Blog
14 stycznia 2021
Jak zbudować autorytet w oczach Google?
Jak zadbać o EAT i zbudować autorytet w oczach Google, dla interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat.
11 stycznia 2021
Your Money or Your Life, czyli YMYL w praktyce
YMYL to rodzaj klasyfikacji witryn internetowych, których treści mogą mieć realny wpływ na zdrowie, komfort, zasoby finansowe, a nawet życie czytelników. Jakie strony do nich zaliczymy i dlaczego ma to ogromne znaczenie dla bezpieczeństwa internautów, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.
22 grudnia 2020
Jak przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience?
O tym, jakie parametry sprawdzić i jakich narzędzi użyć, aby przygotować się do aktualizacji algorytmu Page Experience, dla serwisu interaktywnie.com pisze nasz SEO manager Michał Gierat.
21 grudnia 2020
SEM/SEO na przełomie 2020/2021
Które kampanie z obszaru SEM/SEO okazały się najciekawsze w 2020 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed SEM/SEO w nowym roku? Dla serwisu nowymarketing.pl podsumowują mijający rok i prognozują 2021 Maciej Kapuściński i Michał Gierat.
17 grudnia 2020
Rozszerzenia reklam – dlaczego warto je stosować
Funkcja rozszerzenia reklam w Google Ads umożliwi wyświetlanie w reklamie dodatkowych informacji o firmie. Dzięki temu zajmowana przez firmę przestrzeń reklamowa powiększa się, a to zazwyczaj skutkuje większym współczynnikiem klikalności reklamy. O tym, kiedy i jaki typ rozszerzenia wybrać, pisze nasz traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński. (...)
16 grudnia 2020
Reklama internetowa na przełomie 2020/2021
Rok 2020 przypomniał nam, że rzeczywistość pisze najbardziej zaskakujące scenariusze. Jaki był mijający rok dla reklamy internetowej? Co nas czeka w 2021? O pandemii, która zmieniła obraz rynku w 2020 i trendach na przyszły rok dla serwisu nowymarketing.pl pisze nasz CEO Konrad Spoczyński.
14 grudnia 2020
E-commerce na przełomie 2020/2021
Które kampanie e-sklepów okazały się najciekawsze w 2020 roku? Jakie są najważniejsze wyzwania stojące przed e-commerce w 2021 roku? O e-commerce na przełomie 2020/2021 dla serwisu nowymarketing.pl pisze nasz traffic & webdevelopment director Maciej Kapuściński.
10 grudnia 2020
Co decyduje o sukcesie e-commerce?
O optymalizacji sklepu internetowego, skutecznych działaniach promocyjnych i modzie na „social selling” dla „Pulsu Biznesu” komentuje prezes Result Media Konrad Spoczyński.
8 grudnia 2020
Co to jest SEO checklist?
Jakie czynności SEO trzeba wykonać przy każdym serwisie? Czy wszystkie te elementy działają dokładnie z taką samą siłą na wyniki domeny? Jak stworzyć własną checklistę SEO? Pisze o tym nasz SEO manager Michał Gierat.