnie.com nasz SEM specialist Konrad Bąk.
17 listopada 2020
Jak optymalizować treści reklam?
Treści reklam dobieramy do produktów czy usług, które reklamujemy. Aby osiągnąć lepsze efekty, powinniśmy optymalizować ich treści. Dlatego w kolejnym odcinku naszego cyklu o optymalizacji, piszemy o testach A/B, poprawie wyniku jakości i stronach docelowych, na których kierujemy użytkowników.
9 listopada 2020
Jak organizować biznes online podczas pełnego lockdownu?
Wiemy, jak ważne dla przedsiębiorstw jest skuteczne działanie online, zwłaszcza gdy jest to jedyna albo dominująca forma funkcjonowania biznesu. Dlatego w naszej agencji jesteśmy przygotowani na każdy rozwój wypadków.
8 listopada 2020
E-commerce to kierunek dla biznesu
O internecie, który szczególnie w dzisiejszych czasach wspiera małe biznesy i duże przedsiębiorstwa, rozwoju e-commerce i planach na zazwyczaj wyjątkowo udany sprzedażowo koniec roku dla serwisu "Rzeczpospolitej" firma.rp.pl pisze CEO Result Media Konrad Spoczyński.
5 listopada 2020
Wyszukiwarka od Apple? Czy ma szanse na rynku zdominowanym przez Google?
Wiele wskazuje na to, że Apple prowadzi prace nad własnym silnikiem wyszukiwania. Czy rzeczywiście może uniezależnić się od Google? - dla serwisu interaktywnie.com komentuje nasz traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński.
27 października 2020
Optymalizacja typów dopasowania słów kluczowych
Stosując odpowiednie typy dopasowania, możemy efektywniej wydatkować budżet przeznaczony na kampanię oraz skutecznej docierać do odbiorców. O optymalizacji typów dopasowania pisze Maciej Kapuściński.
22 października 2020
5 prostych trików na poprawę widoczności strony
Czy Twoja strona jest gotowa na zdobywanie wysokich pozycji? 5 prostych trików, od których musisz zacząć, aby rozpocząć walkę o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania, pokazuje nasz SEO manager Michał Gierat.
19 października 2020
Jakie funkcjonalności Google mogą wykorzystać lokalne biznesy?
Google oferuje wiele narzędzi, z których mogą korzystać lokalne biznesy. Większość z nich to bezpłatne rozwiązania, dzięki którym można promować firmę czy efektywniej prowadzić kampanię reklamową. Więcej na temat funkcjonalności Google, które można wykorzystać do promocji biznesu, warto przeczytać w artykule Macieja Kapuścińskiego w serwisie (...)