Blog

308 wpisów na stronie
154

Reklama internetowa wyprzedza telewizję

Wyniki badania IAB Polska/PwC AdEx za rok 2020 pokazują, że mimo pandemii i chwilowego zachwiania wydatki na reklamę online wzrosły o 5%. Digital po raz kolejny udowodnił swoją skuteczność. I zdobywa kolejne podium - w I kwartale 2021 po raz pierwszy reklama internetowa wyprzedziła pod względem wartości reklamę telewizyjną.

czytaj więcej
155

Page Experience Update – najnowsza aktualizacja Google

Już w czerwcu czeka nas znacząca aktualizacja algorytmu Google – Page Experience Update, w skład której wchodzą między innymi nowe elementy, takie jak wskaźniki Core Web Vitals. O najważniejszych zmianach pisze nasz SEO manager Michał Gierat.

czytaj więcej
156

„Ostatni gasi światło”, czyli krótka historia wielu covidowych e-commerce’ów

Rozwój e-commerce spowodował, że zaciera się granica między zakupami w sieci i w realu. A oczekiwania użytkowników i konkurencja są duże. Jak skutecznie działać w tym zmieniającym się świecie wymagających i coraz lepiej wyedukowanych klientów, dla Strefy Biznesu pisze nasz CEO Konrad Spoczyński.

czytaj więcej
157

Konkurencyjne słowa kluczowe jako czyn nieuczciwej konkurencji

Czy używanie nazwy konkurencyjnego sklepu internetowego w reklamie Google Ads jest dozwolone? Poznaj opinię prawnika w ramach naszego nowego cyklu #SEM/SEO okiem prawnika.

czytaj więcej
158

Konto menedżera Google Ads – zarządzaj kampaniami na wszystkich kontach

Konto menedżera to świetne rozwiązanie dla reklamodawców, którzy mają więcej niż jedno konto Google Ads oraz agencji marketingowych, które zarządzają wieloma kontami klientów lub dużą liczbą kampanii. O jego funkcjonalnościach pisze nasz specjalista SEM Adrian Włodarczyk.

czytaj więcej
159

Brief dla agencji – 9 kroków do sukcesu Twojej kampanii

Przychodzi klient do agencji i… chce zlecić kampanię reklamową swojego produktu. Sprawa wydaje się prosta: jest produkt i mamy go reklamować. Ale tu zaczynają się pytania. Jak chcemy pokazać ten produkt? Kto jest jego potencjalnym nabywcą? Kiedy ma ruszyć kampania? Ile ma trwać? Jaki mamy budżet? Co chcemy zrobić? Do kogo chcemy dotrzeć? Pytań jest (...)

czytaj więcej
160

Jak pozyskiwać ruch w sklepie internetowym?

Większy ruch na stronie sklepu internetowego powinien przekładać się na wzrost zysków. O sposobach na przyciąganie klientów do e-commerce’u dla serwisu Nowy Marketing piszą nasi specjaliści – Michał Gierat i Darek Ilnicki.

czytaj więcej
161

Słownik pojęć digital marketingu

We współpracy klient – agencja marketingowa czy w publikacjach o marketingu internetowym bardzo często pojawiają się anglojęzyczne nazwy czy skróty, które nie zawsze są zrozumiałe. Nasz słownik digital marketingu pomoże rozszyfrować te często enigmatyczne określenia. Powstał on zarówno z myślą o osobach, które zaczynają swoją przygodę z (...)

czytaj więcej
162

Jaką rolę odgrywa performance w SEO?

Performance to zbiór kilku metryk, które przekładają się w sumie na jeden czytelny dla człowieka, przedstawiony liczbowo wynik wydajności strony. A przez wydajność strony internetowej rozumie się zarówno czas jej wczytywania w przeglądarce, jak i wygodę jej użytkowania. W dobie szybkiego przepływu informacji użytkownicy przyzwyczajeni są do (...)

czytaj więcej
1 2 3 17 18 19 33 34 35