Newsy

107 wpisów na stronie
01

Kreacja i design na przełomie 2021/2022

Na łamach „Nowego Marketingu” nasz art director Paweł Panasiuk dzieli się swoimi refleksjami o kreacjach i designie – co ciekawego zdarzyło się w minionym roku i jakie wyzwania czekają nas w 2022.  

czytaj więcej
02

SEM/SEO na przełomie 2021/2022

Dane i sposób ich wykorzystania do prowadzenia kampanii to przyszłość skutecznego działania w sieci. W związku z planowanym odejściem od plików cookies i coraz większym naciskiem na bezpieczeństwo danych  reklamodawcy muszą postawić większy nacisk na stworzenie profili podobieństwa najbardziej wartościowych użytkowników na podstawie własnych danych – kluczowa jest ich prawidłowa segmentacja oraz jakość automatyzacja przy aktualizowaniu tych list. (...)

czytaj więcej
03

E-commerce na przełomie 2021/2022

Jak co roku redakcja „Nowego Marketingu” poprosiła czołowe agencje marketingowe o podsumowanie wydarzeń 2021 roku i opisanie wyzwań, które stoją przed skalpami internetowymi w nowym roku.  Odpowiedzi udzielił nasz SEM manager Dariusz Ilnicki.

czytaj więcej
04

Adaptacja strategii SEE-THINK-DO-CARE w kampanii dla e-commerce

Strategia SEE-THINK-DO-CARE dzieli odbiorców na 4 grupy, biorąc pod uwagę ich intencje zakupowe. Dzięki temu możemy kierować komunikaty dopasowane do odpowiedniego momentu ich ścieżki zakupowej. W serwisie "Nowy Marketing" nasz SEM specialist Adrian Włodarczyk podaje konkretne przykłady działań dopasowanych do poszczególnych segmentów odbiorców.

czytaj więcej
05

Najważniejsze aktualizacje Google 2021– jak uniknąć błędów w pozycjonowaniu witryny

Jeśli chcemy znacząco zwiększyć szanse na realizację naszych celów biznesowych, zadbajmy o to, aby działające witryny czy tworzone właśnie strony były jak najlepiej dostosowane do pojawiających się modyfikacji algorytmu Google. Ostatnie zmiany i ich wpływ na pozycjonowanie witryny wyjaśnia nasz SEO manager Michał Gierat dla „Marketingu przy kawie”.

czytaj więcej
06

Facebook wycofał 3 narzędzia umożliwiające analizę danych

Z Facebooka korzysta obecnie prawie 3 mld internautów miesięcznie. Reklamodawcy chętnie korzystają z tej formy dotarcia do użytkownika, a firma od wielu lat rozwija narzędzia, które pomagają im ocenić skuteczność kampanii reklamowych. (...)

czytaj więcej
07

Błędy SEO na nowej stronie, czyli jak nie zepsuć efektu „WOW”

Efektywna witryna to taka, która jest nowoczesna wizualnie, funkcjonalna i użyteczna dla internautów oraz widoczna dla wyszukiwarek. Jednak przy tworzeniu czy zmianie strony łatwo popełnić błędy, które negatywnie wpłyną na jej pozycjonowanie. Jak ich nie popełnić, w serwisie „Marketing przy kawie” radzi nasz SEO manager Michał Gierat.

czytaj więcej
08

Słowa kluczowe w treści serwisu – jak pisać i czego unikać?

Wartościowy content jest integralną częścią każdej strony internetowej. Dlatego tak ważne jest, aby jak najlepiej wykorzystać możliwości, jakie dają nam poszczególne rodzaje wpisów tworzone z myślą o wyszukiwarkach. O tym, jak tworzyć treści zgodnie z SEO, dla serwisu „Nowy Marketing” pisze nasza SEO copywriterka Luiza Pastuszka.

czytaj więcej
09

3 składniki skutecznej kampanii dla sklepów internetowych

Polski rynek e-commerce dynamicznie rośnie. Zwiększa się zarówno wartość produktów sprzedanych online, jak i liczba sklepów internetowych. Jednocześnie rośnie udział zakupów w sieci w całości sprzedaży detalicznej w każdym segmencie. Co robić, żeby nie wypaść z tego wyścigu, działając w e-commerce? Radzą nasi eksperci - Ewa Ziętek-Maciejczyk i (...)

czytaj więcej
1 2 3 10 11 12