news

Własna porównywarka cenowa Result Media – nawet 20% niższy koszt kliknięcia!

18 sierpnia 2022

Przedsiębiorcy prowadzący sklep internetowy, by móc rozwijać swój biznes, najczęściej wykorzystują narzędzie marketingowe, jakim są zakupy Google. Sytuacja gospodarcza w Polsce skłania firmy do szukania oszczędności. Dlatego zaufany partner, jakim jest Result Media, uruchamia dla swoich klientów nowe rozwiązanie – Usługę Porównywania Cen, zwaną też CSS (Comparison Shopping Services).

Co to jest CSS?

W 2017 roku Komisja Europejska nałożyła na Google najwyższą w historii grzywnę za faworyzowanie swojej porównywali cen i brak udostępnienia takiej możliwości konkurencji. Proces zakończył się nie tylko grzywną, ale też postanowieniem, że firma musi udostępnić przestrzeń reklamową innym wydawcom. Wtedy powstała właśnie usługa CSS. Najprościej mówiąc, jest to strona internetowa zbierająca oferty sprzedawców w celu przekierowania użytkownika do witryny sprzedawcy, aby tam dokonał zakupu. Dla przykładu porównywarkami w Polsce są: Ceneo, Homebook, Skąpiec itp.

Tak więc Google Shopping ma obowiązek zapewnić miejsce konkurencji, a kampanie produktowe od innych marek mają ogromną szansę zaistnieć na wyższych pozycjach. Główne miejsce docelowe klienta pozostanie bez zmian, a jedyna zmiana zauważalna dla użytkownika to nazwa dostawcy w reklamie.

Jakie płyną z tego korzyści?

To rozwiązanie daje nam możliwość reklamowania produktów sklepów bez pośrednictwa Google i nałożonej przez niego marży, czego główną korzyścią jest zmniejszony koszt kliknięcia o nawet 20%! Dzięki temu możemy dla naszego klienta zwiększyć skalę promocji przy tym samym budżecie, a tym samym –  zwiększyć przychód i zwrot z inwestycji reklam w sieci produktowej Google.

Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!

Napisz do nas