Blog

266 wpisów na stronie
190

Kryzys może być szansą?

Wiele firm tnie teraz wydatki reklamowe i marketingowe, co  odbije się to w przyszłości na efektach sprzedażowych, bo większy koszt będzie trzeba ponieść na odbudowanie swojej pozycji po okresie epidemii. Dlatego warto zawsze pamiętać, że panika jest złym doradcą i spróbować spojrzeć szerzej. Czy kryzys może być szansą i czego oczekują konsumenci (...)

czytaj więcej
191

Jak łączyć ze sobą działania SEO i PPC?

Jak łączyć ze sobą działania SEO i PPC, aby osiągnąć efekt synergii, który przełoży się na wzrost wartości serwisu i pozycję biznesową firmy? O różnych strategiach wykorzystania obu tych działań i ich optymalizacji pisze Darek Ilnicki dla serwisu interaktywnie.com

czytaj więcej
192

Display & Video 360 – efektywne kampanie displayowe

Display & Video 360 to nowoczesna platforma DSP służąca do zakupów programatycznych, która dzięki zaawansowanym metodom targetowania i optymalizacji pozwala na oszczędność czasu i środków. O tym, jak wykorzystać możliwości tego narzędzia, pisze nasz traffic&webdevelopment director Maciej Kapuściński.

czytaj więcej
193

2 x S, czyli SEO storytelling w praktyce

Czy da się jednocześnie opowiadać historię dla ludzi i dla robotów wyszukiwarek? Oczywiście! A co wynika z takiego połączenia, warto przeczytać w nowym artykule Małgorzaty Ciorgoń.

czytaj więcej
194

Result Media z nominacjami w konkursie European Search Awards 2020

Nasza agencja znalazła się w gronie wyróżnionych w międzynarodowym konkursie European Search Awards 2020! Uznanie jury zdobyły kampanie: dla firmy EDEN Springs w kategorii: BEST USE OF SEARCH – B2B (PPC) oraz Casa Carina w kategorii: BEST LOW BUDGET CAMPAIGN (PPC).

czytaj więcej
195

Jak wykorzystać storytelling w sprzedaży?

Storytelling to umiejętność kreowania historii, które oddziaływują na emocje i wyobraźnię odbiorcy. O tym, jak wykorzystać storytelling w sprzedaży i dlaczego warto w niego inwestować, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
196

Jak przetrwać i nie dać o sobie zapomnieć

Konrad Spoczyński, prezes Result Media, w serwisie cyfrowa.rp.pl podpowiada, jak skutecznie prowadzić działania promocyjne firmy w czasie pandemii.

czytaj więcej
197

Raportowanie z wykorzystaniem Data Studio

Prawidłowo zebrane i zinterpretowane dane w każdym biznesie są nie do przecenienia. O zaletach Google Data Studio i sposobach jego wykorzystania pisze nasz Traffic&Webdevelopment Director Maciej Kapuściński dla serwisu Marketing przy kawie. 

czytaj więcej
198

3 powody, dlaczego warto prowadzić firmowego bloga

O tym, jakie korzyści niesie za sobą prowadzenie firmowego bloga oraz czy faktycznie warto w niego zainwestować, przeczytaj w najnowszym artykule naszej SEO copywriterki Małgorzaty Ciorgoń.

czytaj więcej
1 2 3 21 22 23 28 29 30