Artykuły

199 wpisów na stronie
10

Marketing 4P, czyli koncepcja marketing mixu

Najpewniej słyszałeś o koncepcji 4P w marketingu, w szkole lub od innego marketera. Ale marketing 4P to nie tylko abstrakcyjna koncepcja – to bardzo ważna idea, którą możesz wykorzystać do promowania swojej firmy, optymalizacji sprzedaży, dotarcia do grupy docelowej lub przetestowania obecnej strategii marketingowej. Dowiedz się, jak możesz (...)

czytaj więcej
11

Wynik jakości Google Ads – czym jest i jak poprawić wynik jakości reklam?

Dlaczego dwie reklamy, mimo że promują ten sam produkt i mają identyczny budżet, osiągają zupełnie różne wyniki? Odpowiedź często kryje się w jednym wskaźniku – wyniku jakości (Quality Score). Choć bywa pomijany lub źle rozumiany, to właśnie on decyduje o tym, ile zapłacisz za kliknięcie, na której pozycji pojawi się Twoja reklama i jak Google (...)

czytaj więcej
12

Czym jest feed produktowy i jak go stworzyć dla sklepu internetowego?

W świecie e-commerce precyzyjne dane to podstawa skutecznych kampanii reklamowych i wysokiej sprzedaży. Feed produktowy – czyli specjalnie przygotowany plik zawierający informacje o Twoich produktach – pozwala automatycznie prezentować ofertę w Google Ads, Meta Ads, porównywarkach cenowych i wielu innych kanałach.W tym poradniku krok po kroku pokażemy (...)

czytaj więcej
13

Jak wykorzystać marketing interaktywny do zwiększenia sprzedaży?

W marketingu XXI wieku coraz większy nacisk kładziony jest na obustronną relację z klientem. W dobie walki o uwagę napędzanej przez media społecznościowe, na wagę złota staje się silna relacja z klientem, co zaczyna zauważać coraz więcej firm. W dużym skrócie – jednostronne podejście do relacji na linii firma-klient odchodzi do lamusa. Czym jest (...)

czytaj więcej
14

Czym jest wskaźnik „docelowy udział w wyświetleniach” w kampanii Google Ads?

W reklamach Google Ads najważnieszym pytaniem jest nie tylko „ile kliknięć?”, lecz także „jak szeroka jest nasza ekspozycja?”. Wskaźnik udziału w wyświetleniach (Impression Share) pokazuje procentowy odsetek rzeczywistych wyświetleń reklamy względem wszystkich możliwych, dostępnych przy danym budżecie i ustawieniach. Dzięki niemu dowiesz (...)

czytaj więcej
15

Czym jest Facebook Lead Ads? Jak pozyskiwać kontakty za pomocą reklamy na Facebooku?

Facebook Lead Ads jest jednym z najskuteczniejszych dostępnych narzędzi, które umożliwia firmom zbieranie danych potencjalnych klientów w prosty sposób, dzięki wyświetlaniu reklam użytkownikom, które mają zachęcać ich do wypełniania formularza kontaktowego bez konieczności opuszczania platformy. Czym jest Facebook Lead Ads? Lead Ads jest narzędziem (...)

czytaj więcej
16

Email marketing – co to jest? Jakie są dobre praktyki?

Codziennie otrzymujemy dziesiątki wiadomości na pocztę elektroniczną, email marketing pozostaje jednym z najbardziej efektywnych sposobów budowania relacji z klientami. Ale nie wystarczy po prostu „wysłać maila” i liczyć na cud. Skuteczny email marketing to strategia, która wymaga wiedzy, planowania i umiejętności wsłuchiwania się w potrzeby (...)

czytaj więcej
17

Jak stworzyć personę klienta? Praktyczny przewodnik dla biznesu i marketingu

W każdej firmie zarówno dział sprzedaży, marketingu, jak i finansów ma określone konkretne zadania oraz cele, które realizuje przy pomocy różnych narzędzi. Skuteczność tych działań mierzona jest przy pomocy różnorodnych wskaźników, takich jak CTR, CR, LTV, ROAS, itd.. Jednak na koniec dnia dla właściciela firmy najważniejszy jest wynik w (...)

czytaj więcej
18

Jak skutecznie zdobyć obserwujących na Instagramie?

W samej Polsce należący do Mety Instagram ma ponad 12 milionów użytkowników. To ogromna liczba i jednocześnie wielki potencjał do pozyskania zaangażowanej społeczności skupionej wokół naszej firmy lub marki.Pozyskiwanie odbiorców nie jest jednak łatwą sztuką. Przejście drogi do rzeszy aktywnych, oddanych followersów często zajmuje nawet lata, a sama (...)

czytaj więcej
1 2 3 21 22 23