Artykuły
21 października 2024
Jakie wyróżniamy rodzaje reklam na Instagramie?
Instagram stał się zarówno dla marek, jak i reklamodawców jednymz najważniejszych kanałów marketingowych. Wynika to m.in. z jego estetycznych treści oraz możliwości dotarcia w większym stopniu do młodszej grupy odbiorców. Dzięki różnorodnym formatom reklamowym pozwala nam na przyciągnięcie uwagi użytkownika, zaczynając od standardowych statycznych (...)
18 października 2024
Subskrypcja Facebooka – czy Facebook będzie płatny?
Listopad ubiegłego roku przyniósł na platformach należących do Meta pewne zmiany. Od tego miesiąca zaczęły obowiązywać opłaty za korzystanie z dwóch popularnych serwisów społecznościowych należących do Marka Zuckerberga. Chodzi o Facebook oraz Instagram. Wprowadzenie opłat ma związek z decyzją Europejskiej Rady Ochrony Danych, zgodnie z którą (...)
17 października 2024
Czym są parametry (tagi) UTM? Jak z nich korzystać? Niezbędne informacje
Czym są parametry (tagi) UTM? Jak z nich korzystać? Niezbędne informacje Każdy kliknięty link prowadzący do strony internetowej niesie za sobą cenne informacje. Ale jak je wydobyć i przełożyć na konkretne wyniki? Parametry UTM to niewielkie dodatki do linków, które mogą dostarczyć ogromną ilość danych o kampaniach. W poniższym artykule (...)
16 października 2024
Historia Facebooka — kiedy powstał Facebook i jak stał się tak potężnym
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak zaczęła się historia Facebooka? To dziś najpopularniejsza platforma społecznościowa na świecie, od której tak naprawdę wszystko się rozpoczęło, a dzięki niej rozwijały się kolejne media społecznościowe. Wszystko zaczęło się w pokoju Marka Zuckerberga na Uniwersytecie Harvarda, gdzie stworzył kod, który (...)
14 października 2024
Jakie są rodzaje reklam na Facebooku? Przyjrzyjmy się bliżej wszystkim typom reklamy
Facebook, jako jedna z największych platform społecznościowych na świecie, oferuje nam wiele możliwości reklamowych. Dzięki różnorodnym formatom reklamowym możemy precyzyjnie docierać do swojej grupy docelowej, zwiększając zasięg i zaangażowanie. W poniższym artykule nieco bliżej przyjrzymy się najpopularniejszym rodzajom reklam na Facebooku. (...)
11 października 2024
Słowa kluczowe na Instagramie, czyli jak wykorzystać SEO w mediach społecznościowych
Instagram to jedna z najpopularniejszych platform społecznościowych na świecie z ponad 1 miliardem aktywnych użytkowników miesięcznie. Platformy społecznościowe, nieustannie ewoluują, dostosowując się do potrzeb użytkowników oraz algorytmów pozycjonowania treści. Wprowadzenie wyszukiwania za pomocą słów kluczowych na Instagramie było (...)
2 października 2024
Black Friday, Black Week oraz Cyber Monday. Jak przygotować firmę i marketing?
Black Friday, Black Week i Cyber Monday to jedne z najważniejszych dni w kalendarzu sprzedażowym. Każdego roku miliony klientów na całym świecie czekają na obniżki i promocje, które pozwolą im zrobić zakupy w znacznie niższych cenach. Jeśli prowadzisz e-commerce, musisz odpowiednio przygotować się do tych wydarzeń, by maksymalnie zwiększyć (...)
26 września 2024
Jak założyć konto na Instagramie? Poradnik krok po kroku
Instagram to jedna z najszybciej rozwijających się platform społecznościowych na świecie, z ponad miliardem aktywnych użytkowników. Niezależnie od tego, czy jesteś osobą prywatną, przedsiębiorcą czy twórcą, posiadanie konta na Instagramie może otworzyć przed Tobą wiele nowych możliwości – od budowania wizerunku marki po nawiązywanie cennych (...)
26 września 2024
Kiedy najlepiej publikować na Instagramie w 2024? Dowiedz się, kiedy najlepiej wrzucać posty
Współczesny marketing nierozerwalnie wiąże się z obecnością w mediach społecznościowych, a Instagram jest jedną z najpotężniejszych platform, którą trudno dziś pominąć. Jako narzędzie promocji, budowania wizerunku i komunikacji z klientami, oferuje ogromny potencjał – pod warunkiem że jego użytkowanie jest przemyślane i zoptymalizowane. (...)