Blog
27 lipca 2021
Historia Zmian na koncie Google Ads – dlaczego warto trzymać rękę na pulsie
Aktywna optymalizacja kampanii oznacza, że istnieje wiele zmiennych, które trzeba monitorować i często dostosowywać. Dzięki historii zmian na koncie Google Ads lepiej zrozumiemy, jakie modyfikacje mogły wywołać zmiany skuteczności prowadzonych kampanii. O tym, co sprawdzać i jak wykorzystać historię zmian w optymalizacji działań pisze nasza specjalista (...)
22 lipca 2021
Link building. Jak zadbać o wartościowe linki?
Linki to jeden z głównych sposobów, w jaki algorytmy wyszukiwarek określają trafność strony i – co za tym idzie – link building to jeden z segmentów, z których powinny składać się działania SEO. Początki wyszukiwarek internetowych to opieranie się na budowaniu wyników bezpłatnych na podstawie liczby linków do odpowiednich podstron z (...)
14 lipca 2021
Modele atrybucji, czyli jak poszczególne kanały komunikacji z klientem wpłynęły na decyzje o konwersji
Analiza atrybucji konwersji pomoże określić, jakie jest prawdopodobieństwo udziału źródła ruchu w każdorazowym wystąpieniu konwersji. Czyli pomoże podjąć decyzję, które z naszych działań są najbardziej efektywne i jak skutecznie alokować budżety marketingowe. Piszą o tym nasi eksperci – Maciej Kapuściński i Mariusz Sosnowski.
8 lipca 2021
Droga do sukcesu wiedzie przez rozmowę
O marzeniach, które przekształciły się w rzeczywistość, czyli o zbudowaniu własnej firmy i cyfryzacji biznesu na kanale YouTube „Przygody Przedsiębiorców” opowiada nasz CEO Konrad Spoczyński.
6 lipca 2021
Audyt kampanii Google Ads
Dobrze przeprowadzony audyt kampanii Google Ads pozwoli ocenić, czy jest ona prawidłowo zoptymalizowana, co warto w niej zmienić i jakie błędy trzeba koniecznie naprawić. O tym, co sprawdzić i jak wciągnąć z tego wnioski, które pomogą Twojej firmie osiągnąć cele biznesowe, warto przeczytać w artykule naszego specjalisty SEM Damiana Ambrochowicza.
30 czerwca 2021
Nowości w Google Search Console
Google Search Console to narzędzie, dzięki któremu możemy sprawdzić skuteczność naszej strony w wyszukiwarce Google oraz dowiedzieć się, co zrobić, aby poprawić jej widoczność i przyciągnąć więcej zainteresowanych użytkowników.
24 czerwca 2021
Brief na stworzenie strony www, czyli jak wizję ubrać w konkrety
Strona internetowa to wizytówka firmy. Dlatego warto poświęcić trochę czasu i dobrze zastanowić się, jakie zadania ma ona spełniać i co chcemy na niej prezentować, zanim zlecimy agencji przygotowanie projektu naszej witryny. O tym, co warto w nim umieścić, pisze nasz Client Service Director Mariusz Sosnowski.
16 czerwca 2021
Guest blogging – czym jest i jak wykorzystać go w SEO?
Guest blogging to gościnne publikowanie treści – i to zarówno w formie udostępniania własnego artykułu na czyimś blogu, jak i wpisów czy postów innego blogera na stronie marki. O korzyściach takiej współpracy pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.
14 czerwca 2021
Deweloperzy Result Media z certyfikatami Google Cloud
Nasi webdeveloperzy: Sebastian Tomys i Karol Kowalczyk wzięli udział w programie szkoleniowym Google Cloud. Zdobyli certyfikaty potwierdzające umiejętności z zakresu ważnych obszarów, takich jak: infrastruktura chmurowa, tworzenie aplikacji, uczenie maszynowe, sztuczna inteligencja i analiza dużych zbiorów danych.