Blog

266 wpisów na stronie
163

Nowe opłaty za wyświetlenie reklam Google

Od 1 listopada 2020 r. Google zacznie pobierać nowe opłaty za reklamy wyświetlane w Austrii, Turcji i Wielkiej Brytanii. Wynikają one ze zmian w przepisach podatkowych w Austrii i Wielkiej Brytanii oraz skomplikowanych przepisów tureckich. Warto już teraz przygotować się do tych zmian.

czytaj więcej
164

Ekocontent, czyli jak tworzyć treści zgodnie z ideą eco friendly

Jak segregować content i jak wybrać ten, który faktycznie nadaje się do ponownego użycia? O konkretnych działaniach, jakie należy podjąć, by strategia content marketingowa była rzeczywiście zgodna z zasadami eco friendly, pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
165

Audyt SEO – dlaczego warto go zrobić?

Dobrze funkcjonująca strona zgodna z najnowszymi wytycznymi SEO to inwestycja, która przełoży się na wyniki wyszukiwania w długim okresie, a co za tym idzie – na rozwój biznesu. O tym, jakie elementy powinien zawierać audyt SEO i dlaczego warto zlecić go profesjonalistom, pisze nasz SEO specialist Michał Gierat.

czytaj więcej
166

Remarketing na Facebooku. Jak poprawnie zdefiniować kampanie?

Remarketing  umożliwia prezentowanie wysoce trafnych reklam określonej grupie docelowej przy stosunkowo niskim koszcie. W poradniku w serwisie interaktywnie.com Tomasz Kraiński krok po kroku pokazuje, jak prawidłowo ustawić kampanię remarketingową na Facebooku. 

czytaj więcej
167

Jak wykorzystać SEO storytelling w e-commerce?

Storytelling to niezwykle skuteczne narzędzie komunikacji, które sprawia, że odbiorca utożsamia się z wartościami i ideami reprezentowanymi przez firmę. O tym, gdzie warto wykorzystać storytelling i jakim językiem mówić, aby zwiększyć widoczność swojej witryny i przyczynić się do wzrostu sprzedaży, pisze w serwisie nowymarketing.pl nasze SEO (...)

czytaj więcej
168

Result Media z tytułem Facebook Marketing Partner!

Jakość naszych usług i skuteczność prowadzonych kampanii zostały docenione – otrzymaliśmy status Facebook Marketing Partner. Mamy dostęp do najnowszych narzędzi, zasobów i najlepszych praktyk. Co dzięki temu zyskają nasi klienci?

czytaj więcej
169

Spółka nazwa.pl i Result Media – biznes online w dobrych rękach

Polski Instytut Ekonomiczny policzył, że w naszym kraju własną stronę internetową przed wybuchem pandemii miało 66% małych firm. Pojawienie się koronawirusa wymusiło, a raczej przyspieszyło zmianę zachowań konsumenckich – zakupy w znacznym stopniu przeniosły się do internetu. Liczba e-sklepów rośnie z roku na rok, ale w ostatnim kwartale (...)

czytaj więcej
170

Ekotrend w content marketingu, czyli recykling treści

Recykling treści to metoda polegająca na ponownym wykorzystaniu już istniejącego contentu. Ale nie ma to nic wspólnego ze zjawiskiem duplicate content. O jego zaletach i wpływie na działania SEO pisze nasza SEO copywriterka Małgorzata Ciorgoń.

czytaj więcej
171

Konrad Spoczyński w halo.radio o e-commerce i pandemii

O e-biznesie w czasach kryzysu 22.07.2020 o godz. 21.00 w Halo.Radio z Tomaszem Kowalczukiem rozmawiali: Konrad Spoczyński - CEO Result Media oraz Urszula Hruściel z MoreMadam.pl

czytaj więcej
1 2 3 18 19 20 28 29 30