Artykuły

148 wpisów na stronie
Prowadzenie profilu na Facebooku
01

Prowadzenie profilu na Facebooku, czyli o tym dlaczego warto mieć fanpage na FB Twojej firmy

Prowadzisz własną działalność, ale nie prowadzisz firmowego fanpage’a na Facebooku?Możesz nieświadomie rezygnować z bardzo skutecznego narzędzia do pozyskiwania nowych klientów! Ale zacznijmy od początku. Dlaczego w ogóle chcesz prowadzić firmowy fanpage na platformie Mety? Facebook to globalny fenomen, swoisty gigant w świecie mediów (...)

czytaj więcej
jak założyć sklep na instagramie
02

Podpowiadamy, jak założyć sklep na Instagramie

Obecnie media społecznościowe stały się jednym z najważniejszych kanałów sprzedażowych. Wśród nich szczególne miejsce zajmuje Instagram, który łączy atrakcyjne wizualizacje z nowoczesnymi narzędziami e-commerce. Możliwość założenia sklepu na Instagramie daje firmom unikalną szansę na dotarcie do potencjalnych klientów, zwiększenie sprzedaży i budowanie silnej obecności marki w przestrzeni internetowej. W tym artykule pokażemy Ci, jak krok po kroku (...)

czytaj więcej
czy chatgpt zastapi copywritera
03

Czy ChatGPT może zastąpić copywritera?

Wraz z pojawieniem się sztucznej inteligencji (AI) w 2022 roku, jednym z pytań jest to, czy narzędzia takie jak ChatGPT, stworzone przez OpenAI, mogą zastąpić profesjonalnych copywriterów. Temat ten wywołuje wiele emocji i dyskusji, zarówno w branży marketingowej, jak i wśród samych twórców treści. Odpowiedź na to pytanie wymaga zrozumienia sposobu działania, ograniczeń i możliwości wykorzystania AI w copywritingu. Jak działa ChatGPT?  ChatGPT to model językowy wykorzystujący algorytmy przetwarzania języka naturalnego. Jego zadaniem jest generowanie tekstów na podstawie danych wejściowych. (...)

czytaj więcej
04

Czym jest i jak działa Facebook Pixel?

Każdy reklamodawca prowadzący lub w sposób zaawansowany przymierzający się do prowadzenia działań marketingowych online spotkał się z pojęciem pixela Facebooka, spolszczanego też często do formy: piksel. Co kryje się pod tym pojęciem i dlaczego tak ważne jest jego prawidłowe skonfigurowanie? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań udzielamy w poniższym (...)

czytaj więcej
05

Czym jest model AIDA? Poznaj jego zastosowanie w marketingu

Model AIDA to jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych technik marketingowych, która polega na dotarciu do użytkownika z odpowiednio dopasowanym komunikatem marketingowym na każdym etapie jego ścieżki decyzyjnej. Jest to podejście skupione na użytkowniku i jego potrzebach – wykorzystując ten model największą uwagę przykładamy do podróży (...)

czytaj więcej
06

Dlaczego faktury z Facebooka nie zawierają VAT i jak działa mechanizm odwrotnego obciążenia?

Reklamy na Facebooku to jedno z najskuteczniejszych narzędzi, które pozwala firmom docierać do precyzyjnie wyselekcjonowanej grupy odbiorców. Niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa, korzystanie z mediów społecznościowych jako kanału reklamowego daje ogromne możliwości promocyjne. Jednak wielu przedsiębiorców napotyka pewne trudności związane z (...)

czytaj więcej
07

Konwersje rozszerzone w Google Ads – czym są i jak je skonfigurować?

Konwersje rozszerzone w Google Ads są istotną funkcją, która polega na przesyłaniu do Google zaszyfrowanych danych własnych. Umożliwia to dokładniejsze śledzenie użytkownika dokonującego konwersji oraz zwiększa dokładność pomiaru konwersji w kampaniach Google Ads, dzięki działaniu wspólnie z trybem uzyskiwania zgody (Consent Mode) i modelem (...)

czytaj więcej
08

Audyt Google Ads – dlaczego jest ważny i jak go przeprowadzić

W świecie marketingu internetowego kampanie Google Ads stanowią jedno z najskuteczniejszych narzędzi do przyciągania klientów i zwiększania sprzedaży. Jednak sama obecność reklam w Google nie gwarantuje sukcesu – aby kampanie rzeczywiście przynosiły efekty, konieczny jest regularny audyt konta Google Ads. Audyt ten pozwala ocenić, które elementy (...)

czytaj więcej
09

10 powodów, dlaczego warto skorzystać z reklamy Google Ads

W czasach cyfrowej transformacji, marketing online staje się bardzo ważnym narzędziem do osiągania sukcesu w biznesie. Google Ads, jedna z najbardziej rozpoznawalnych platform reklamowych na świecie, oferuje firmom narzędzia, które mogą znacząco zwiększyć ich widoczność w internecie oraz skuteczność kampanii reklamowych.  Reklama Google Ads — co (...)

czytaj więcej
1 2 3 15 16 17