Blog

308 wpisów na stronie
181

Jak zbudować autorytet w oczach Google?

Jak zadbać o EAT i zbudować autorytet w oczach Google, dla interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat.

czytaj więcej
182

Your Money or Your Life, czyli YMYL w praktyce

YMYL to rodzaj klasyfikacji witryn internetowych, których treści mogą mieć realny wpływ na zdrowie, komfort, zasoby finansowe, a nawet życie czytelników. Jakie strony do nich zaliczymy i dlaczego ma to ogromne znaczenie dla bezpieczeństwa internautów, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
183

Jak przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience?

O tym, jakie parametry sprawdzić i jakich narzędzi użyć, aby przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat.

czytaj więcej
184

SEM/SEO na przełomie 2020/2021

Które kampanie z obszaru SEM/SEO okazały się najciekawsze w 2020 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed SEM/SEO w nowym roku? Dla serwisu nowymarketing.pl podsumowują mijający rok i prognozują 2021 Maciej Kapuściński i Michał Gierat. 

czytaj więcej
185

Rozszerzenia reklam – dlaczego warto je stosować

Funkcja rozszerzenia reklam w Google Ads umożliwi wyświetlanie w reklamie dodatkowych informacji o firmie. Dzięki temu zajmowana przez firmę przestrzeń reklamowa powiększa się, a to zazwyczaj skutkuje większym współczynnikiem klikalności reklamy. O tym, kiedy i jaki typ rozszerzenia wybrać, pisze nasz traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński. (...)

czytaj więcej
186

Reklama internetowa na przełomie 2020/2021

Rok 2020 przypomniał nam, że rzeczywistość pisze najbardziej zaskakujące scenariusze. Jaki był mijający rok dla reklamy internetowej? Co nas czeka w 2021? O pandemii, która zmieniła obraz rynku w 2020 i trendach na przyszły rok dla serwisu nowymarketing.pl pisze nasz CEO Konrad Spoczyński. 

czytaj więcej
187

E-commerce na przełomie 2020/2021

Które kampanie e-sklepów okazały się najciekawsze w 2020 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed e-commerce w 2021 roku? O e-commerce na przełomie 2020/2021 dla serwisu nowymarketing.pl pisze nasz  traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński. 

czytaj więcej
188

Co decyduje o sukcesie e-commerce?

O optymalizacji sklepu internetowego, skutecznych działaniach promocyjnych i modzie na „social selling” dla „Pulsu Biznesu” komentuje prezes Result Media Konrad Spoczyński.

czytaj więcej
189

Co to jest SEO checklist?

Jakie czynności SEO trzeba wykonać przy każdym serwisie? Czy wszystkie te elementy działają dokładnie z taką samą siłą na wyniki domeny? Jak stworzyć własną checklistę SEO? Pisze o tym nasz SEO manager Michał Gierat.

czytaj więcej
1 2 3 20 21 22 33 34 35