Kompetencje

Google Marketing Platform

Google Marketing Platform to platforma, która łączy ze sobą usługi do planowania, kupowania, mierzenia i optymalizowania mediów oraz badania zachowań klientów. Mając do dyspozycji Google Marketing Platform, jako agencja korzystamy z najbardziej zaawansowanych narzędzi marketingowych dostępnych na rynku. W zarządzaniu i optymalizowaniu kampanii mamy dyspozycji Display & Video 360 i Search Ads 360, a także Campaign Manager. Analizie danych o klientach i konwersjach służą: Analytics, Data Studio, Optimize oraz Tag Manager do zarządzania skryptami.

Jak to robimy?

Dzięki zastosowaniu GMP efektywniej poprowadzimy Twoje kampanie reklamowe, ponieważ wiele procesów możemy ustawić automatycznie, czyli mamy więcej czasu na działania strategiczne. Mamy dostęp do zintegrowanych danych, w tym dotyczących różnych urządzeń i intencji użytkowników, wiemy zatem, jak zidentyfikować najbardziej wartościowych odbiorców. Na bieżąco sprawdzamy, które strategie marketingowe działają i dzięki temu szybciej podejmujemy decyzję, co należy zmienić, a to bezpośrednio przekłada się na wyniki Twojego biznesu.

Dlaczego warto?

Przede wszystkim implementujemy skrypty Floodlight, które są swoistymi skryptami konwersji dla całej platformy GMP. Obejmują one tagi, które śledzą całą aktywność użytkownika na stronie internetowej, przekazując dane do modułu raportowania.

Dzięki wykorzystaniu GMP mamy do dyspozycji szybsze oraz bardziej precyzyjne dane na temat użytkowników. Floodlight wykorzystywane są także jako nieodzowny element ustalania zaawansowanych strategii biddowania w module Search Ads 360 (dedykowane narzędzie do wsparcia optymalizacji Google Search Ads)!

Dołącz do grona naszych Klientów. Dowiedz się, jak możemy rozwinąć Twój biznes!

Napisz do nas