Newsy

110 wpisów na stronie
01

Zrównoważony rozwój – kierunek dla biznesu, wzywanie dla działów PR

Już wkrótce duża część przedsiębiorstw będzie zmuszonych do upublicznienia informacji z obszaru ESG, czyli wpływu środowiskowego, społecznego oraz tzw. ładu korporacyjnego. O tym, jak zmieni się znaczenie i zakres działań public relations pisze Ewa Ziętek-Maciejczyk w najnowszym numerze "PR Managera".

czytaj więcej
02

Forma ma znaczenie – o dobrych i złych praktykach content marketingu

Dobry content marketing ma za zadanie przyciągnąć i zaangażować odbiorców. O tym, jak prawidłowo ustalić strategię content marketingową, jakie są dobre i złe praktyki w e-commerce i jak wpływa on na pozycjonowanie witryny, w serwisie nowymarketing.pl pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
03

Wyśmienite doświadczenie klienta – 5 kluczy do sukcesu w e-commerce

Doświadczenie klienta, czyli customer experience w e-commerce to nie tylko przejrzysta strona z wyraźnym przyciskiem „kup”. To takie przygotowanie kontaktu klienta z marką, aby zakupy „robiły się same”, a kupujący na żadnym etapie tej ścieżki nie utknęli czy nie zagubili się w całym procesie. Pisze o tym nasza PR & marketing director Ewa Ziętek-Maciejczyk w serwsie NowyMarketing.

czytaj więcej
04

Kreacja i design na przełomie 2021/2022

Na łamach „Nowego Marketingu” nasz art director Paweł Panasiuk dzieli się swoimi refleksjami o kreacjach i designie – co ciekawego zdarzyło się w minionym roku i jakie wyzwania czekają nas w 2022.  

czytaj więcej
05

SEM/SEO na przełomie 2021/2022

Dane i sposób ich wykorzystania do prowadzenia kampanii to przyszłość skutecznego działania w sieci. W związku z planowanym odejściem od plików cookies i coraz większym naciskiem na bezpieczeństwo danych  reklamodawcy muszą postawić większy nacisk na stworzenie profili podobieństwa najbardziej wartościowych użytkowników na podstawie własnych (...)

czytaj więcej
06

E-commerce na przełomie 2021/2022

Jak co roku redakcja „Nowego Marketingu” poprosiła czołowe agencje marketingowe o podsumowanie wydarzeń 2021 roku i opisanie wyzwań, które stoją przed skalpami internetowymi w nowym roku.  Odpowiedzi udzielił nasz SEM manager Dariusz Ilnicki.

czytaj więcej
07

Adaptacja strategii SEE-THINK-DO-CARE w kampanii dla e-commerce

Strategia SEE-THINK-DO-CARE dzieli odbiorców na 4 grupy, biorąc pod uwagę ich intencje zakupowe. Dzięki temu możemy kierować komunikaty dopasowane do odpowiedniego momentu ich ścieżki zakupowej. W serwisie "Nowy Marketing" nasz SEM specialist Adrian Włodarczyk podaje konkretne przykłady działań dopasowanych do poszczególnych segmentów odbiorców.

czytaj więcej
08

Najważniejsze aktualizacje Google 2021– jak uniknąć błędów w pozycjonowaniu witryny

Jeśli chcemy znacząco zwiększyć szanse na realizację naszych celów biznesowych, zadbajmy o to, aby działające witryny czy tworzone właśnie strony były jak najlepiej dostosowane do pojawiających się modyfikacji algorytmu Google. Ostatnie zmiany i ich wpływ na pozycjonowanie witryny wyjaśnia nasz SEO manager Michał Gierat dla „Marketingu przy kawie”.

czytaj więcej
09

Facebook wycofał 3 narzędzia umożliwiające analizę danych

Z Facebooka korzysta obecnie prawie 3 mld internautów miesięcznie. Reklamodawcy chętnie korzystają z tej formy dotarcia do użytkownika, a firma od wielu lat rozwija narzędzia, które pomagają im ocenić skuteczność kampanii reklamowych. (...)

czytaj więcej
1 2 3 11 12 13