Artykuły

184 wpisy na stronie
jak dobrac hashtagi na instagramie
01

Jak dobierać hashtagi na Instagramie w 2025 roku? Jak zwiększyć zasięgi dzięki skutecznym hashtagom?

Instagram od lat pozostaje jedną z najpotężniejszych platform społecznościowych, zrzeszającą miliony użytkowników na całym świecie. W gąszczu zdjęć, filmów i relacji, jednym z podstawowych narzędzi umożliwiających dotarcie do nowych odbiorców i budowanie silnej obecności online są hashtagi. Choć na pierwszy rzut oka mogą wydawać się jedynie (...)

czytaj więcej
persona klienta
02

Jak stworzyć personę klienta? Praktyczny przewodnik dla biznesu i marketingu

W każdej firmie zarówno dział sprzedaży, marketingu, jak i finansów ma określone konkretne zadania oraz cele, które realizuje przy pomocy różnych narzędzi. Skuteczność tych działań mierzona jest przy pomocy różnorodnych wskaźników, takich jak CTR, CR, LTV, ROAS, itd.. Jednak na koniec dnia dla właściciela firmy najważniejszy jest wynik w postaci rosnącego przychodu. My dzisiaj przyjrzymy się narzędziom, które wykorzystują działy marketingu oraz (...)

czytaj więcej
jak-zdobyc-wiecej-obserwujacych-na-instagramie
03

Jak skutecznie zdobyć obserwujących na Instagramie?

W samej Polsce należący do Mety Instagram ma ponad 12 milionów użytkowników. To ogromna liczba i jednocześnie wielki potencjał do pozyskania zaangażowanej społeczności skupionej wokół naszej firmy lub marki.Pozyskiwanie odbiorców nie jest jednak łatwą sztuką. Przejście drogi do rzeszy aktywnych, oddanych followersów często zajmuje nawet lata, a sama droga usiana jest kuszącymi skrótami, które mogą okazać się bardzo zwodnicze. Jak dobrze podejść do tematyki zdobycia większej liczby obserwujących? Jak zdobyć więcej obserwujących na Instagramie?  Budowanie grona oddanych obserwujących na (...)

czytaj więcej
04

Jak pisać bloga? Kompleksowy poradnik tworzenia artykułów blogowych

Prowadzenie bloga firmowego to nie tylko sposób na dzielenie się wiedzą, ale także skuteczne narzędzie marketingowe, które pozwala zwiększyć widoczność w wynikach wyszukiwania, przyciągnąć nowych czytelników i budować wizerunek eksperta. Wpis na bloga powinien nie tylko dostarczać wartościowych informacji, ale również przyciągać uwagę (...)

czytaj więcej
05

Słowa kluczowe w Google Ads. Kompletny przewodnik od strategii po optymalizację kampanii

Wyobraź sobie właściciela sklepu internetowego z odzieżą sportową. Przez kilka tygodni inwestuje w kampanie Google Ads, ale efekty są mizerne – wysokie koszty kliknięć, niska konwersja, zero zysków. Dopiero analiza słów kluczowych ujawnia problem: jego reklamy wyświetlały się w wynikach wyszukiwania na ogólne hasła jak „buty”, rywalizując (...)

czytaj więcej
06

Performance marketing, czyli marketing efektywnościowy – co to jest i na czym polega?

Wyobraź sobie kampanię reklamową, w której nie płacisz za obietnice, zasięgi czy prestiż – a jedynie za efekty. Żadnego wróżenia z fusów, żadnych przepalonych budżetów. Zamiast tego – konkret: kliknięcia, leady, zakupy, zapisy. To właśnie performance marketing, czyli marketing efektywnościowy, który zdobywa coraz większą popularność w (...)

czytaj więcej
07

Czym są rozszerzenia objaśnień w Google Ads? Co musisz wiedzieć? 

Chcesz wyróżnić swoją reklamę w Google Ads i zwiększyć klikalność? Jednym z najprostszych, a zarazem najskuteczniejszych sposobów są rozszerzenia objaśnień. To sprytne narzędzie pozwala dodać do Twojej reklamy dodatkowe informacje, które nie tylko zwiększają jej widoczność, ale też budują zaufanie i podkreślają przewagę Twojej oferty na tle (...)

czytaj więcej
08

Kalendarz marketingowy na 2025 rok – jak go wykorzystać w praktyce?

Planowanie działań marketingowych na podstawie najważniejszych dat i świąt to sposób na skuteczną komunikację z odbiorcami oraz zwiększenie zaangażowania klientów. Klienci coraz częściej oczekują, że marki będą obecne w momentach dla nich istotnych — niezależnie, czy chodzi o Walentynki, Dzień Matki, sezon urlopowy czy mniej oczywiste, ale (...)

czytaj więcej
09

Typy dopasowań słów kluczowych w Google Ads – dopasowanie przybliżone, do wyrażenia i ścisłe

W Google Ads mamy możliwość ustawienia typu dopasowania danego słowa kluczowego, dzięki czemu możemy zadecydować, w jakim stopniu słowo kluczowe ma odpowiadać na zapytanie użytkownika. To właśnie dzięki dopasowaniom słów kluczowych możemy określić, na jakie zapytania reklama wyświetli się oraz czy dociera do użytkowników zainteresowanych Twoją (...)

czytaj więcej
1 2 3 19 20 21