Newsy

159 wpisów na stronie
01

Google Ads wycofuje strategię ustalania stawek

Google Ads w swoich dążeniach do zmaksymalizowania efektywności kampanii, zdecydował się na radykalny krok w postaci wycofania jednej z dostępnych strategii ustalania stawek.

czytaj więcej
02

Google Ads zmienia Video Action Campaign w Demand Gen

Od marca 2025 roku Google Ads wycofa VAC jako odrębny typ kampanii, a funkcje przejmie właśnie kampania Demand Gen. Co to oznacza?

czytaj więcej
03

Newsy – marketing i biznes w wakacje.

Poznaj najnowsze wiadomości ze świata marketingu i biznesu, które wprowadzają istotne zmiany dla branży reklamowej, SEO i rynków technologicznych. Ten odcinek dostarcza kompendium wiedzy na temat najnowszych wydarzeń, które kształtują przyszłość firm i strategii marketingowych. W odcinku poruszono m.in.: Rafał Brzoska i Inpost kontra Facebook – zwycięska batalia Brzoski w obronie Omeny, która może zmienić krajobraz dla wszystkich walczących o prawa w digitalu. Sprzedaż akcji Apple i NVIDIA – omówienie przyczyn oraz potencjalnych skutków dla rynku technologicznego i inwestorów. To ruch, który ma (...)

czytaj więcej
04

Wiadomości Marketingowo Biznesowe

Zapraszamy do obejrzenia jedynych wiadomości marketingowo biznesowych, które przedstawiają wydarzenia oraz najważniejsze i najciekawsze informacje.

czytaj więcej
05

Super Efektywny Marketing – podsumowanie maja

Maj już za nami, a przed nami czas na podsumowanie tego, co się wydarzyło w minionym miesiącu. Był to miesiąc pełen emocji, zarówno smutnych, jak i zaskakujących. Oto najważniejsze wydarzenia marketingowo biznesowe, które zdominowały maj 2024.

czytaj więcej
06

Result Media z certyfikatem Google Premier 2024

Mamy to! Kolejny rok z certyfikatem Google Partner Premium - Premier 2024.

czytaj więcej
07

Cookiebot rozwiązaniem na Consent Mode 2, DMA i DSA.

Cookiebot jest jednym z najpopularniejszych rozwiązań związanych z przygotowaniem sklepu lub strony internetowej do przepisów Consent Mode 2, zwłaszcza w kontekście prowadzenia działań reklamowych i opiera się na kilku kluczowych elementach.

czytaj więcej
08

Co się stanie jak nie wdrożysz Consent Mode? 5 najważniejszych aspektów.

Niewdrożenie Consent Mode może prowadzić do utraty cennych danych analitycznych, ograniczeń w działaniu i skuteczności w kampaniach reklamowych i funkcjonowaniu e-commerce, konsekwencji prawnych, a także do potencjalnej utraty zaufania i lojalności klientów.

czytaj więcej
09

Dyrektywy DSA i DMA wymagania, szanse, zagrożenia.

Dyrektywy DSA i DMA wymagania, szanse, zagrożenia.

czytaj więcej
1 2 3 16 17 18